Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Devile - zdjęcie

Devile

Rejestracja: 25.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.01.2011 17:56
-----

#57507 Kompilacja lokalna

Napisane przez R3X w 15.04.2009 21:20

Kompilacja lokalna

1. Lokalna?
Nie będę tłumaczył samego zagadnienia kompilacji - chodzi o zrobienie z pliki .sma pliku .amxx, który jest wykorzystywany przez serwer.

Lokalna oznacza, że przeprowadzamy ją na swoim komputerze. Webcompiler sprawdza się znakomicie w przypadku pojedynczego pliku .sma. Większe pluginy są często podzielone na fragmenty tak, aby praca z ich kodem była przyjemniejsza - stąd oprócz .sma dostajemy pliku .inl lub .inc.

.inl - te pliki trafiają do tego samego folderu co .sma
.inc - te natomiast do scripting/include/

Są wyjątki, ale taka zasada obowiązuje w większości przypadków. Tak czy inaczej pliki te są dołączane do .sma w trakcie kompilacji dyrektywami #include, więc zmiana w .inl czy .inc po kompilacji będzie odczuwalna w .amxx.

2. Proces

Musimy zaopatrzyć się w AMXX-Studio: Podstawowe pliki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X , w dniu pisania tutka byłby to plik:

AMX Mod X Studio
* v1.4.3



Uruchom studio.

Należy wskazać położenie kompilatora amxxpc.exe (znajdziesz go w paczce Base amxmodx/scripting/) i określić miejsce tworzenia pliku .amxx. Całkiem możliwe, że już przy pierwszym uruchomieniu ścieżka do kompilatora będzie poprawna, wtedy ustaw tylko folder wyjściowy.

Dołączona grafika

dalej Compiler -> Compiler Settings

Dołączona grafika

Teraz otwórz plik .sma (File->Open) i naciśnij F9. Jeżeli nie otrzymasz żadnych błędów tylko coś jak to:

Dołączona grafika


w podanym wcześniej folderze powinieneś odnaleźć skompilowany kod w pliku .amxx.

3. Posłowie
Każdy programista pluginów sobie poradzi, ten tekst skierowany jest głównie do ludzi zajmujących się Pawnem okazjonalnie.
  • +
  • -
  • 17


#162729 Kompilacja Lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 22.08.2010 13:01

1. Ściągnij AMX Mod X Base i wypakuj na pulpit.
2. Ściągnij Counter-Strike Addon i wypakuj na pulput (tak aby nadpisać folder z pkt. 1)
3. Oczywiście ściągnij to pod windowsa
4. Wejdź do addons/amxmodx/scripting i tam wrzucasz wszystkie .sma i inne pliki a na koniec uruchamiasz compile.exe
  • +
  • -
  • 3


#174400 War3FT

Napisane przez Portek w 26.09.2010 10:27

L 09/26/2010 - 11:22:57: [war3ft.amxx] [ERROR] Config file 'addons/amxmodx/configs/war3ft/war3FT.cfg' missing!
L 09/26/2010 - 11:22:57: [ERROR] Config file 'addons/amxmodx/configs/war3ft/war3FT.cfg' missing!


Upewnij się że plik war3FT.cfg znajduje się tam gdzie ma się znajdować i ma nazwę dokładnie "war3FT.cfg" - FT to duże literki!
  • +
  • -
  • 1