Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z itemem bany hop

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.01.2011 19:57

siema, zrobiłem item ale coś nie trybi:(
funkcja w public uzyjprzedmiot
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)

	{

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Dodano 10 styczeń 2011 - 15:29:
wie ktos?
  • +
  • -
  • 0

#2 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 10.01.2011 15:42

Daj cały kodu itemu.
  • +
  • -
  • 0

#3 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.01.2011 16:03

do tego cały kod nie potrzebny:)
a w tym kodzie coś musi być źle
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 10.01.2011 16:30

Skoro wiesz lepiej no to o co chodzi?
  • +
  • -
  • 0

#5 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.01.2011 16:54

public UzyjPrzedmiotu(id)
{	
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 42)

	{

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
	{
		set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
	}
	
	if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0)
		StworzApteczke(id);
	if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
		StworzRakiete(id);
	if(ilosc_min_gracza[id]>0)
		PostawMine(id);
	if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
		PolozDynamit(id);


        	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

chyba wystarczy bo wiecej nigdzie kodu nie robilem co tylko item dodałem nowy/
  • +
  • -
  • 0

#6 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 10.01.2011 17:10

Po:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC


dajesz:

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)


Na koncu pliku dodajesz

public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}




chyba tak

Użytkownik gader342 edytował ten post 10.01.2011 18:49


#7 xyz?

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.01.2011 17:39

Dziala, a czemu na końcu to musi byc? a nie w uzyjprzedmiot

http://amxx.pl/jak-zrobic-item-t40675.html
a tu pomozesz?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych