Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xyz? - zdjęcie

xyz?

Rejestracja: 24.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 10:57
-----

#265865 Jak zrobić losowe dostanie odznaki

Napisane przez Goliath w 03.07.2011 16:52

Ehhh...
public eDeath() { 
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara) && random_num(1, 4) == 1)
{
Odznaki[attacker] += 1;
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#215641 gracza n zdobyl 10 lvl gratulacje

Napisane przez Goliath w 13.02.2011 21:12

Masz:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 4001)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_print(0,print_chat,"Gracz %s awansowal",name)
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


  • +
  • -
  • 1


#208483 Problem z banowaniem 1.4

Napisane przez Szyfrant w 23.01.2011 10:06

[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?" 2 + .PDF - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


NIE MA?? a czytać umiesz?? Przy dodawaniu admina odznaczasz opcję Statystyczny czas bana. reasumując dajesz na 'NIE'

Musisz teraz usunąc wszystkich administratorów i dodać na nowo

Jak widzę strasznie cięzko jest przysiąść i poszukać
  • +
  • -
  • 1


#204776 Problem z itemem bany hop

Napisane przez Karnerrr w 10.01.2011 17:10

Po:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC


dajesz:

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)


Na koncu pliku dodajesz

public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}




chyba tak


#192355 jak zrobić menu? [cod]

Napisane przez daniosik w 28.11.2010 14:15

Zobacz to:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "daniosik"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu")
}

public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Menu", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Przejdz do /klasa", "1", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /klasy", "2", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /item", "3", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /wyrzuc", "4", 0)
menu_additem(menu, "Przejdz do /sklep", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
new data[6], iName[64]
new iaccess, callback
menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new name[33]
get_user_name(id, name, 32)
switch(key)
{
case 1:
{
client_cmd (id, "say /klasa")
server_cmd("wait")
}
case 2:
{
client_cmd (id, "say /klasy")
server_cmd("wait")
}
case 3:
{
client_cmd (id, "say /item")
server_cmd("wait")
}
case 4:
{
client_cmd (id, "say /wyrzuc")
server_cmd("wait")
}
case 5:
{
client_cmd (id, "say /sklep")
server_cmd("wait")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#183355 Problemz niewidzialnością!

Napisane przez MieTeK_ w 25.10.2010 20:09

w

public Odrodzenie(id)


pod

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


wklej

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

  • +
  • -
  • 1


#183407 Problemz niewidzialnością!

Napisane przez MieTeK_ w 26.10.2010 09:54

A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"


1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje ;P
2. Ten "tekst" wklej do case klasy


a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.


Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję ;P
  • +
  • -
  • 1