Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xyz? - zdjęcie

xyz?

Rejestracja: 24.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 10:57
-----

#265272 CodMod SQL klasy

Napisane przez xyz? w 02.07.2011 12:05

weź to usuń ten sql jest zj****y.

Jeśli dodajesz klasy musisz baze aktualizować...
  • +
  • -
  • -1


#263202 jak zabezpieczyć coś w .sma?

Napisane przez xyz? w 26.06.2011 22:11

dzięki za to:)

a da się inaczej? dokladnie tak:

np: żeby dany plugin działał osoba która chce go używać musi kupić/poprosić osobę za plugina odpowiedzialnego żeby on dodał ip serwera na lktórym bedzie działał plugin ale nie w sma ze bedzie dodawał itp tylko w sql jakoś/lub inaczej.
  • +
  • -
  • 1


#241318 Czy levele zostaną?

Napisane przez xyz? w 25.04.2011 10:00

Powinny ale zostaną, wrazie czego skopiuj sobie pliczek od cod .nvault :)
Mi się nie usunęły tylko musisz mieć taką samą kolejność klas :)
  • +
  • -
  • 1


#235067 Serwer się resetuje przez amxbans

Napisane przez xyz? w 10.04.2011 08:25

Nie ma co kombinować baza jest słaba :)
miałem bazę na niceshoot.pl się wku*****m i kupiłem na xaa.pl i jets duzo lepsza - 0 crashow :) sprawdzcie
  • +
  • -
  • 0


#229144 Problem z perkiem (bledy w logach)

Napisane przez xyz? w 23.03.2011 22:09

po mojemu ty nie skompilowałeś tego:)
lub dopisałeś do plugins.ini .sma zamiast .amxx
L 03/23/2011 - 16:20:42: [AMXX] Plugin file open error (plugin "codperk_goldusp.sma") - z tego wynika ze błąd w uruchomieniu tego:)
  • +
  • -
  • 1


#227734 Szukam Cod bez sql

Napisane przez xyz? w 20.03.2011 18:04

ściągnij sobie paczke by Nic3! znajdzisz w dziale gotowe paczki na samym początku:)
  • +
  • -
  • 1


#227567 Blokada kupna broni

Napisane przez xyz? w 20.03.2011 14:03

zablokuj sobie kupno w menu admina, czyli w konsoli wpisujesz
amxmodmenu
szukasz zablokuj bronie i tutaj blokujesz ale pierw odblokuj na ftp serwera wchodzisz w plugins.ini i z przed ;restmenu.amxx usuń ;
czyli ma wyglądać tak:
restmenu.amxx

  • +
  • -
  • 1


#209663 Model dla klasy

Napisane przez xyz? w 26.01.2011 17:29

szukasz
public plugin_precache()
dodajesz:

///Moje modele xxx - nazwa modelu;p
        precache_model("models/twojfolder/twojmodel.mdl");
szukasz:
public CurWeapon(id)
dodajesz: tylko lepiej dodaj pod csw_c4
//nazwa twojego modelu
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 52 && weapon == CSW_KNIFE)
        {
 	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/twojfolder/twojmodel.mdl")
        }

  • +
  • -
  • 2


#208103 Problem z banowaniem 1.4

Napisane przez xyz? w 22.01.2011 11:31

Siema, mam problem bo gdy banuje na 5 min zawze jest perm itp,
własny powód tez perm jak to zmienić?
na www pisze powód taki max offences reached
  • +
  • -
  • -1


#205914 CoD Stary mniejsza kondycja

Napisane przez xyz? w 14.01.2011 20:31

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

moze tak
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.0);
lub za 1.0 wstaw swoja szybkosc 1.0 - standardowa
  • +
  • -
  • 1


#186324 Problem klasa ninja w cod mod

Napisane przez xyz? w 07.11.2010 09:58

w public Odrodzenie(id)
spróbuj dodać po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

TO:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

{



czyli:


if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
  • +
  • -
  • 1


#185425 cod mod klasa

Napisane przez xyz? w 03.11.2010 16:08

proszę




zrobiłem na ADMIN_LEVEL_G -czyli bedzie chyba flaga s
FpG_MoDedit.sma - tu jest z klasa premium

pobierz jeszcze sobie Nobug
dzięki temu nie bedzie bugów i lepiej chodzi cod.
zresztą sam zobaczysz ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#184454 [CodMod] Jak zrobić kilka potrzebnych mi rzeczy ?

Napisane przez xyz? w 30.10.2010 20:08

Pytanie 1.
za tym co napisałem niżej.
new const doswiadczenie_poziomu[] = {

Pytanie 5. - to co zaznaczone na pomarańczowo możesz sobie zmienić:)
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<501)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<501)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<501)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<301)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}


Pytanie 2 i 3 - Raczej powinien byc zielony kolor

set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


Pytanie 4. -Nie wiem


Pytanie 6. Chyba sie skapniesz;]

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.t.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == General && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.s.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Oficer && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.r.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Pytanie 7. -Nie wiem
  • +
  • -
  • 1


#183485 Jak zrobić item żeby było widać klase nie widzialną?

Napisane przez xyz? w 26.10.2010 16:39

chodzi o cod
  • +
  • -
  • 1


#183444 Jak zrobić item żeby było widać klase nie widzialną?

Napisane przez xyz? w 26.10.2010 14:44

Tak jak w temacie, jak zrobic item zeby bylo widac klase nie widzialną?
  • +
  • -
  • 1