Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sNH. - zdjęcie

sNH.

Rejestracja: 19.10.2010
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
***--

#715831 Pokemod - informacje

Napisane przez sNH. w 07.12.2015 12:48

Dla mnie osobiście podoba się ta koncepcja chociaż już z amx'em w ogóle nie jestem powiązany, ale bardzo chętnie bym to zobaczył :) Pozdrawiam i życzę motywacji do pracy! Może to będzie ta innowacyjna wersja przeniesiona pod cs:go :)


  • +
  • -
  • 1


#714066 Oznaczenie gracza ze swojego Teamu.

Napisane przez sNH. w 01.11.2015 15:07

Dawno nic nie robiłem z amxx, ale może chodzi ci o FM_AddToFullPack


  • +
  • -
  • 1


#713181 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez sNH. w 12.10.2015 16:46

W końcu nadeszła ta chwila. Jak znajdę trochę czasu to pomogę, bo nawet na przeglądanie forum czasem brakuje, a dawno mnie tu nie było :P


  • +
  • -
  • 1


#685927 Pokemod - informacje

Napisane przez sNH. w 01.02.2015 20:05

Akurat misty jest. Pamiętam, że pobrałem od kogoś z ameryki z serwera. Zobacz czy stoją jeszcze te amerykańskie ew na necie poszukaj. Ale co do modelu to był dla npc, i nie wiem czy ma odpowiednie animacje


  • +
  • -
  • 1


#680496 Pokemod - informacje

Napisane przez sNH. w 03.01.2015 23:24

1. Mój pokemod był top1 przez jakiś rok

2. W tym czasie było sporo pokemodów, na których grało dużo graczy

3. Po promocji na cs:go, liczba graczy drastycznie spadła dla 1.6, przez co mod również ucierpia

4. Obecnie top1 serwer z tym modem(który cały czas ściągał ode mnie wszystko ^^) jest jedyny z dużą ilością graczy. Ludzie patrzą: acha gra tu 20 osób a tam 5, to wbijam

5. Sam mod jest strasznie zbugowany bo jak dobrze pamiętam był pisany w 2005 r. Nie opłaca się tego kontynuować

6. Znajdziesz więcej wad niż zalet w silniku :D

 

Magiczna 7, lepiej rzucić ten syf w piz*** xD


  • +
  • -
  • 2


#679278 Nowy Rok 2015

Napisane przez sNH. w 31.12.2014 11:44

Dzięki, łapcie tutaj rady ludzi z akademika ghhaha :D

 


  • +
  • -
  • 1


#678975 CS:GO w CS:1.6 ?

Napisane przez sNH. w 30.12.2014 12:57

Patologia xD


  • +
  • -
  • 1


#677385 mam problem z native error (native "pev") w silniku codmoda

Napisane przez sNH. w 25.12.2014 13:09

if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; ? :D


  • +
  • -
  • 1


#676558 Dodawanie nowych skilli do pokemoda

Napisane przez sNH. w 22.12.2014 12:56

Krótko i zwięźle. Ktoś napisał do mnie na pw o pomoc przy tym. Akurat, że mam trochę czasu, postaram się w miarę opisać podaną czynność. Mogą wystąpić pewne nieścisłości, błędy, ponieważ mam nowy dysk bez starych plików, inaczej mówiąc piszę z pamięci.

 

1. Jak dodać skill do silnika

2. Jak dodać skill tak, aby działał w grze

3. Co zrobić jeżeli skill nie działa

 

1. Po pierwsze udajemy się do naszego compilatora z plikami pokemoda(scripting). Jeżeli w swoim kompilatorze posiadamy folder pokemon, bilbilotekę pokemod, oraz plik pokemod.sma, możemy zacząć nasze działania.

 

Udajemy się teraz do pliku pokemon/skills

Dostrzegamy tutaj poketypy. Wybieramy interesujący nas poketyp, następnie otwieramy plik i wklejamy do niego kod naszego skilla. PAMIĘTAJ, ŻE SKILLE NIE MOGĄ MIEĆ TAKICH SAMYCH NAZW, BĘDZIE TO POWODOWAŁO BŁĄD PRZY KOMPILACJI.

 

Następnie musimy skompilować nasz pokemod.sma. Wrzucamy na serwer, i połowa pracy za nami

 

2. Skill mamy wgrany już na serwerze, ale musimy go jakoś wywołać. Przy wykonywaniu tej czynności jesteśmy zmuszeni do wejścia na FTP serwera, przechodzimy do plików konfiguracyjnych pokemoda w configs, i następnie szukamy pliku skills.ini

 

W tym pliku dopisujemy swojego skilla. PAMIĘTAJ, ŻE WIELKOŚĆ LITER MA ZNACZENIE. Typ skilla jest oznaczony konkretną literką, możecie posłużyć się innym skillem, lub też znaleźć w paczce plik zatytułowany types.txt - tu znajdziecie literkę odpowiadającą danemu typowi skilla/pokemona. Co z drugą flagą? Skill, który chciałem zrobić na "użycie" jest "pasywny"? Ten sam sposób co wyżej, lecz flagi użycia mamy opisane w górnej części pliku w języku angielskim. Nic trudnego.

 

3. Skill nie działa? Co zrobić? Przyczyną tego zjawiska jest kilka czynników. Czasem może być to niepoprawna konfiguracja w silniku, lecz najczęstszymi problemami są:

 

*Literówka w przepisywaniu nazwy skilla, lub zła nazwa skilla wpisana przy pokemonie.

*Drugą opcją jest tzw. MAX skills. Jest to maksymalna liczba skilli, którą będzie ładował nam silnik. Jeżeli przekroczymy tą liczbę, nowsze skille nie będą po prostu działały, aby temu zapobiec udajemy się do pliku custom(compilator/pokemon) i szukamy:

 

#define TOTAL_SKILLS            300                  //max skills that pokemod can handle

 

Daną wartość zwiększamy tak, aby nam odpowiadała, pamiętajcie, żeby nie było tego za dużo, bo po prostu może to powodować lagi serwera.

 

 

Jest to mimi poradnik pisany na szybko, mam nadzieję, że przyda się świeżakom. Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 4


#675956 Syf, kiła i mogiła... :-(

Napisane przez sNH. w 19.12.2014 23:07

Aż się zalogowałem :D Co do tematyki source, sam chętnie wracałbym na forum, żeby trochę "liznąć tego" ^^. W sieci jest już coraz więcej rzeczy pod source, nie możemy nawet wyobrażać sobie ile. Osobiście znam typa, który zrobił już sporo modów pod source. Pod cs:go napisał unikatowy hunger games mod. Tematyka coraz bardziej się rozszerza. Myślę, że sam po osiągnięciu pewnego celu, zacznę bawić się w serwery, bo będzie to opłacalne jak to było z 1.6. Ludzie znów wymyślą coś innowacyjnego i historia zatoczy kółko przez długie lata. Co do forum, amxx to amxx, wiadomo. Nikt tu oczywiście nie mówił o zaprzestaniu pracy nad tym. Ktoś wyżej napisał, że uczenie się pisania pluginów pod amxa to będzie stracony czas(tam podał 2 lata). Co ja na to? Szczerze? Od pisania pluginów do cs'a w pawnie właśnie stawiałem swoje pierwsze kroki w programowaniu. Siedzenie 2 lat z serwerem nauczyło mnie wszystkiego, co powinienem wiedzieć. Używanie ftp, pętle, funkcje. Sam język może okazać się bezużyteczny, ale jego struktura jest podobna do innych. Z przechodzeniem na c++, z podstawową wiedzą da się bardzo szybko to wchłonąć. CS is CS, life is life :D

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 7


#663145 "Dziwny" round sound

Napisane przez sNH. w 11.09.2014 18:49

Może trochę ciąga nosem? Daj mu chusteczkę i po sprawie xD


  • +
  • -
  • 2


#660986 [ROZWIĄZANE] losowanie gracza na początku nowej rundy

Napisane przez sNH. w 29.08.2014 14:22

Jak dobrze pamiętam tutaj jest kod. Jest to bardzo proste więc powinieneś sobie poradzić :P

 

http://amxx.pl/topic/61817-obcy-mod/

 

Po prostu wyciągnij


  • +
  • -
  • 1


#658773 [ROZWIĄZANE] Windows 8 - zły obraz (*.dll)

Napisane przez sNH. w 19.08.2014 10:11

Reinstall windowsa to jedna z opcji które możesz zrobić.

 

Ja na swoim pc ostatnio miałem podobną sytuację, lecz z jakimś wirusem. Sam nie wiem, antyvirusa nie mam od 3 lat, a ten dysk był 2 razy spalony. Zawsze naprawiana elektronika. Jedyny problem jest taki, że nie mogę robić reinstala :D Niezależnie z jakim systemem, pc się zawiesza podczas instalacji. Ale to tak odbiegając do tematu. Ogólnie po jakimś czasie mogłem odpalać programy przez "uruchom" znajdując plik/wpisując ścieżkę.

 

Czasem kiedy brakuje jakiejś biblioteki, trzeba ją po prostu dograć. Moje rozwiązanie? 1. Przeskanuj PC + CCleaner + jeżeli brakuje ci jakichś bibliotek, dograj je z neta.

Może pierdziele głupoty, bo w sumie nie jestem z pokolenia windows8, ale problem może być ten sam :P

 

Tyle ode mnie, spróbuj. Ogólnie po reinstalu powinno wszystko działać, ale jeżeli nie chcesz tracić czasu to sprawdź to co napisałem.


  • +
  • -
  • 1


#655866 [ROZWIĄZANE] wykrzyknik w warunku - co oznacza?

Napisane przez sNH. w 10.08.2014 14:59

!is_user_connected(id)

 

Jeżeli gracz nie jest podłączony, można tak powiedzieć. Można powiedzieć że "!" dodaje do warunku "nie".


  • +
  • -
  • 1


#652253 Perfix SVIP działa na prywatym servie tylko , na jb nie działa

Napisane przez sNH. w 22.07.2014 22:21

Prawdopodobnie pluginy się gryzą, jeżeli masz kilka pluginów z prefixami, to może występować taki problem. Pokaż logi, zobaczymy co jest nie tak.


  • +
  • -
  • 1