Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Fandan - zdjęcie

Fandan

Rejestracja: 24.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2011 14:34
-----

#275110 Admin poakzuje regulamin

Napisane przez A może sma? w 28.07.2011 20:06

AMX Exec 2 v0.3 - AlliedModders
Tak (zakładając, że masz już plugin pokazujący MOTD po wpisaniu np. /regulamin).
  • +
  • -
  • 1


#273863 ciche i szybkie bieganie po wyjeciu noza

Napisane przez KariiO w 25.07.2011 19:23

a druga postac miala ciche biegane z nozem w ręku.

prethink:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]==Zabojca || (player_class[id]==Twoja_Klasa && weapon == CSW_KNIFE)))
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}

  • +
  • -
  • 1


#272368 Jak dodać w hud wytrzymałość itemu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 21.07.2011 22:33

w

write_hud(id)


zamień na

show_hudmessage(id, "HP: %i  ^nKlasa: %s  ^nLvl: %i (%0.0f%s)^nItem: %s^nWytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", player_item_name[id],item_durability[id]);

  • +
  • -
  • 1


#209113 plugin uruchamiający mody

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 25.01.2011 00:25

Konfiguracja danej mapy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:

Napisane przez naven w 03.03.2010 20:51

Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.

Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.


Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
27   losowa broń z powyższych
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16


Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)

Line 446:
public plugin_precache() 
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}



Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124

Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")

Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)


Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache() 
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}


Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:

W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");

Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");

Postępujemy tak samo jak wyżej.

Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.


To do list(do zrobienia):
nic;p

Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy


Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#207002 umiejetnosci?

Napisane przez StaszekMroziok w 18.01.2011 17:03

co do 1.

patrz

public skill_menu(id, key) 


2.
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])


zamien

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
na
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1
polecam tez pozamienieac wszystkie
player_strength[id]*2
na
player_strength[id]*1

3.

public give_knife(id)


resztę chyba sam zrobisz :PP


#206575 dodatki do klas?

Napisane przez sebul w 17.01.2011 02:10

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#206574 dodatki do klas?

Napisane przez KariiO w 17.01.2011 02:09

Osobiście korzystam z tego:
CS Weapon Information[UPDATED] - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1


#206445 dodatki do klas?

Napisane przez Firxenowsky w 16.01.2011 17:50

spróbuj:

if(player_class[i] == Mnich)
{
fm_give_item(i, "item_assaultsuit")
fm_give_item(i, "item_thighpack")
}

i

if(player_class[i] == Mag)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1


#206364 rozgrzewka mp3 kosy

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 16.01.2011 13:32

Round start restart - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#206152 2 do expienia?

Napisane przez sebul w 15.01.2011 16:53

[Tutorial] Blokada expienia - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#203172 info o podswietleniu

Napisane przez szczepaneto w 06.01.2011 11:03

omg poszukaj trochę -.- [Tutorial] Problem z naświetlaniem Ninji? Znaczek widoczności! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#202794 usuniecie mocy

Napisane przez StaszekMroziok w 04.01.2011 18:05

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 

usun to


#202964 wiecej lvli

Napisane przez Firxenowsky w 05.01.2011 16:53

W

public skill_menu(id, key)

  • +
  • -
  • 1


#202923 wiecej lvli

Napisane przez WazzaP w 05.01.2011 15:05

Zrobiłem Ci że max 201 lvl ale to 100 w statystyke to nie, bo nie pamiętan gdzie :wstyd:

A tak na przyszłość to tutaj się robi tabele :)
Generate Exp Table PHP

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1