Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Fandan
Rejestracja: 24.09.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2011 14:34





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 60
- Odwiedzin: 2 395
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Kwiecień 30, 1992
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Starachowice
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Fandan nie posiada znajomych
#275110 Admin poakzuje regulamin
Napisane przez A może sma?
w 28.07.2011 20:06
Tak (zakładając, że masz już plugin pokazujący MOTD po wpisaniu np. /regulamin).
#273863 ciche i szybkie bieganie po wyjeciu noza
Napisane przez KariiO
w 25.07.2011 19:23
prethink:a druga postac miala ciche biegane z nozem w ręku.
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]==Zabojca || (player_class[id]==Twoja_Klasa && weapon == CSW_KNIFE))) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) }
#272368 Jak dodać w hud wytrzymałość itemu
Napisane przez Stachuu :D ??
w 21.07.2011 22:33
#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:
Napisane przez naven
w 03.03.2010 20:51
Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.
Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1 weapon_p228 //p228(pistolet) 2 weapon_scout //scout 3 weapon_hegrenade //granat HE 4 weapon_xm1014 //auto-pompa 5 weapon_mac10 //uzi tt 6 weapon_aug //aug 7 weapon_elite //elites 8 weapon_fiveseven //fiveseven 9 weapon_ump45 //b(3(2)) 10 weapon_sg550 //autokampa cT 11 weapon_galil //galil 12 weapon_famas //famas 13 weapon_usp //usp 14 weapon_glock18 //glock 15 weapon_awp //awp 16 weapon_mp5navy //MP5 17 weapon_m249 //krowa 18 weapon_m3 //pompa 19 weapon_m4a1 //M4 20 weapon_tmp //tmp 21 weapon_g3sg1 //autokampa TT 22 weapon_deagle //dgl 23 weapon_sg552 //sg552(tt) 24 weapon_ak47 //ak47 25 weapon_p90 //P90 26 weapon_knife //nóż 27 losowa broń z powyższychUstawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16
Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)
Line 446:
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124
Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)
Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache()
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}
Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:
W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");
Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
Postępujemy tak samo jak wyżej.
Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.
To do list(do zrobienia):
nic;p
Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy
Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!
Załączone pliki
-
play_muza.rar 455,37 KB 2726 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup 1.3.rar 14,21 KB 1506 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup1.7.rar 13,47 KB 3296 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup.sma 10,81 KB 1568 Ilość pobrań
ultimate_warmup.amxx
#207002 umiejetnosci?
Napisane przez
StaszekMroziok
w 18.01.2011 17:03
patrz
public skill_menu(id, key)
2.
public change_health(id,hp,attacker,weapon[])
zamien
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2na
new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1polecam tez pozamienieac wszystkie
player_strength[id]*2na
player_strength[id]*1
3.
public give_knife(id)
resztę chyba sam zrobisz :PP
#206575 dodatki do klas?
Napisane przez sebul
w 17.01.2011 02:10
#206574 dodatki do klas?
Napisane przez KariiO
w 17.01.2011 02:09
#206445 dodatki do klas?
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 17:50
#206364 rozgrzewka mp3 kosy
Napisane przez Ojciec Dyrektor
w 16.01.2011 13:32
#206152 2 do expienia?
Napisane przez sebul
w 15.01.2011 16:53
#203172 info o podswietleniu
Napisane przez
szczepaneto
w 06.01.2011 11:03
#202794 usuniecie mocy
Napisane przez
StaszekMroziok
w 04.01.2011 18:05
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end()
usun to
#202964 wiecej lvli
Napisane przez Firxenowsky
w 05.01.2011 16:53
#202923 wiecej lvli
Napisane przez WazzaP
w 05.01.2011 15:05

A tak na przyszłość to tutaj się robi tabele

Generate Exp Table PHP
Załączone pliki
-
DiabloMOD_5.9l.sma 235,13 KB 60 Ilość pobrań
DiabloMOD_5.9l.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Fandan
- Regulamin