Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ciche i szybkie bieganie po wyjeciu nozaProszę o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Fandan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 25.07.2011 18:43

Witam, jak zrobic aby dana postac miala szybkie bieganie z nozem w reku, a druga postac miala ciche biegane z nozem w ręku.

proszę o pomoc

Oczywiscie ++++ :P Za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.07.2011 19:23

a druga postac miala ciche biegane z nozem w ręku.

prethink:
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]==Zabojca || (player_class[id]==Twoja_Klasa && weapon == CSW_KNIFE)))
	{
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych