Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usuniecie mocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fandan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 01.01.2011 20:42

Witam, chciał bym sie dowiedziec co musze usunac aby nie bylo paska ładowania mocy na nożu u wszystkich klas.

P.S
Moce sa usubiete teraz tylko zostal pasek
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 01.01.2011 21:28

Pierw szukasz wszędzie i usuwasz:
call_cast(id)
A potem calą funkcję:
call_cast(id)

  • +
  • -
  • 1

#3 Fandan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 01.01.2011 22:32

dzięki "+" dla ciebie :)

Dodano 02 styczeń 2011 - 13:18:
nadal pasek na nożu przechodzi.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#4 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 02.01.2011 14:24

usun

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Skrytobojca))  && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == NONE)) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
	{
		if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
			casting[id]=0
			call_cast(id)
		}
		else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)
			
			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Xardas) time_delay*=1.0
				else if(player_class[id] == Ball) time_delay*=1.6
				else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
				else if(player_class[id] == Nekromanta) time_delay*=1.4
				else if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=0.0
				else if(player_class[id] == Diablo) time_delay*=1.6
				else if(player_class[id] == Morderca) time_delay*=1.6
				
			cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
			
			new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
			
			casting[id]=1
			
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 
		}
	}
	else 
	{	
		if(casting[id]==1)
		{
			message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( 0 ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 	
		}
		casting[id]=0			
	}
	
	
	if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
		Use_Spell(id)


#5 Fandan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 02.01.2011 16:36

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Skrytobojca)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == NONE)) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0) { if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Xardas) time_delay*=1.0 else if(player_class[id] == Ball) time_delay*=1.6 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 else if(player_class[id] == Nekromanta) time_delay*=1.4 else if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=0.0 else if(player_class[id] == Diablo) time_delay*=1.6 else if(player_class[id] == Morderca) time_delay*=1.6 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id)


jak to wywalilem to nie dzialaja itemki ktorych trzeba uzywac na "E"
  • +
  • -
  • 0

#6 Dimni

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:88
  • Lokalizacja:eLWuO City
Offline

Napisano 02.01.2011 16:42

Usuń bez 2 ostatnich linijek - zostaw
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]
Use_Spell(id)

Użytkownik Dimni edytował ten post 02.01.2011 16:42

  • +
  • -
  • 0

#7 Fandan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 02.01.2011 18:23

nadal nie mozna uzywac przedmiotow.

Dodano 03 styczeń 2011 - 21:28:
wiek ktos jak usunąć ten pasek? ladowania skilla?
  • +
  • -
  • 0

#8 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 04.01.2011 18:05

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) 
			write_byte( bar_delay ) 
			write_byte( 0 ) 
			message_end() 

usun to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych