Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problemz niewidzialnością!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.10.2010 19:55

Siemka
zrobiłem sobie klase ninje i dałem niewidzialnośc jako moc
i jest taki problem że klasa ta działa ale jest cos zbugowane gdyz jak wezme klase tą to pozniej zmienie na inna klase i ta inna klasa jest nie widzialna:(
proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Nienazwany

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:28
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 25.10.2010 20:03

Mam dokładnie to samo, daje + za pomoc.

Dodano 25 październik 2010 - 20:03:
Mam dokładnie to samo, daje + za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#3 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.10.2010 20:09

więc niech ktoś pomoże wreszcie jeszcze żadnej pomocy nie widziałem:)
  • +
  • -
  • 0

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 25.10.2010 20:09

w

public Odrodzenie(id)


pod

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


wklej

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

  • +
  • -
  • 1

#5 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.10.2010 22:13

Dzięki działa:)

A mam jeszcze jedno pytanko jak zablokowac kupowanie broni? bo a amxmodmenu wszystko zablokowane i nadal mozna;/
  • +
  • -
  • 0

#6 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 26.10.2010 06:07

Niby dziala, ale czy teraz bedzie dzialac z Partyzantem i płaszczem partyzanta? Teraz chyba partyzant tez bedzie widzialny...
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.10.2010 06:24

To daj ten kod przy wyborze klas, czyli przy tym menu co się klasy wybiera ;]
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2010 07:06

właśnie jest problem po partyzancie znowu inna klasa jest nie widzialna troche, jak jak partyzant.

Dodano 26 październik 2010 - 08:07:
a item płaszcz ... Nie działa, chociaz na tym mi nie zalezy;p

Dodano 26 październik 2010 - 08:25:
Mietq a można tak zrobić? Tylko ja nie wiem jak zapisac kodem:D wiec napisze oco chodzi:)

A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji":D

Dodano 26 październik 2010 - 08:42:
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.
  • +
  • -
  • 0

#9 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 26.10.2010 09:54

A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"


1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje ;P
2. Ten "tekst" wklej do case klasy


a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.


Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję ;P
  • +
  • -
  • 1

#10 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.10.2010 10:22

Wyświetl postUżytkownik xyz? dnia 19 lipiec 2010 - 09:05 napisał
A więc zrobić tak jak się dodaje item że jak sie doda item to tylko do danego itemu jest moc wieć zapisać to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
tak żeby, ten tekst:D set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); był wyłącznie dla ninji"


1. Tak chaotycznie napisałeś że nic nie czaje ;P
2. Ten "tekst" wklej do case klasy


Wyświetl postUżytkownik xyz? dnia 19 lipiec 2010 - 09:05 napisał
a jak ustawic zeby nie było słychac krokow? bo na grawitacje mam i dziala ninji.


Poszukaj itemu który daje ciche kroki i skopiuj umiejętnie funkcję ;P




Dobra zrobiłem inaczej:) i działa wsio git;p
może napisac gdzieś co zrobiłem? i teraz dobrze dziala każda klasa.
nie chce mi sie szukac:D
można zamknąć:)

Dodano 26 październik 2010 - 10:23:
przypadkowo dałem nie temu reputacje;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych