Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zmiana modelu na koniec rundy



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 01.01.2015 18:08

Witam mógłby mi ktoś pomóc bo chce zrobić funkcje która zmieni model broni na każdej zakończonej rundzie (chodzi o to gdy przeżyjemy :P)

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 02.01.2015 06:36

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Problemy
  • +
  • -
  • 0

#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.01.2015 15:33

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/-> register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End") -> pętla -> http://amxx.pl/dokum...8/is_user_alive -> http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/ powodzenia ;)
  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#4 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 02.01.2015 15:36

HMm pomożesz?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/v_crowbar.mdl");
        precache_model("models/p_crowbar.mdl");
	
}

public Koniec_Rundy()
{
	is_user_alive(index)
	static dummy[33]
	get_msg_arg_string(2, dummy, 32)		
	if(contain(dummy,"win") != -1)
	{
                set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_crowbar.mdl");
                set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_crowbar.mdl");
	}
}

Użytkownik XXL edytował ten post 02.01.2015 15:46

  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.01.2015 16:08

Ciesze się, że próbujesz coś zrobić a nie czekasz na gotowca ;)

Musiałbyś dokładnie opisać jak ten plugin ma działać, każdy żywy na koniec rundy ma mieć zmieniony model i musisz także pobrać broń gracza i wtedy ją podmienić ;)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;

new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl";
new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl";

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
	 precache_model(g_ViewMdl);
	 precache_model(g_WeapMdl);
}

public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i)){
			// Sprawdź przedtym broń gracza, model broni, etc.
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#6 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 02.01.2015 22:11

Dobra nakieruj mnie dalej bo chce własnie aby zmieniał model noża gdy ktoś go ma w ręce jeśli nie to nic nie robi  i nie wiem co robić   :P

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;

new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl";
new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl";

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
	 precache_model(g_ViewMdl);
	 precache_model(g_WeapMdl);
}

public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i)){

	        new wpn = read_data(2)
	        if(gwpn == CSW_KNIFE){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_crowbar.mdl")
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "modelsl/p_crowbar.mdl")


		}
	}
}
}

Użytkownik XXL edytował ten post 02.01.2015 22:14

  • +
  • -
  • 0

#7 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 02.01.2015 22:17

Stwórz sobie jeszcze jedną zmienną, która będzie się ustawiała na końcu rundy i wtedy sprawdzaj w evencie curweapon lub innym tam dowolnym, czy ta zmienna jest na true, bo co z tego, że ustawiasz model na koniec rundy.

 

@edit

 

ewentualnie sformatuj dawanie modeli już w innej funkcji i najzwyczajniej ją wywołaj.


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 02.01.2015 22:46

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.01.2015 08:36

Teraz tylko zarejestruj zmianę broni gracza, sprawdzaj tam czy g_NewWeapon[id] == true i wtedy podmień model broni ;)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new g_NewWeapon[33];

new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl";
new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl";

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
	precache_model(g_ViewMdl);
	precache_model(g_WeapMdl);
}

public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i)){
			new g_PlayerWeapon = get_user_weapon(i);
			if(g_PlayerWeapon == CSW_KNIFE){
				g_NewWeapon[i] = true;
				set_pev(i, pev_viewmodel2, g_ViewMdl);
				set_pev(i, pev_weaponmodel2, g_WeapMdl);
			}
		}
		else{
			g_NewWeapon[i] = false;
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#9 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 03.01.2015 14:39

Teraz tylko zarejestruj zmianę broni gracza, sprawdzaj tam czy g_NewWeapon[id] == true i wtedy podmień model broni ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;
new g_NewWeapon[33];

new const g_ViewMdl[] = "models/v_crowbar.mdl";
new const g_WeapMdl[] = "models/p_crowbar.mdl";

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public plugin_precache(){
	precache_model(g_ViewMdl);
	precache_model(g_WeapMdl);
}

public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i)){
			new g_PlayerWeapon = get_user_weapon(i);
			if(g_PlayerWeapon == CSW_KNIFE){
				g_NewWeapon[i] = true;
				set_pev(i, pev_viewmodel2, g_ViewMdl);
				set_pev(i, pev_weaponmodel2, g_WeapMdl);
			}
		}
		else{
			g_NewWeapon[i] = false;
		}
	}
}

 

 

Nie rozumiem  :(


  • +
  • -
  • 0

#10 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.01.2015 14:57

 

Nie rozumiem  :(

 

To poczytaj trochę o tym w internecie, albo najzwyczajniej załóż temat w tym dziale: http://amxx.pl/forum/105-pluginy/albo złóż zlecenie płatne.

 

Masz wytłumaczone wszystko i podane jak na tacy.


Wielkie Jol (03.01.2015 15:07):
ale oczywiście najlepiej - nie uczyć się samemu i tylko wkleić jakiś gotowy kod z internetu i prosić o pomoc. to są podstawy, więc zrób tak jak napisałem wyżej.
Wielkie Jol (03.01.2015 15:07):
jak dla mnie Speedkill udzielił Ci wystarczająco dużo pomocy/informacji co do tego zagadnienia.

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#11 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 03.01.2015 15:26

 

 

Nie rozumiem  :(

 

To poczytaj trochę o tym w internecie, albo najzwyczajniej załóż temat w tym dziale: http://amxx.pl/forum/105-pluginy/albo złóż zlecenie płatne.

 

Masz wytłumaczone wszystko i podane jak na tacy.

 

 

 

Człowieku weź się strać jak masz takie głupoty pisać specjalnie napisałem sobie taki temat i nie proszę o gotowca tylko proszę o tłumaczenie krok po kroku jak mi to

speedskill tłumaczy bo chce to chociaż w 1% zrozumieć aby samemu dalej coś robić bo widzę twój poziom "albo złóż zlecenie płatne." Ty byś tylko sprawdzał czy się money zgadza. W końcu po coś jest te amxx.pl?

 

Dobra zamknijcie ten temat bo nie ma sensu dalej tego prowadzić z takim tokiem myślenia nigdy tego nie zrozumiem, dzięki speedskill za poświęcony czas 


Użytkownik XXL edytował ten post 03.01.2015 15:28

  • +
  • -
  • -1

#12 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 03.01.2015 15:34

 

 

 

Nie rozumiem  :(

 

To poczytaj trochę o tym w internecie, albo najzwyczajniej załóż temat w tym dziale: http://amxx.pl/forum/105-pluginy/albo złóż zlecenie płatne.

 

Masz wytłumaczone wszystko i podane jak na tacy.

 

 

 

Człowieku weź się strać jak masz takie głupoty pisać specjalnie napisałem sobie taki temat i nie proszę o gotowca tylko proszę o tłumaczenie krok po kroku jak mi to

speedskill tłumaczy bo chce to chociaż w 1% zrozumieć aby samemu dalej coś robić bo widzę twój poziom "albo złóż zlecenie płatne." Ty byś tylko sprawdzał czy się money zgadza. W końcu po coś jest te amxx.pl?

 

Dobra zamknijcie ten temat bo nie ma sensu dalej tego prowadzić z takim tokiem myślenia nigdy tego nie zrozumiem, dzięki speedskill za poświęcony czas 

 

Nie zrozumiesz tego, dopóty, dopóki sam nie zaczniesz czytać poradników, tutoriali. O monety mi nie chodzi, bo zarabiam sobie wystarczająco dużo, ale do czegoś ten dział służy.

http://amxx.pl/topic...go-fd/?p=673943

 

A wszystko masz wytłumaczone w tym temacie. http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/

 

Wystarczy poszukać.


Wielkie Jol (03.01.2015 15:36):
I w żadnym wypadku nie chcę Ciebie zniechęcać, ale jeżeli byś poświęcił chodź sekundę na czytanie, to dałbyś sobie radę.

  • +
  • -
  • 2

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych