Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja Lokalna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ProTeza

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Podamnie
Offline

Napisano 22.08.2010 11:16

Witam, czy może mi ktoś napisać krok po kroku jak skompilować całego pokemoda lokalnie? (sma, ini, itp...) Z góry THX.
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.08.2010 13:01

1. Ściągnij AMX Mod X Base i wypakuj na pulpit.
2. Ściągnij Counter-Strike Addon i wypakuj na pulput (tak aby nadpisać folder z pkt. 1)
3. Oczywiście ściągnij to pod windowsa
4. Wejdź do addons/amxmodx/scripting i tam wrzucasz wszystkie .sma i inne pliki a na koniec uruchamiasz compile.exe
  • +
  • -
  • 3

#3 ProTeza

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Podamnie
Offline

Napisano 22.08.2010 13:59

Thx, daje reputke =)
Temat do zamkniecia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych