Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ShoWmaN - zdjęcie

ShoWmaN

Rejestracja: 10.10.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2011 18:39
-----

#198573 Klasy

Napisane przez daniosik w 22.12.2010 16:49

Przepraszam, że tak długo, ale miałem problemy z kompem.
Sprawdźcie to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

new const Klasy[4][] =
{
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "doklas", 1)

}


public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %s", Klasy[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
{
PokazInformacje(id)
}

public client_disconnect(id)
{
KlasaGracza[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#197533 Klasy

Napisane przez Zapalka w 19.12.2010 09:14

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"


new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")

}

public Poczatek_Rundy(id)
{
doklas(id)
}

public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(5.0, "PokazInformacje", id)
}
public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.5, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#197423 Klasy

Napisane przez daniosik w 18.12.2010 19:47

Sorry, ale zapomniałem czegoś zmienić teraz powinno być git:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")

}


public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jeśli chodzi o dodanie kolejnej klasy musisz zrobić tak:
new const Klasa[5][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy",
"Twoja klasa",
}


I w public Wybierz_Klase(id) dodajemy
menu_additem(menu, "\wTwoja klasa", "4", 0)


Oraz tak jak ty napisałeś wcześniej.
  • +
  • -
  • 1


#197207 Klasy

Napisane przez daniosik w 18.12.2010 08:50

Zobacz to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"

new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}

new KlasaGracza[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")

}


public MyMenu(id)
{
new menu = menu_create("Tytul", "MyMenu_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public MyMenu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}

public PokazInformacje(id)
{

set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#184605 [COD]wytrzymalosc i hp pod lvl, klasa, przedmiot

Napisane przez kamiloo2 w 31.10.2010 13:13

Elo. W tym tutku pokaze wam jak zrobic cos takiego:
Dołączona grafika


U kogoś(gdy jesteśmy dead)

Szukamy:
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

Podmieniamy na:
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nItem : %s^nWytrzymalosc itemu : %i/100^nZdrowie : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target], get_user_health(target));
		
		return PLUGIN_CONTINUE;

	
	}



U nas (gdy zyjemy)


Szukamy:
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

I podmieniamy za:
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Wytrzymalosc itemu : %i/100]^n[Zdrowie : %i]l", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id));
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  


Pomogłem? Kliknij +!


Zakaz kopiowania!




#183848 Noktowizor

Napisane przez DarkGL w 28.10.2010 15:24

cs_set_user_nvg ( id,1 )
  • +
  • -
  • 1


#183805 Noktowizor

Napisane przez R3X w 28.10.2010 12:47

cs_set_user_nvg(id, 1);

  • +
  • -
  • 1


#179091 Bazooka COd Mod

Napisane przez DarkGL w 11.10.2010 17:22

ostatnio rozbiłem szklaną kule :<
dałeś to pewnie w evencie spawnu ale pewnie pre a nie post :D i server sobie leży bo plugin zanim dałem to sprawdzałem dokładnie
  • +
  • -
  • 1


#179104 Bazooka COd Mod

Napisane przez DarkGL w 11.10.2010 17:44

sma dać...
  • +
  • -
  • 1


#179125 Bazooka COd Mod

Napisane przez DarkGL w 11.10.2010 18:45

jak wywalisz dodawanie z sma coda czy jak wyłączysz mojego pluga od bazooki to działa bo to jest różnica
  • +
  • -
  • 1


#180055 Call of Duty Crashe

Napisane przez DarkGL w 14.10.2010 21:03

a sma to mam sobie wyczarować i logi daj
  • +
  • -
  • 1


#176327 COD MOD Duzy lvl + fast exp.

Napisane przez Blood Angel w 02.10.2010 18:55

Masz tu .sma. Jak chcesz to na serwie to skompiluj i już. 4001 Lvl!

Jak chcesz zwiększyć max staty to zrób tak:

Znajdź:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)


Pod tym masz to:
			if(inteligencja_gracza[id]<100)


Zmień na to:
			if(inteligencja_gracza[id]<xxxx)

Tam gdzie xxxx wpisz dowolną liczbę jaką ma mieć maksymalnie inteligencja. Do 4001 lvl pasują max staty 2001.
Czyli zmień na to:
			if(inteligencja_gracza[id]<2001)

Tak samo rób z zycie itp.

Myślę że sobie poradzisz a jak nie to pisz.

Załączone pliki