Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EufooZ - zdjęcie

EufooZ

Rejestracja: 24.11.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2011 20:45
-----

#236368 Wykonywanie czynnosci tylko gdy gracz jest zywy

Napisane przez EufooZ w 13.04.2011 15:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MovE"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

if(is_user_alive)
{
set_task(12.0, "Pisz", _,_,_ "b")
}
}

public Pisz(id)
{
client_print(id, print_chat, "Cos tam pisze")
}


if(!(is_user_alive))

Oznacza : Gdy gracz nie żyje, wykonaj kod .....

if(is_user_alive)

Gdy gracz żyje wykonaj kod..

Na górze ci napisałem. Jeżeli nie żyje, nic nie robi.
  • +
  • -
  • 1


#236320 Prośba o wyłączenie 2 funkcji pluginu

Napisane przez EufooZ w 13.04.2011 13:43

Komendę wyłączyłem ale nie mam pojęcia jak wyłączyć ammo packi...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#235720 Dopalacze 2.0 Problem

Napisane przez EufooZ w 11.04.2011 21:53

Jeżeli chcesz Hama tylko do słabych to do każdego publica z dopalaczami wystarczyło dopisać
id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits

(załącznik : dopalacze2.1__1.sma)
Jeżeli do każdego z dopalaczy Hama to załącznik : dopalacze2.1__2.sma

Nie testowałem :>

Dodano 11 kwiecień 2011 - 21:56:
Oczywiście na końcu publica
return HAM_SUPERCEDE


@@UP
Za pomocą niego chce atakować, tak jest przynajmniej zapisany Ham :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#235178 Italy Chicken killer

Napisane przez EufooZ w 10.04.2011 14:01

Tutaj mały błędzik:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","dmg,0);

na
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","dmg",0);


Może do publica dmg wrzucić te losowania ?

Takie cos:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <4fun>

#define PLUGIN "Italy Chicken Killer"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR "ManiaQ"

new icthp, itcdmg, itcmoney, loss
new const cks[] = "misc/killChicken.wav";


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","dmg",0);

loss = random_num(0,4)
icthp = register_cvar( "ict_hp", "30" ); // ILE HP DODAJE ZA ZABICIE KURCZAKA
ictdmg = register_cvar( "ict_dmg", "50" ); // ILE HP ZABIERA NAM ZA ZABICIE KURCZAKA
ictmoney = register_cvar( "ict_money", "1000" ); // ILE PIENIEDZY DOSTAJEMY ZA ZABICIE KURCZAKA

}
else
{
pause( "a" );
log_amx( "# [ICK] :: Plugin zostal zastopowany poniewaz gramy mape <%s>.", szMapName ); // zapozyczone z ITALY CHICKEN KILLER 1.0
}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound( cks );
}

public dmg( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
switch(loss)
{
case 0:
{
//losowanie czegos tam
}
case 1:
{
//losowanie czegos tam
}
case 2:
{
//losowanie czegos tam
}
case 3:
{
//losowanie czegos tam
}
case 4:
{
//losowanie czegos tam
}
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#234899 Dodawanie pancerza vip'owi

Napisane przez EufooZ w 09.04.2011 16:44

Proszę bardzo, paczka w załączniku.

* Cvars:
*
* vip_kasa_za_obrazenia "3" //Dodaje 3$ za zadane obrazenia
* vip_kasa_za_zabicie "200" //Dodaje 200$ za zabicie
* vip_kasa_za_hs "500" //Dodaje 500$ za zabicie headshote
* vip_armor_za_zabicie "15" //Dodaje 15arma (jeśli vip ma mniej niż "vip_max_armor") za zabicie
* vip_armor_za_hs "30" //Dodaje 30arma (jeśli vip ma mniej niż "vip_max_armor") za zabicie
* vip_max_armor "100" //Do ilu Arm ma ladowac za zabica z cvarow ("vip_armor_za_hs" i "vip_armor_za_zabicie")
* vip_menu "1" //Czy vip ma miec menu z brońmi na start rundy? (ustawiane w menu admina ^^)
* vip_awp "1" //Czy vip ma miec tylko awp? (ustawiane w menu admina ^^)
* vip_info_online "1" //Jak maja sie ukazywac vipy online? (ustawiane w menu admina ^^)
* vip_connect_info "1" //Czy ma sie ukazywac informacja o polaczeniu sie vipa do serwa (ustawiane w menu admina ^^)
* vip_add_grenade "1" //Czy dodawać vipom do wyposarzenia granaty? (ustawiane w menu admina ^^)
* vip_add_money "500" //Ile dodać vipom dodatkowej kasy? (ustawiane w menu admina ^^)


W razie błędów / pytań pisz w temacie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#226468 [CoD Stary] Blokada rakiet

Napisane przez EufooZ w 17.03.2011 21:45


mozna = false;
{
set_task(15.0,"odblokuj",666)
ColorChat(id,GREEN,"Rakiety zablokowane na 15 sekund !")
}


i potem

public odblokuj(){
mozna = true;
ColorChat(id,GREEN,"Rakiety odblokowane !")
}


Nie testowałem, ale powinno śmigać.
  • +
  • -
  • 1


#225913 Akceptacja zasad sopwolnienie uruchamiani

Napisane przez EufooZ w 16.03.2011 13:43

lokaj to, wyświetli się po 10 sekundach [tak myślę :o]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#225375 Jak dodać opis do klas ?

Napisane przez EufooZ w 14.03.2011 18:39

Powinno działać, aczkolwiek nie testowałem:


Szukasz:
Spoiler

Zamieniasz to na:
Spoiler

Następnie pod tym dodajesz to:
Spoiler

Do tego oczywiście zmieniasz nazwy klas...

Następnie

Spoiler


Po czym już ostatnie, musisz dodać co ma się wyświetlać:
Pod wszystkimi publicami co robiłeś wyżej, masz takie coś:
public mag(id){
showitem(id,"Mag"," "," ","<br>Strzelajac z pistoletu zamrazasz wroga i zabierasz mu 5hp co 2 sek przez 15 sek.<br> Jezeli wlaczysz latarke i najedziesz na ninje robi sie widzialny <br><br>")
}

Więc pod podstawowymi dodajesz to:
public PUBLIC KLASY(id){
showitem(id,"Klasa"," "," ","<br>opis<br> nastepna linijka opisu <br><br>")
}

PUBLIC KLASY - tutaj wpisujesz klase, którą podałeś w
case x:
{
klasa(id)
}

kopiujesz to samo co wyżej na tego publica z opisem
Oczywiście piszesz to tyle razy ile masz klas w nowej stronce [case x:]
Klasa - Nazwa klasy
opis - chyba wiadomo - opisujesz klasę :)
  • +
  • -
  • 1


#224723 Napis

Napisane przez EufooZ w 12.03.2011 21:21

ColorChat(id, RED, "[Cos]^x04 cos tam")


To musisz w czasie tekstu dodawać to:
^x01 //normalny
^x04 // zielony
^x03 // teamu

  • +
  • -
  • 1


#224717 Napis

Napisane przez EufooZ w 12.03.2011 21:00

Wrzucasz go tylko jak kompilujesz plugin z
#include <ColorChat>

Tzn. po przez kompilację lokalną. Na serwer tego nie wrzucasz.
  • +
  • -
  • 1


#224687 Napis

Napisane przez EufooZ w 12.03.2011 19:26

Na początku pluga dodajesz to o ile nie masz:
#include <ColorChat>

Następnie dodajesz napis:
ColorChat(0, GREEN, "cos tam")


Jak coś to mogę ci 'zainstalować' ten napis.


EDIT
Ten to mnie zawsze wyprzedzi xDD
  • +
  • -
  • 1


#224402 Nowe menu

Napisane przez EufooZ w 12.03.2011 10:29

To nie ma ograniczeń, po prostu dodajesz następne strony, najlepiej tak :)
  • +
  • -
  • 1


#224257 Nowe menu

Napisane przez EufooZ w 11.03.2011 21:30

Ograniczenie w menu, tzn chodzi ci o ograniczenie ilości
menu_additem(menu,
?
  • +
  • -
  • 1


#224185 Nowe menu

Napisane przez EufooZ w 11.03.2011 19:09

To robisz tak:
Spoiler

//Edit
Kurde, byłeś szybszy... :D
  • +
  • -
  • 2


#199153 Deathrun VIP

Napisane przez EufooZ w 24.12.2010 14:33

Proszę bardzo !

Spolszczony i pod flagę T o ile dobrze pamiętam i zrobiłem ; D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8