Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Assassin Mode


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 26.06.2008 17:12

1. Nazwa plugin'u : Assassin Mode
2. Opis :

Assasin mode jest to mod, który umożliwia graczowi stanie się assassin'em. Assassin ten jest prawie niewidzialny i szybszy od innych, jednakże ma tylko nóż i 125 HP. Nie może kupować kevlar'u. Aby stac sie assassin'em, wpisz /assasin (musisz mieć dużo pieniędzy, domyślnie 10000).

3. Komendy :
/assassin - stajesz się assassin'em 
/infoass - MOTD assassin mode
4. Cvary :
assassin_mode (domyślnie 1) - włącza i wyłącza mod 
assassin_cost (domyslnie 10000) - koszt stania się assassin'em
5. Moduły do oblokowania : fun,engine,cstrike
6. Typ serwera, na jaki plugin pasuje : Z assassin mod'em? ;>
7. Modele : Brak.
8. Screeny :
Brak.
9. Dokładny opis instalacji :
plik assassin_mode.sma wrzucamy do ./amxmodx/scripting/ 
plik assassin_mode.amxx wrzucamy do ./amxmodx/plugins/ 
plik infoass.txt wrzucamy do ./amxmodx/plugins/
do pliku ./amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy na samym końcu assassin_mode.amxx
Temat wygenerowany przez generator tematów by FakeNick.

Proszę o zgłaszanie w tym temacie wszelkich bug'ów. Jeżeli uważacie, że assassin jest za słaby/za mocny również proszę to zgłaszać ;).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 26.06.2008 20:50

hehe na steam i ns?

Nawet nawet :P
  • +
  • -
  • 1

#3 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 26.06.2008 21:02

brakuje w tym niby 'dokladnym opisie instalacji' gdzie dodac plugin.amxx ;] a dokladniej ze trzeba go dopisac do plugins.ini ^^

poza tym, czy wy tez laczycie sie z amxx.pl przez obchodzenie do innych dzialow poza index ? ^^ czyli wpisujecie sobie od razu http://amxx.pl/viewforum.php?f=77 ? ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 FakeNick

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 26.06.2008 22:10

@UP
To wie każdy ^^.
A index.php da się obejść i się obchodzi :).
  • +
  • -
  • 1

#5 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 26.06.2008 22:32

uwierz mi ze nie kazdy ^^ popraw to skoro napisales ze to jest dokladna instalacja
  • +
  • -
  • 1

#6 FakeNick

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 27.06.2008 11:18

Dopisałem...
Teraz proszę o PRAWDZIWE oceny...
  • +
  • -
  • 1

#7 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.06.2008 11:20

8. Screeny :
Brak.

Może dodaj O:)

assassin_cost (domyslnie 10000) - koszt stania się assassin'em

Jak dla mnie lepsze było by takie rozwiązanie. Na początku każdej rundy jest losowany garcz która może się stać assassinem ;)

#8 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 27.06.2008 11:27

tylko czy nasz wielki skrypter da sobie z tym rade ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 FakeNick

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 27.06.2008 12:39

Jak dla mnie lepsze było by takie rozwiązanie. Na początku każdej rundy jest losowany garcz która może się stać assassinem ;)

Myślałem już nad takim rozwiązaniem, ale odszedłem od tego...

tylko czy nasz wielki skrypter da sobie z tym rade ^^

Odbieram to jako ironię...
  • +
  • -
  • 0

#10 Salamon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:199
Offline

Napisano 27.06.2008 15:24

nie zrozum mnie zle ale to jest prosty plugin ;] kurek zaproponowal ci modyfikacje na bardziej ciekawsza wersje, a ja sobie tak gdybam czy bedziesz to robil czy nie ;>
  • +
  • -
  • 0

#11 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.06.2008 17:05

Salamon, Doda funkcje random, a wyłączy koszt i komendę i będzie git ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 27.06.2008 19:58

FakeNick, radze dodac:
server_cmd("sv_maxspeed 500")

gdzies zaraz po uruchomieniu pluga. Inaczej assasin moze okazac sie ze biegnie z normalna predkoscia, bo serwer nie pozwala na wiecej ;-)
  • +
  • -
  • 0

#13 FakeNick

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 28.06.2008 19:19

Pokaż mi salamon skomplikowany plugin Twojego autorstwa, to pogadamy..

// uuu czuje agresje ^^ // btw niedlugo zobaczysz plugin, ale w dzialaniu bo nie dostaniesz nawet .amxx ^^

Ehh, przez Ciebie zaczynam mieć coraz gorsze zdanie o amxx.pl, ale cóż, najwidoczniej tak musi być...
Przy okazji, to nie jest agresja, tylko chęć zobaczenia Twoich, hmm... umiejętności.
Jeżeli chodzi o pomysł kurk'a, to z chęcią bym go zrealizował, bo nie jest trudny, ale (jeżeli nie wiesz tego jeszcze) istnieje phantom mod, więc po co mam tworzyć od nowa coś, co zostało już stworzone?
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 28.06.2008 23:04

FakeNick, popraw pluga, bo ma spora dziure w skrypcie, ze mozna byc praktycznie niesmiertelnym ;]
  • +
  • -
  • 1

#15 FakeNick

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 29.06.2008 13:03

Dzięki Miczu, 2 razy pomógł dla Ciebie ;).
Plugin poprawię, jak znajdę się w domu, bo tu, gdzie jestem nie mam odpowiedniego środowiska ;).
  • +
  • -
  • 1

#16 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2008 14:10

skomplikowany

Ja tylko dodam że nie ma czegoś takiego jak kompilacja pluginu. To się nazywa KOMPILACJA. Ale tylko przypominam
  • +
  • -
  • 1

#17 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 29.06.2008 14:16

skomplikowany

Ja tylko dodam że nie ma czegoś takiego jak kompilacja pluginu. To się nazywa KOMPILACJA. Ale tylko przypominam


Abes, on dobrze dobral slowa, zobacz w jakim to jest kontekscie :DD
  • +
  • -
  • 0

#18 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2008 14:39

True True ;>

Każdy inaczej może to odebrać :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych