Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wykonywanie czynnosci tylko gdy gracz jest zywyA gdy ginie czynnosc sie zakancza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 13.04.2011 15:16

Witam ^^

Chcialbym sie dowiedziec jak zrobic cos takiego co gdy gracz jest zywy wykonuje mu np. taska, a jak ginie to task sie zakancza ;d

Jak dodac to do tego kodu? ^^
public cos(id)
{
if(!is_user_alive)
{
set_task(12.0, "Pisz", _,_,_ "b")
}
}
public Pisz(id)
{
client_print(id, print_chat, "Cos tam pisze")
}


Jak zakonczyc ta funkcje? Czy w ogole jakos trzeba ja zakanczac?

Z gory dziekuje za odpowiedz :D
  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#2 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.04.2011 15:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "test"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MovE"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

if(is_user_alive)
{
set_task(12.0, "Pisz", _,_,_ "b")
}
}

public Pisz(id)
{
client_print(id, print_chat, "Cos tam pisze")
}


if(!(is_user_alive))

Oznacza : Gdy gracz nie żyje, wykonaj kod .....

if(is_user_alive)

Gdy gracz żyje wykonaj kod..

Na górze ci napisałem. Jeżeli nie żyje, nic nie robi.

Użytkownik EufooZ edytował ten post 13.04.2011 15:21

  • +
  • -
  • 1

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#3 Leihto

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 13.04.2011 15:32

Faktycznie :D Zapomnialem sobie o tym "!"

Ale tu nie chodzi mi o to ;)

Chodzi o to ze ma wykonywac taska gdy gracz zyje, a jak zginie to ma przestac ;) A nie mam pomyslu jak to zrobic ;D
  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.04.2011 16:51

public cos(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                set_task(12.0, "Pisz", id,_,_ "b")
        }
}
public Pisz(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                    client_print(id, print_chat, "Cos tam pisze")
       }
}
kod EufooZ nie ma prawa dzialac
  • +
  • -
  • 1

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.04.2011 17:03

Dark, można prościej, a przy tym mniej obciążyć serwer:
#include < amxmodx >

public plugin_init( ) {
register_event( "HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0" );

}

public event_round_start( ) {
for( new i = 0; i < 33; i++ ) // wkradlo mi sie tutaj get_playersnum ktore nie ma prawa dzialac tu
set_task( 1.0, "fn_task1", i+72, _, _, "b" );

}

public fn_task1( id ) {
id =- 72;

if( is_user_alive( id ) )
{
//
}
else
{
remove_task( id+72 );
}
}

Użytkownik Ortega edytował ten post 13.04.2011 17:05

  • +
  • -
  • 1

#6 Leihto

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 13.04.2011 20:41

Dobra dzięki za pomoc :D
Kody sie przydaly :D

Ale i tak znalazlem jeszcze inna metode ;)
if(is_user_alive(id))
{
set_task(15.0, "napisz", 276 ,_,_, "b")

}
else
{
if(task_exists(276))
{
remove_task(276)
}
}

+

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 13.04.2011 21:39

  • +
  • -
  • 0
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych