Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ShoWmaN - zdjęcie

ShoWmaN

Rejestracja: 10.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2011 18:39
-----

#187590 Własne staty

Napisane przez ShoWmaN w 11.11.2010 22:15

Witam w tym tutorialu opisze jak dodać własne staty do cod'a ;].
Pokaże wam to na przykładzie kondycji czyli będzie zwiększać szybkość chodzenia ;]


ok zaczynamy

szukamy

public PrzydzielPunkty(id)


i pod

new kondycja[60];


dodajemy

new naszanazwa[60];


następnie pod
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);

dajemy
format(naszanazwa, 60, "naszanazwa: \r%i \y(opis statystyki", naszanazwa_gracza[id]);


pod
menu_additem(menu, kondycja);

menu_additem(menu, naszanazwa);


dalej pod
case 3: 
{
if(kondycja_gracza[id]<1600)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");


dajemy
}
case 4:
{
if(naszanazwa_gracza[id]<1600)
naszanazwa_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom naszej statystyki osiagniety");
}


w public ResetujPunkty(id)

dodajemy na koniec

naszanazwa_gracza[id] = 0;

w public ZapiszDane

szukamy

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


i zmieniamy na

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);


to samo w public WczytajDane(id, klasa)

z

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);


na

format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], naszanazwa_gracza[id]);


jeszcze w public SprawdzPoziom(id)

zmieniamy z

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];


na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-naszanazwa_gracza[id];


pod

kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);

dajemy
naszanazwa_gracza[id] = str_to_num(x);

w miejsce x wpisujemy np. tak jak w kondycji zwinnoscgracza

szukamy

public client_connect(id)

i pod

kondycja_gracza[id] = 0;

dajemy

naszanazwa_gracza[id] =0;

teraz coś trudniejszego ;]

szukamy

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);


i pod tym dodajemy np. jeżeli chcemy, żeby nasza statystyka dawała szybkość

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(naszanazwa_gracza[id]*1.3);



szukamy new wytrzymalosc_gracza[33];

i dodajmeny pod tym

new naszanazwa_gracza[33];


_______________________


A teraz jak zrobić by statystyka dawała inny power

pod

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

dajemy

np.

ilosc_skokow_gracza[id] = (naszanazwa_gracza[id]*1);

nasza statystyka będzie dawać skoki ;]
prawda, że proste i tak robimy z innymi. ;]

no i to było by na tyle ;]



© 2010 By ShoWmaN - ZAKAZ KOPIOWANIA!!!
  • +
  • -
  • 4


#180013 Niewidzialność dla wybranej klasy

Napisane przez ShoWmaN w 14.10.2010 19:10

A nie łatwiej przy case klasy dopisać

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); [zamiast 255 podajemy swoją wartość]

ja mam np. tak:

case Klasa której nie znacie:
{
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id,"weapon_hegrenade")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 155);

a jak chcecie niewidzialność to dajecie 0d 13 do 5 najlepszy efekt ;]
  • +
  • -
  • 1