Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FakeNick - zdjęcie

FakeNick

Rejestracja: 18.06.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2009 20:55
-----

#51677 Szczegolowe statystyki trafien

Napisane przez FakeNick w 24.03.2009 21:10

Menu admina --> Klikasz 9 (następna strona) ---> Ustawienia statystyk. Pokombinuj z tym ;).
  • +
  • -
  • 1


#37146 Gracze moga podnosić broń/ nie mogą podnosić broni

Napisane przez FakeNick w 23.01.2009 23:05




#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>



//Pcvary

new pcvar_weapon



//Informacja o wersji

new const VERSION[] = "1.0"



public plugin_init()

{

	register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick")

	

	//Rejestrujemy cvara

	pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0")

	

	//Rejestrujemy touch'a dla danych byt'ow

	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")

	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")

	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")

}

public fw_TouchWeapon(weapon,id)

{

	//To nie gracz dotknal broni

	if (!is_user_connected(id))

		return HAM_IGNORED;

	

	//Sprawdzamy ustawienia cvara

	switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon))

	{

		case 0 : return HAM_IGNORED;  // Wszyscy moga podnosic bron

		

		case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron

		{

			if(get_user_team(id) == 1)

				return HAM_SUPERCEDE;

		}

		

		case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron

		{

			if(get_user_team(id) == 2)

				return HAM_SUPERCEDE;

		}

		

		case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni

	}

	

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 6


#34248 Dobry nawyk - średnik

Napisane przez FakeNick w 11.01.2009 11:36

Trudność : Bardzo łatwy

W tym jakże krótkim tutorialu postaram się wykształcić w Was dobry nawyk, jakim jest kończenie każdego wywołania jakieś funkcji średnikiem (;). Kompilator sam w sobie nie wymaga stawiania średników na końcu każdej linijki, ale jest to dobry nawyk, wymagany przy nauce innych języków programowania.

Jeżeli na początku kodu pluginu dodamy :

#pragma semicolon 1

kompilator pokaże nam, w którym miejscu powinien znajdować się średnik. Może to wydłużyć trochę czas pisania skryptu, ale przecież chcemy być "profesjonalistami" ;).
  • +
  • -
  • 9


#32229 Active admins MOTD

Napisane przez FakeNick w 02.01.2009 22:28

Najnowsza wersja
1.0 (2.01.2009)

* Pierwsze wydanie

Opis

Plugin napisany przeze mnie. Zasada działania jest bardzo prosta. Po wpisaniu w say'u
!admins pokazuje MOTD z adminami on-line.

Wymagania

* Serwer ;)

Komendy

* !admins - pokazuje MOTD z adminami on-line

Plik adminsm.txt należy umieścić w :
addons/amxmodx/data/lang
.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#31954 Wojna na śnieżki v3.03

Napisane przez FakeNick w 01.01.2009 23:21

Dołączona grafika
(Podziękowania dla Goździkowego za to logo!)

Opis

W końcu po jakichś dwóch dniach kodzenia przedstawiam Wam moją pierwszą "większą" (nie licząc tych nie opublikowanych) modyfikację. "Snowball War" (angielska nazwa) jest modyfikacją do Counter Strike 1.6 (innych mod'ów HL'a nie testowałem) wydaną jako plugin pod AMX Mod X. Polega ona na tym, iż na mapie znajdują się dwie drużyny : Czerwoni (T) i Niebiescy (CT). Zadaniem każdej z drużyn jest wykończenie drużyny przeciwnej za pomocą... śnieżek. Przy każdym trafieniu śnieżką istnieje szansa na "zamrożenie" przeciwnika (prędkość maksymalna zostaje zmniejszona o X% - wartość ta jest ustawiana cvarką). Śnieżki to zmienione granaty HE, ale nie zachowują się jak one, ponieważ, aby zachować realizm prawdziwych wojen na śnieżki, zmieniłem ich grawitację i prędkość. Do mod'a dołączony jest bardzo prosty tryb DeathMatch. Dodałem także zmianę modeli graczy oraz (od wersji 3.03) zmienianie skybox'a na bardziej "zimowy" oraz spawn protection (istnieje możliwość wyłączenia). Dla pogłębienia realizmu dodałem także wyłączanie celownika, gdy gracz trzyma w ręce śnieżkę.

Wymagania

* Counter Strike 1.6
* AMXX : wersja 1.8.0 lub nowszy
* Moduły : fakemeta, hamsandwich

Instalacja

* Ściągnij obydwa archiwa .zip i wypakuj je. Postaraj się zachować oryginalną ścieżkę (taką jak w archiwach).
* sw_plugin303.zip: Zawiera plugin i pliki konfiguracyjne
* sw_resources.zip: Zawiera podstawowe modele oraz dźwięki

Cvar'y

sw_toggle - czy mod jest włączony? (domyślnie 1)
sw_friendly - czy friendly fire jest włączony? (domyślnie 0)
sw_damage - obrażenia zadawane przy trafieniu (domyślnie 100)
sw_life - ile czasu (w sekundach) na mapie pozostanie "splash" po kulce (domyślnie 3.0 s)
sw_dm - czy DM jest włączony? (domyślnie 0)
sw_dm_time - czas do respawn'u (domyślnie 2.0 s)
sw_chill_chance - szansa na zamrożenie przeciwnika (od 0 - wyłączone, do 100 - maksymalna szansa, domyślnie 30)
sw_chill_duration - czas zamrożenia (domyślnie 5.0 s)
sw_chill_speed - ile procent maksymalnej prędkości będzie miał gracz, gdy jest zamrożony (domyslnie 50.0)
sw_snowball_gravity - grawitacja rzuconej kuli (domyślnie 0.3)
sw_snowball_velocity - ile razy prędkość kuli przewyższa domyślną prędkość granatu (domyślnie 2.0 razy)
sw_crosshair_remove - czy celownik ma być usuwany? (domyślnie 1)
sw_spawn_protection - czy spawn protection jest włączony? (domyślnie 1)
sw_spawn_protection_time - czas ochrony (domyślnie 3.0 s)


Ważne

* Jeżeli doświadczasz kick'ów z błędem SVC_BAD, zwiększ MODEL_DELAY (linijka 210)
* Jeżeli na serwerze jest mało FPS'ów, ustaw komentarz (// na początku linii) - linijka 207

Changelog
Wersja 3.03 :
 - Dodałem efekt tłuczonego szkła, gdy gracz jest "odmrażany"
 - Zmieniłem skybox'a na bardziej zimowy
 - Dodałem spawn protection
Version 3.02 :
 - Zmieniłem szybkość rzuconej kuli
 - Zmieniłem grawitację rzuconej kuli
 - Dodałem usuwanie celownika dla zwiększenia realizmu
Version 3.01 :
 - Dodałem zmianę opisu gry (zamiast Counter Strike jest Snowball War)
Version 3.0 :
 - Pierwsze wydanie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#27079 Admin No Recoil (ANR)

Napisane przez FakeNick w 08.12.2008 22:52

Najnowsza wersja
1.0 ( 08.12.2008 )

* Pierwsze wydanie
Film

* http://pl.youtube.co...h?v=RlwBqVQpNCk

Opis


Mój plugin, aktywuje on dla adminów z flagą ADMIN_KICK możliwość otrzymania no recoil'a.

Wymagania


* Załączony dźwięk
* Fakemeta
* Hamsandwich

Notki


* Dźwięk activ.wav musi znajdować się w sound/norecoil

Cvar's


* admin_no_recoil_on - włącza/wyłącza plugin
* admin_no_recoil_sound - włącza/wyłącza dźwięk

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#24938 Śnieżne kule

Napisane przez FakeNick w 23.11.2008 16:51

Najnowsza wersja
1.1 ( 29.11.2008 )

* Ogólny fix kodu (podziękowania dla arkshine'a)

1.0 ( 23.11.2008 )

* Pierwsze wydanie

Film

* http://pl.youtube.co...h?v=iG-wZrKZigE

Opis

* Plugin mojego autorstwa zmienia modele granatów na śnieżne kule. Gracz trzymając granat w ręce także widzi śnieżną kulę.

Wymagania

* Załączone modele
* Moduł fakemeta

Notatki

* Folder snowballs musi znajdować się w cstrike/models.

Cvar's

* snowballs_on - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1)
* snowballs_trail - włącza/wyłącza wstęgę za kulą (domyślnie 1)
* snowballs_rendering - włącza/wyłącza glow (domyślnie 1)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#15664 Piszemy wielojęzyczny plugin!

Napisane przez FakeNick w 14.09.2008 18:24

Słowem wstępu
W tym krótkim tutorialu postaram pokazać się Wam jak stworzyć wielojęzyczny plugin (np. po angielsku oraz polsku).
Przedstawione tu treści są dla troszeczkę bardziej zaawansowanych, więc jeżeli nigdy nie miałeś do czynienia z pisaniem plugin'ów, zabierz się za moje wcześniejsze tutoriale ;].
Zaczynamy!

Piszemy wielojęzyczny plugin!
Najpierw musimy sporządzić jakiś słownik (plik .txt z którego plugin będzie brał teksty wyświetlane graczowi).
Przykładowy słownik może wyglądać tak :
[pl]
MSG_DEAD_PLAYER = cos

Będą to wiadomości wyświetlane, czy język gracza to polski.
Dla języka angielskiego będzie to :
[en]
MSG_DEAD_PLAYER = something

Jak już pewnie zauważyliście wiadomość zapisana w słowniku składa się z jej nazwy (MSG_DEAD_PLAYER) i treści (cos).
Teraz możecie stworzyć już własny słownik :).

Aby nasz plugin mógł być wielojęzyczny, musimy najpierw zarejestrować słownik dla niego.
Robimy to dzięki komendzie :
register_dictionary("nazwa_słownika.txt")
nazwa_slownika to nazwa pliku słownika.
Plik .txt musi znajdować się a w
addons/amxmodx/data/lang
Teraz chcemy, aby wiadomość wypisywana dla gracza była pobierana z naszego słownika.
Robimy to wywołując instrukcję :
client_print(id,print_center,"%L",LANG_PLAYER,"MSG_DEAD_PLAYER")
Pewnie po obejrzeniu tego kawałka kodu złapaliście się za głowę, ale już spieszę z wyjaśnieniem go.
Instrukcję client_print zapewne już znacie. id to identyfikator gracza. %L mówi silnikowi gry, że ta wiadomość ma zostać pobrana ze słownika.
LANG_PLAYER to instrukcja określająca, że wiadomość ma być w takim języku, jaki gracz ma ustawiony w amx_langmenu.
Ostatni, ale najważniejszy parametr ("JAKAS_WIAD") to nazwa wiadomości w słowniku :).

Słowem zakończenia
Mam nadzieję, że ten krótki tutorial pomógł Wam i rozjaśnij sprawę pisania plugin'ów wielojęzycznych.
  • +
  • -
  • 3


#13766 Show kontakt

Napisane przez FakeNick w 28.08.2008 15:42

Opis :
Mały plugin napisany przeze mnie. Po wpisaniu /kontakt w say'u pokazuje MOTD (kontakt.txt), w którym można umieścić e-mail'e, numery GG administracji serwera.

Cvark'i :
kontakt_on (domyślnie 1) - określa, czy plugin ma być włączony, czy nie

Instalacja :
Standardowa.
plik kontakt.txt należy umieścić w
addons/amxmodx/data/
MOTD można dowolnie modyfikować, pod warunkiem zachowania napisu "Autor : FakeNick".

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#12207 Bunny Hop

Napisane przez FakeNick w 09.08.2008 22:25

Witam. W tym jakże krótkim arcie postaram się wam przedstawić wykonywanie Bunny Hop'a.

Bunny Hop - króliczy skok

Dobra, wiem co to BH, naucz mnie go robić ! ^^

1. Podczas biegu puszczamy W i odbijamy sie od ziemi.
2. Gdy mamy już opanowany 1 punkt wciskamy A i obracamy sie o ok. 30 stopni w lewo.
3. Powtarzamy tą czynność z klawiszem D obracając się w prawo.

Niestety BH nie jest wykonywalny na wszystkich serwerach, przez ustawienia owych serwerów.
Nie polecam także wykorzystywania różnorakich skryptów na BH. W 90% one nie działają i są karane ban'em.
  • +
  • -
  • 3


#9337 Assassin Mode

Napisane przez FakeNick w 29.06.2008 13:03

Dzięki Miczu, 2 razy pomógł dla Ciebie ;).
Plugin poprawię, jak znajdę się w domu, bo tu, gdzie jestem nie mam odpowiedniego środowiska ;).
  • +
  • -
  • 1


#9131 Assassin Mode

Napisane przez FakeNick w 27.06.2008 11:18

Dopisałem...
Teraz proszę o PRAWDZIWE oceny...
  • +
  • -
  • 1


#9105 Assassin Mode

Napisane przez FakeNick w 26.06.2008 22:10

@UP
To wie każdy ^^.
A index.php da się obejść i się obchodzi :).
  • +
  • -
  • 1


#9101 Assassin Mode

Napisane przez FakeNick w 26.06.2008 17:12

1. Nazwa plugin'u : Assassin Mode
2. Opis :

Assasin mode jest to mod, który umożliwia graczowi stanie się assassin'em. Assassin ten jest prawie niewidzialny i szybszy od innych, jednakże ma tylko nóż i 125 HP. Nie może kupować kevlar'u. Aby stac sie assassin'em, wpisz /assasin (musisz mieć dużo pieniędzy, domyślnie 10000).

3. Komendy :
/assassin - stajesz się assassin'em 
/infoass - MOTD assassin mode
4. Cvary :
assassin_mode (domyślnie 1) - włącza i wyłącza mod 
assassin_cost (domyslnie 10000) - koszt stania się assassin'em
5. Moduły do oblokowania : fun,engine,cstrike
6. Typ serwera, na jaki plugin pasuje : Z assassin mod'em? ;>
7. Modele : Brak.
8. Screeny :
Brak.
9. Dokładny opis instalacji :
plik assassin_mode.sma wrzucamy do ./amxmodx/scripting/ 
plik assassin_mode.amxx wrzucamy do ./amxmodx/plugins/ 
plik infoass.txt wrzucamy do ./amxmodx/plugins/
do pliku ./amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy na samym końcu assassin_mode.amxx
Temat wygenerowany przez generator tematów by FakeNick.

Proszę o zgłaszanie w tym temacie wszelkich bug'ów. Jeżeli uważacie, że assassin jest za słaby/za mocny również proszę to zgłaszać ;).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2