Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

uFF - zdjęcie

uFF

Rejestracja: 17.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2014 16:14
-----

#549475 Cod Mod Nowy /Dodatki,Nowe Klasy/ by ZR

Napisane przez ZAREZERWOWANY w 13.06.2013 20:10

CoD MoD by ZR

 

Witam,

chciałbym Wam przedstawić nową, unikalną paczkę CoD MoD - przystosowaną do serwerów offline (z botami), jednakże można ją łatwo przekształcić na serwer online.

Jest to moja pierwsza paczka, więc proszę o wyrozumiałość i mniej krytyki :) Wystarczy moja samokrytyka ;d

 

A więc zaczynajmy...

 

1. Co znajduje się w mojej paczce?

 

- Nowe Klasy/Perki, które nie znajdziecie na innych forach/tematach

- System Monet oraz Pkt Misji (nowość)

- Dodatkowy Exp za HS-y

- Licznik HS-ów

- Regulamin

- Oddaj Perk

- Menu Cod Mod'a

- Sklep na 2 waluty - Monety oraz Pkt Misji

- Obsługa botów dla CoD

- Trujący Gaz

 

2. Dostępne komendy:

 

/misje

/hs

/hsall

/regulamin

/cod

/sklep

/monety

 

3. Spis Klas:

 

- Mistrz AK47/M4A1 - Zadaje więcej obrażeń z (AK47/M4A1) zależnie od jego poziomu (PREMIUM)

- Amadeusz - Zadaje więcej obrażen z UM45

- Desant - Posiada spadochron oraz ciche buty + M4A1

- Inżynier - Może stawić działko (Szybkość budowy zależna od pkt Inteligencji, Wart. Pocz. (0 INT) 4%) + P90

- Kamikadze - Potrafi sie zdetonować + AK47

- Komandos - Zabija śmiertelnie nożem (PPM) + Deagle

- Konspirant - Potrafi odbijać pociski (1/6) i za to dostaje XP (Zależnie od HP, HP/10) + UMP45

- Łącznik - Na nożu ma radar telegrafisty + Galil

- Medyk - Dostaje 2 apteczki (Lekko zmienione działanie) + SG552

- Najemnik - Zwiększone obrażenia z SCOUT'a + MAC10

- Niszczyciel - Większe obrażenia z TMP

- Obrońca - Posiada ogromny pancerz + M249

- Partyzant - Może sparaliżować przeciwnika amunicją i za to dostaje EXP (Zależny od INT) + Galil

- Pułkownik - Może oślepić wroga amunicją + FAMAS

- Rozbójnik - Brak specjalizacji + XM1014

- Rusher - Zwiększone obrażenia z M3

- Sanitariusz - Potrafi wskrzeszać zmarłych, leczy siebie (10 HP co 5 sek) + MP5NAVY

- Saper - Posiada 4 miny + P90

- Sierżant - Zadane obrażenia zamienia na HP + ELITES

- Snajper - Większe obrażenia z AWP

- Stalowa Ręka - Mniejszy rozrzut broni + MP5NAVY

- Strzelec Wyborowy - Brak specjalizacji + AK47 , M4A1

- Terrorysta - Podwójny skok oraz 4 HE + AK47

- Żołnierz - Wraz z poziomem dostaje coraz to lepsze bronie (W budowie)

 

 

Planuję dodać więcej klas PREMIUM takie jak:

 

- Elitarny Snajper

- Elitarny Komandos

- Elitarny Strzelec

- Elitarny Medyk ( Lekarz)

- Elitarny Saper

- Elitarny Żołnierz

- Elitarny Pułkownik

 

4. Spis Perków:

 

- Adrenalina

- Amartor

- Amfetamina

- Apteczka

- Autodestrukcja

- AWP Snajper

- Bezlik Ammo

- Buty Komandosa

- Buty Snajpera

- Buty Szturmowego

- Defibrylator

- Duch Kaprala

- Działko Strażnicze

- Eliminator Rozrzutu

- Fart Strzelca

- Granat Odłamkowy

- Kamizelka Nasa

- Kamuflaż

- Krytyczne Naboje

- Maksymalne Skupienie

- Mina Laserowa

- Moduł Odrzutowy

- Naboje Kapitana

- Naboje Ninji

- Naboje Pułkownika

- Nano Kamizelka

- Notatki Kapitana

- Notatki Ninji

- Notatki Sapera

- Nóż Komandosa

- Ogranicznik Rozrzutu

- Ogromny Pancerz

- Pancerz Neomaxowy

- Plastikowe Naboje

- Platynowe Naboje

- Podwójna Kamizelka

- Popsuta Kamizelka

- Porażające Naboje

- Prawa Ręka Rambo

- Przysposobienie Obronne

- Radar Telegrafisty

- Rozbłysk

- Sekret Admirała

- Sekret Komandosa

- Sekret Krowy

- Sekret Majora

- Sekret Generała

- Sekret Speedhacker'a

- Stary Pancerz

- Sztuka Dezorientacji

- Tajemnica Admirała

- Tajemnica Generała

- Tajemnica Majora

- Tajemnica Najemników

- Tajemnica Snajpera

- Tajemnica Wojskowa

- Tarcza SWAT

- Trucizna

- Tytanowe Naboje

- Twardy Baniak

- Weteran

- Weteran Noża

- Wykrywacz Metali

- Wyposażenie Wsparcia

- Wytrenowany Weteran

- Wzmacniacz HP

- Wzmacniacz WYTRZ

- Wzmacniacz INT

- Wzmacniacz KOND

- Wzmocniona Kamizelka

- Zaskoczenie Wroga

- Zawodowy Rusher

- Zestaw Amadeusza

- Zestaw Lekarza

- Zestaw Medyka

- Zniszczony Kombinezon

- Zwinne Palce

- Złote Naboje

 

W kolejnej aktualizacji dodam kolejne nowe perki.

 

 

5. DownLoad

 

http://www.mediafire...h91yt4ae18kb547

 

W załączniku się nie zmieści :(

 

6. Instalacja

 

Standardowa:

1. Wklejamy całą zawartość do :    /cstrike/...

2. Wklejamy swoją muzykę do :   /cstrike/sound/misc/...

 

Lista miejsc docelowych piosenek:

 

1 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_1.mp3

2 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_2.mp3

3 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_3.mp3

4 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_4.mp3

5 Track.   Cs 1.6/cstrike/sound/misc/muzyka_ZR_5.mp3

 

Miejsca docelowe możecie zmienić w codshop.sma ( Zanim zmienisz zrób kopię zapasową)

 

 

7. Dodatkowe informacje:

 

Za każdy poziom dostajesz 1 pkt (nie 2), który możesz wydać w INT,HP,WYTRZ,KOND - tak jak w standardowym CoD :>

 

Jeżeli nie dodasz muzyki, nie będziesz mógł uruchomić serwera.

 

W razie problemów pisać :>

 

 

Życzę przyjemnej gry na mojej paczce 

 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

 

Wersja moda: 1.0.0

Następna aktualizacja: 20.06.2013 - 31.06.2013


  • +
  • -
  • 31


#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4177 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#467414 RoundSound By Pakeros Vol. 3

Napisane przez Pakeros05 w 14.10.2012 15:20

RoundSound by Pakeros Vol. 3
  • .mp3
  • 10 utworów
  • Waga 4.28 MB
  • 14-20sek.
Tracklista:
1. O.S.T.R - Brzydki, zły i szczery
2. Paktofonika - Powierzchnie Tnące
3. [Project X Movie Music] Heads Will Roll (A-Trak Remix) - Yeah Yeah Yeahs
4. Paktofonika - Chwile Ulotne
5. Mario Bischin - Macarena (Richie Madano Bootleg Mix)
6. Flo Rida - Whistle (Slayback Bootleg)
7. Kevin Mahynaman - Need You (Matthieu Dorsay Remix)
8. BBX - Making Luv (Club Mix)
9. Incartey & MacFly - Face Of Angel (DJ Sequence Remix)
10. DJ Kuba & NE!TAN feat. Anna Montgomery - Take It To The Top (Funkwell Remix)

Download:

RoundSound By Pakeros Vol. 3.rar - Speedy Share - upload your files here

Zippyshare.com - RoundSound By Pakeros Vol. 3.rar
  • +
  • -
  • 6


#471182 prosba o 3 klasy(Imperator,Jessi,Kucacz)premium

Napisane przez Green Skill w 25.10.2012 09:11

Kucacz

Załączony plik  codclass_KucaczPremium.sma   714 bajtów  145 Ilość pobrań
  codclass_KucaczPremium.amxx


#470802 Prosze o perki takie jak(mitril armor,moc kamikadze,itp.)

Napisane przez BooYa w 23.10.2012 21:01

Multi Jump

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#470487 [ROZWIĄZANE] Prosba o klase Elektryk

Napisane przez GoldenKill w 22.10.2012 18:30

Proszę jeszcze raz :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#442390 Generowanie SteamID dla gracza NonSteam!

Napisane przez Portek w 07.08.2012 22:17

Przechodząc do rzeczy, revEmu to dzieło naszych przyjaciół zza granicy, dzieło, dość stare, ale nadal rozwijane i przede wszystkim skuteczne. Program o który mówimy ma na celu emulowanie graczom NonSteam działanie programu Steam, a tym samym generowanie SteamID na podstawie HardwareID. Bezpośrednim następstwem jest fakt że każdy NonSteam z zainstalowanym revEmu posiada własny INDYWIDUALNY i NIEZMIENNY identyfikator, nie zależnie od tego czy posiada zmienne IP, czy też nie. Gracz nie ma możliwości zmiany wygenerowanego SteamID i na każdym serwerze z którym się on łączy jest ono takie samo.

Co zrobić by dla gracza NonSteam SteamID zostało wygenerowane? Taki gracz musi pobrać revEmu, oraz odpowiednio spreparować skrót odnoszący się do Counter-Strike. W tym celu powstał plugin, który należy zainstalować na serwerze, przy każdym wejściu gracza będzie on sprawdzał czy gracz NonSteam posiada już revEmu, w wypadku gdyby go nie posiadał, by móc dalej grać na serwerze zostanie zmuszony do downloadu i instalacji programu.

Pobieramy więc plugin: Załączony plik  revEmu_plugin.rar   62,05 KB  1443 Ilość pobrań
- instalacja standardowa, przerobiona wersja multilang, więc plik txt ląduje w folderze addons/amxmodx/data/lang.
Interesują Was dwa cvary:
  • amx_revtime "2" - odpowiedzialny za czas (w minutach), w ciągu którego gracz NonSteam bez revEmu będzie dostawał komunikat że musi zainstalować modyfikacje, by nadal grać
  • amx_revpage "http://portek.net.pl...mu/revemu.html" - odpowiedzialny za wyświetlenie graczowi odpowiedniego komunikatu w MOTD, obecnie pliki są na moim serwerze, dobrze było by jednak gdyby każdy wrzucił sobie pliki zawarte w archiwum powyżej w folderze www na swój serwer i podał dokładny link doń w tym cvarze
Po upływie ustalonego czasu gracz zobaczy okno MOTD z zawartością, oraz zobaczy link do bezpośredniego pobrania przygotowanego przeze mnie instalatora revEmu.

Instalator został sprawdzony przez serwis VirusTotal i możecie być w 101% pewni że jest on wolny od jakichkolwiek zagrożeń, expliotów, backdorów i innych tego typu przygód - dwa komunikaty o "wirusie" to efekt kompresji plików z wykorzystaniem metody LZMA.

Sam instalator dostępny jest do pobrania z poziomu mojego konta dropbox, jak również udostępniam go do pobrania bezpośrednio z tego tematu:
Załączony plik  revEmu.rar   4,87 MB  1796 Ilość pobrań
Suma kontrolna: Załączony plik  md5sum.txt   376 bajtów  519 Ilość pobrań


Wersja instalacyjna ma tę przewagę nad wersją do instalacji ręcznej iż wskazuje na domyślny folder w którym Counter-Strike 1.6 w wersji NS chce się zainstalować (C:\Program Files\Valve) - oczywiście jest to mój domysł, w przeciwnym wypadku gracz musi sam wskazać folder do którego instalował CS'a (folder w który jest plik hl.exe, folder cstrike itd.), kompresja plików którą zapewnia LZMA pozwoliła na prawie 50% utratę na wadze, więc gracz musi pobrać zaledwie 5Mb, a nie blisko 11.

revEmu można bez przeszkód instalować w połączeniu z każdym dostępnym w sieci patchem, więc gracze z patchem v23 i większymi nie będą mieli żadnego problemu z kompatybilnością. Po instalacji należy zmodyfikować skrót prowadzący do CS'a:
  • Klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonie Counter-Strike na pulpicie
  • Z listy wybieramy opcje "Właściwości"
  • W polu "Element docelowy" parametr "-nomaster" zastępujemy parametrem "-steam" - bez ""!
    Przykładowy efekt zmian: C:\Program Files\Valve\hl.exe" -steam -game cstrike
  • Dołączona grafika
Po instalacji i wykonaniu modyfikacji skrótu gracz NonSteam będzie widziany na serwerze jako pełnoprawny gracz Steam, posiadał będzie wygenerowany na podstawie HardwareID niezmienny SteamID. Jako że graczy Steam i tych z emulowanym Steamem ciężko na serwerze będzie rozpoznać proponuję wykonać małą modyfikację dodatkową ustawień dproto. W pliku dproto.cfg zmieniamy parametr RevEmu_Prefix1 np. na 4 (RevEmu_Prefix1 = 4;), po restarcie serwera, dzięki tej operacji gracz NonSteam będzie posiadał SteamID w postaci: STEAM_4_{WYGENEROWANY SID}.


Bzdety:
Spoiler

  • +
  • -
  • 35


#191465 AMX PACK [COD MOD] by Mr.Smith

Napisane przez pisak112 w 25.11.2010 15:26

OPIS
Nie będę się rozpisywał, na dzisiaj przygotowałem produkcję moich paczek. Wystawiam je wszystkie na amxx.pl
Pierwszą paczką jest [COD MOD] by Mr.Smith
Paczka waży około 6 mb, natomiast z modelami broni które udostępniam waży 16mb. Warto LINKI DOWNLOADU NA DOLE!
Paczka zawiera nowe klasy, i fajny plugins.ini
Oto on:
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here 

;Pluginy
ad_manager.amxx          		;Reklamy
admin_gag.amxx      			;Wyciszenie gracza
admin_spec_esp.amxx     		;Esp dla admina ( przydatne w łapaniu cziterow)
adminlisten.amxx            		;Admin widzi wszystko co pisza.
afkkisss.amxx                   	;Wywala graczy afk
amx_ip.amxx                    		;Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy.
Automaticknifeduel.amxx          	;Gdy jestes 1vs1 pocierasz kosa o sciane i rzucasz wyzwanie drugiemu
bomba.amxx                     		;Czas bomby do wybuchu.
descriptive_fire_in_the_hole.amxx   	;Pokazuje kto jaki granat rzucil
ewelinka_sounds.amxx                    ;Dzwieki typu elo , siema , siemano , gdzie strzelasz itp. 
extreme_bancfg2.amxx                    :Plugin banuje graczy na cfg "amx_bancfg"
grenade_trail.amxx                      ;Smuga za rzuconym granatem.
headshot_deluxe.amxx                    ;Po wpisaniu "/hsall , /hs" ukazuje sie ranking hs.
mapchooser4.amxx                        ;Plugin do nominacji map i tworzenia vota.
mutemenu.amxx                           ;Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute"
plmenu.amxx                             ;Polskie menu ( głownie chodzi o amxmodmenu)
polski_cs.amxx                          ;Polskie napisy np. bomba podlozona itp
ptb.amxx                                ;Wyrównuje Teamy. ( dzialajace !! )
ReasonKicker.amxx                       ;Powody kicka
swear_replacement.amxx                  ;Zakaz przeklinia na serwerze
timeprojector.amxx                      ;W lewym gornym rogu pokazuje ile zostalo do konca mapu
unbanmenu.amxx                          ;Admin odbanowuje graczy za pomoca "amx_unbanmenu"
afkbombtransfer.amxx                    ;Przenosi pake od gracza afk
straznik_ex_interp.amxx			;Pilnuje interpu
ultimate_ss.amxx			;Robie screenshotow amx_ss "Nick" "ilosc"
QTM_CodMod.amxx				;Główny Silnik Cod Moda (nie trzeba bazy mysql, oraz zablokowane sa bindy na kupowanie)
simple_redirect.amxx                    ;Zmiana serwera po wpisaniu /server
redirect.amxx
Instrukcja
Wypakuj pliki na pulpit,
Odpal TotalComandera bądź inny program do FTP
połącz się z serwerem i podmień wszystkie pliki przeciągając je z twojego komputera na serwer.
Tworzyłem ten plugin 2 tygodnie, bo nie wiedziałem co i jak. ale mi się udało i go wam udostępniam, jest to CoD MoD główny plugin tego moda który posiada 4002lvl fast exp
Zwiększanie expa robi się tak:
amx_cvar cod_killxp "5000"
amx_cvar cod_bombxp "10000"
<-- To jest standardowo do fast exp ja tak mam! Dziękuje!
DOWNLOAD!
http://www.sendspace.pl/file/5825e2b9f3ae470ce43a724


CVARy
cod_killxp  :Ilość expa za zabójstwo
cod_bombxp   :Ilość expa za podłożenie bomby
Przykład,
amx_cvar "cod_killxp" "50"
amx_cvar "cod_bonbxp" "100"
DOWNLOAD
SendSpace
http://www.sendspace.pl/file/19076a8db49358ab8daa040
Hostuje.net
http://hostuje.net/file.php?id=ae6b24d586d169147b21bebbda002acf
Wrzucaj.com
http://www.wrzucaj.com/723657
Zapraszam do ściągania! W razie problemów pisz tutaj!
Możesz ulepszyć sobie Cod Mod'a Daję wam swoje modele broni i dźwięki, używam ich od dawna, nie wiem skąd je ściągnęłem ani czyje one były,
SendSpace
http://www.sendspace.pl/file/d1a7b3a183f990c4fdd77b9
Daję wam IP serwera z tą paczką, to nie jest reklama, tylko chcę pokazać zainteresowanym jak za***ista jest ta paczka, Jeżeli nie mogę zostawić tutaj tego IP po prostu proszę edytować i usunąć to co napisałem!
Zobacz zanim ściągniesz jak to wygląda! 188.165.202.118:27195

  • +
  • -
  • 7


#468757 Prośba o 4 klasy premium m.in. Szturmowiec

Napisane przez PatyK w 17.10.2012 22:02

Ninja, Terminator ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#468872 Prośba o 4 klasy premium m.in. Szturmowiec

Napisane przez glut w 18.10.2012 06:57

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#468891 Prośba o 4 klasy premium m.in. Szturmowiec

Napisane przez TheGrzegorz w 18.10.2012 09:46

[Strzelec Górski[Mega Premium]]

Załączone pliki




#468140 Prośba o perki

Napisane przez Play 4FuN w 16.10.2012 17:27

Załączony plik  codperk_penismurzyna.sma   1,61 KB  42 Ilość pobrań
  codperk_penismurzyna.amxx
  • +
  • -
  • 2


#468536 Prosba o perki,klasy i pluginy

Napisane przez Play 4FuN w 17.10.2012 15:22

Załączony plik  codperk_paczkaprzemytnika.sma   1,1 KB  57 Ilość pobrań
  codperk_paczkaprzemytnika.amxx
  • +
  • -
  • 3


#467561 Prosba o perki,klasy i pluginy

Napisane przez chudy1234 w 14.10.2012 18:51

lap klase i perk :D

Załączone pliki




#467537 Prosba o perki,klasy i pluginy

Napisane przez chudy1234 w 14.10.2012 18:11

lap buciki :D

Lap tez linke :D

Załączone pliki