Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
xyz?
Rejestracja: 24.10.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2011 10:57
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 223
- Odwiedzin: 6 986
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Listopad 19, 1988
-
Imię
lukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
polska
Kontakt
#265272 CodMod SQL klasy
Napisane przez xyz? w 02.07.2011 12:05
weź to usuń ten sql jest zj****y.
Jeśli dodajesz klasy musisz baze aktualizować...
Jeśli dodajesz klasy musisz baze aktualizować...
#263202 jak zabezpieczyć coś w .sma?
Napisane przez xyz? w 26.06.2011 22:11
#241318 Czy levele zostaną?
Napisane przez xyz? w 25.04.2011 10:00
#235067 Serwer się resetuje przez amxbans
Napisane przez xyz? w 10.04.2011 08:25
#229144 Problem z perkiem (bledy w logach)
Napisane przez xyz? w 23.03.2011 22:09
#227734 Szukam Cod bez sql
Napisane przez xyz? w 20.03.2011 18:04
#227567 Blokada kupna broni
Napisane przez xyz? w 20.03.2011 14:03
#209663 Model dla klasy
Napisane przez xyz? w 26.01.2011 17:29
szukasz
public plugin_precache()dodajesz:
///Moje modele xxx - nazwa modelu;p precache_model("models/twojfolder/twojmodel.mdl");szukasz:
public CurWeapon(id)dodajesz: tylko lepiej dodaj pod csw_c4
//nazwa twojego modelu if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 52 && weapon == CSW_KNIFE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/twojfolder/twojmodel.mdl") }
#208103 Problem z banowaniem 1.4
Napisane przez xyz? w 22.01.2011 11:31
#205914 CoD Stary mniejsza kondycja
Napisane przez xyz? w 14.01.2011 20:31
#186324 Problem klasa ninja w cod mod
Napisane przez xyz? w 07.11.2010 09:58
w public Odrodzenie(id)
spróbuj dodać po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
TO:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
{
czyli:
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
spróbuj dodać po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
TO:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
{
czyli:
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
#185425 cod mod klasa
Napisane przez xyz? w 03.11.2010 16:08
proszę
zrobiłem na ADMIN_LEVEL_G -czyli bedzie chyba flaga s
FpG_MoDedit.sma - tu jest z klasa premium
pobierz jeszcze sobie Nobug
dzięki temu nie bedzie bugów i lepiej chodzi cod.
zresztą sam zobaczysz
zrobiłem na ADMIN_LEVEL_G -czyli bedzie chyba flaga s
FpG_MoDedit.sma - tu jest z klasa premium
pobierz jeszcze sobie Nobug
dzięki temu nie bedzie bugów i lepiej chodzi cod.
zresztą sam zobaczysz
Załączone pliki
-
FpG_MoDedit.sma 61,75 KB 98 Ilość pobrań
FpG_MoDedit.amxx -
Nobug.amxx 2,27 KB 34 Ilość pobrań
#184454 [CodMod] Jak zrobić kilka potrzebnych mi rzeczy ?
Napisane przez xyz? w 30.10.2010 20:08
Pytanie 1.
za tym co napisałem niżej.
new const doswiadczenie_poziomu[] = {
Pytanie 5. - to co zaznaczone na pomarańczowo możesz sobie zmienić
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<501)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<501)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<501)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<301)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
Pytanie 2 i 3 - Raczej powinien byc zielony kolor
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
Pytanie 4. -Nie wiem
Pytanie 6. Chyba sie skapniesz;]
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.t.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == General && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.s.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Oficer && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.r.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Pytanie 7. -Nie wiem
za tym co napisałem niżej.
new const doswiadczenie_poziomu[] = {
Pytanie 5. - to co zaznaczone na pomarańczowo możesz sobie zmienić
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<501)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<501)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<501)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<301)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
Pytanie 2 i 3 - Raczej powinien byc zielony kolor
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
Pytanie 4. -Nie wiem
Pytanie 6. Chyba sie skapniesz;]
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.t.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == General && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.s.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Oficer && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium, by ja dostac pisz na gg:.r.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[col of duty] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Pytanie 7. -Nie wiem
#183485 Jak zrobić item żeby było widać klase nie widzialną?
Napisane przez xyz? w 26.10.2010 16:39
#183444 Jak zrobić item żeby było widać klase nie widzialną?
Napisane przez xyz? w 26.10.2010 14:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: xyz?
- Regulamin