Czy id ofiary jest równe id atakującego to do zabicia samego siebie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najkon
Rejestracja: 18.06.2008Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2016 17:18





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 161
- Odwiedzin: 5 503
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
Kontakt
#541143 [ROZWIĄZANE] Przechwycenie w jaki sposob zginął gracz
Napisane przez radim
w 07.05.2013 21:34
#541155 [ROZWIĄZANE] Przechwycenie w jaki sposob zginął gracz
Napisane przez GwynBleidD
w 07.05.2013 22:11
#541159 [ROZWIĄZANE] Przechwycenie w jaki sposob zginął gracz
Napisane przez sNH.
w 07.05.2013 22:20
#540876 Error logi do poprawy
Napisane przez GwynBleidD
w 06.05.2013 23:46
#540890 Error logi do poprawy
Napisane przez Andrzejek
w 07.05.2013 07:28
public Hook_Deathmessage() { if( get_pcvar_num( gDrShopOn ) == 1 ) { new id = read_data( 2 ); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; HasHe[ id ] = false; HasFreeze[ id ] = false; HasSilent[ id ] = false; HasHealth[ id ] = false; HasArmor[ id] = false; HasSpeed[ id ] = false; HasGravity[ id ] = false; HasInvis[ id ] = false; fm_set_rendering( id ); fm_set_user_gravity( id, 1.0 ); fm_set_user_maxspeed( id, 0.0 ); fm_set_user_footsteps( id, 0 ); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#541058 [ROZWIĄZANE] Menu z mapami
Napisane przez Niide
w 07.05.2013 18:29
Proszę. Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodziło czy nie, ale napisałeś tyle informacji co nic... Jeżeli coś chcesz do zmiany to pisz
Pod komendą menumap (w konsoli) masz to menu. Plik zmieniasz w pluginie w linijce 10:
new plik[] = "mapy.txt";
Jeżeli plik, który podałeś nie istnieje, w konsoli wyświetli się wiadomość, że taki plik nie istnieje.
#404281 Czemu mój kod na losowanie nie jest sprawny?
Napisane przez ogieR8
w 01.05.2012 01:06
Najkon - on to zrobił raczej celowo, bo jeśli wywoła losowanie i wylosowane ID jest to gracz z CT no to lipa.. a w ten sposób w końcu trafi na kogoś z TT

A co do pytania i problemu to nie mam pojęcia.
#328242 Exp gdy jest wiecej niz 4 graczy
Napisane przez Whisper
w 29.11.2011 20:51
new liczba_graczy;
public plugin_init()
{
register_cvar("amx_players", "4")
liczba_graczy = get_cvar_num("amx_players")
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){
if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
//ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
ShowHUD(i);
}
else
{
ColorChat(i, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
}
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // ofiara
if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
ShowHUD(kid);
}
else
{
ColorChat(kid, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
#181536 MoneyMod v0.4a by funfel
Napisane przez
mierzwi
w 19.10.2010 19:49

Witam chciałbym wam przedstawić MoneyMod v0.4a, którego zrobiłem. Może dostanę od was +

Opis:
Jest to mod do serverów hidenseek (ganiany/easyblock). Za zabicie zdobywamy pieniądze za które możemy coś kupić (coś w rodzaju exp moda tylko kasa).
Główne menu: Menu w którym wybieramy gdzie chcemy dalej iść.

Informacje o graczach: Menu w którym możemy zobaczyć kto ma jakie statystyki (jest wyświetlone wszystko oprócz informacji o broniach i nabojach).

Menu itemów: Możemy tu kupić ulepszenia (opis ulepszeń niżej).

Menu broni: Możemy tu kupić granaty lub iść do menu z poszczególnymi broniami.

Menu poszczególnej broni np. deagle: Kupujemy tu broń oraz amunicję do niej (automatycznie jak kupisz broń masz 1 nabój zakupiony).

Opis itemów:
Extra Health - za każdy punkt dostajemy więcej życia na start;
Belching Blows - szansa na odbicie ciosu;
Respawn - szansa na odrodzenie po śmierci;
FallDamage Reductor - redukuje nasze obrażenia z upadku;
Repulsive Explosive Grenade - nasz granat wybuchowy staję się bombą odpychającą;
Bonus Money - za każde zabicie etc. dostajemy bonus w postaci kasy;
Anti Freeze - odporność na smoke;
Silent Walk - ciche chodzenie;
Anti Dazzle - anty-flash;
No Pain Shock - brak spowolnienia po strzale etc.;
Opis broni:
Explosive Grenade - szansa na granaty wybuchowy;
Dazzling Grenade - szansa na granat oślepiający;
Freezing Grenade - szansa na granat zamrażający;
Deagle/Awp/Usp/Scout - szansa na daną broń;
Bullets - amunicja do danej broni;
Funkcja "ostatni terro":
W tej funkcji kiedy zostaje 1 tt i cvar jest na 1, dla terrorysty pojawia się informacja aby wpisał /last i wybrał pomocną rzecz, aby mieć szanse na wygraną, pokaże się mu takie menu:

Health - daje ci życie;
Armor - daje ci armor;
Chance of rebirtch for all - daje dla całego twojego teamu (tt) szanse na odrodzenie;
Możliwy jest 1 wybór.
Automatyczne konkursy:
Co jakiś czas na sayu pisze aby napisać jakieś słowo, słowa są losowane i są trudne do napisania, kto pierwszy napisze wygrywa od 10 do 50 $.
Zabieranie/dawanie kasy:
Jest funkcja która pozwala dla admina z immunitetem dawać/zabierać komuś kasę:
mm_givemoney "nick/sid/ip" "ilość"
mm_takemoney "nick/sid/ip" "ilość"
Vip:
Vip jest na flagę "r". Vip nie dostaje więcej kasy ani nic, po prostu w tabeli pisze tylko VIP tam gdzie DEAD lub Bomb.
Autor:
Autorem jestem ja (funfel).
Komendy:
/mm - wejście do gł. menu;
/money - wejście do gł. menu;
/moneymod - wejście do gł. menu;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/last - wejście do wyboru ostatniego itemu dla ostatniego tt;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/items - opis itemów (na prośbę tych niżej);
Cvary:
(to co po cvarze to domyślna wartość)
amx_savestyle 1 - autozapis: 1 - sid, 2 - nick, 3 - ip;
amx_headsplash 0 - zabicie przez skok na głowę;
mm_players 3 - ilu graczy musi być na serverze aby naliczało kase;
mm_firstmoney 100 - ilość kasy dla osoby która jest 1 raz na serverze;
mm_chooselast 1 - funkcja "ostatni terro";
mm_kill 40 - ilość kasy za zabicie;
mm_survive 80 - ilość kasy za przeżycie (tylko tt);
mm_winround 60 - ilość kasy za wygranie rundy (tylko ct);
mm_suicide 5 - ilość zabieranej kasy za zabicie się;
mm_cost_hp 600 - koszt życia;
mm_cost_blows 1000 - koszt odbicia ciosów;
mm_cost_respawn 3000 - koszt odrodzenia;
mm_cost_falldmg 2500 - koszt reduktora obrażeń po upadku;
mm_cost_superhe 5000 - koszt odpychającej bomby;
mm_cost_bonusmoney 7500 - koszt bonusu;
mm_cost_walk 10000 - koszt cichego chodzenia;
mm_cost_noflash 50000 - koszt anty flasha;
mm_cost_nosmoke 40000 - koszt anty frosta;
mm_cost_shock 60000 - koszt braku spolownienia np. po strzale;
mm_cost_he 750 - koszt heńka;
mm_cost_flash 400 - koszt flesza;
mm_cost_smoke 600 - koszt frosta;
mm_cost_deagle 750 - koszt deagla;
mm_cost_awp 1000 - koszt awp;
mm_cost_usp 500 - koszt usp;
mm_cost_scout 800 - koszt scouta;
mm_cost_ammo_deagle 7500 - koszt naboju do deagla;
mm_cost_ammo_awp 10000 - koszt naboju do awp;
mm_cost_ammo_usp 4000 - koszt naboju do usp;
mm_cost_ammo_scout 7500 - koszt naboju do scouta;
mm_max_health 4 - ile można dodać max do życia;
mm_max_blows 5 - ile można dodać max do odbicia ciosów;
mm_max_respawn 5 - ile można dodać max do odrodzenia;
mm_max_falldmg 8 - ile można dodać max do reduktora obrażeń po upadku;
mm_max_superhe 4 - ile można dodać max do bomby odpychającej;
mm_max_bonusmoney 4 - ile można dodać max do bonusu;
mm_max_walk 1 - ile można dodać max do cichego chodzenia;
mm_max_noflash 1 - ile można dodać max do anty flasha;
mm_max_nosmoke 2 - ile można dodać max do anty frosta;
mm_max_shock 1 - ile można dodać max do braku spowolnienia np. po strzale;
mm_max_he 5 - ile można dodać max do heńka;
mm_max_flash 5 - ile można dodać max do flasha;
mm_max_smoke 5 - ile można dodać max do frosta;
mm_max_deagle 5 - ile można dodać max do deagla;
mm_max_awp 5 - ile można dodać max do awp;
mm_max_usp 5 - ile można dodać max do usp;
mm_max_scout 5 - ile można dodać max do scouta;
mm_max_ammo_deagle 2 - ile można dodać naboi do deagla;
mm_max_ammo_awp 2 - ile można dodać naboi do awp;
mm_max_ammo_usp 3 - ile można dodać naboi do usp;
mm_max_ammo_scout 2 - ile można dodać naboi do scouta;
mm_number_health 25 - ilość dodanego życia za 1 level.;
mm_number_bonusmoney 10 - ilość dodanej kasy za 1 level;
mm_number_itemhealth 50 - ilość dodanego życia dla ostatniego tt.;
mm_number_itemarmo 250 - ilość dodanego armora dla ostatniego tt.;
mm_distance_superhe 25 - moc bomby odpychającej;
mm_chance_blows 5 - szansa na odbicie ciosu;
mm_chance_respawnt 10 - szansa na odrodzenie w tt;
mm_chance_respawnct 20 - szansa na odrodzenie w ct;
mm_chance_he 20 - szansa na wylosowanie heńka;
mm_chance_flash 20 - szansa na wylosowanie flasha;
mm_chance_smoke 20 - szansa na wylosowanie frosta;
mm_chance_deagle 5 - szansa na deagla;
mm_chance_awp 4 - szansa na awp;
mm_chance_usp 8 - szansa na usp;
mm_chance_scout 6 - szansa na scouta;
mm_chance_itemrespawn 10 - szansa dla wszystkich tt na odrodzenie;
mm_percent_falldmg 5 - procent redukowanych obrażeń po upadku;
mm_percent_nosmoke 50 - tego nie edytować.;
Natywy:
mm_get_money(id) - sprawdza ile gracz ma kasy;
mm_set_money(id, amount) - ustawia dla gracza ilość kasy (najlepiej zrobić tak)
mm_set_money(id, mm_get_money(id) + twojaliczba)
Download:
W downloadzie daje zmodyfikowany plugin frostnade, który działa pod moneymod (musisz go wgrać, inaczej anti freeze nie będzie działać). Wrzucam sma!
moneymod.amxx - załącznik;
moneymod_frostnade.amxx - załącznik;
*moneymod.sma - załącznik*;
*moneymod_frostnade.sma - załącznik*;
frostnova.mdl - załącznik;
Bugi możecie pisać tutaj. Starałem się pisać po polsku (:
Wszelkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2010.
Załączone pliki
-
moneymod_frostnade.amxx 30,41 KB 69 Ilość pobrań
-
moneymod_frostnade.sma 33,05 KB 435 Ilość pobrań
moneymod_frostnade.amxx
-
frostnova.zip 7,35 KB 405 Ilość pobrań
-
moneymod.amxx 83,66 KB 77 Ilość pobrań
-
moneymod.sma 93,83 KB 704 Ilość pobrań
moneymod.amxx
#304588 Spadające prezenty
Napisane przez R3X
w 08.10.2011 16:52
na bazie pomysłu: lajtowy13
link: http://amxx.pl/topic...dajace-prezenty

Plugin-biblioteka do spawnowania prezentów z dowolną zawartością. Poza zainstalowaniem tego pluginu musimy stworzyć listę prezentów. Polega to na tym, że podajemy nazwę oraz funkcję, która się wykona gry gracz podniesie dany prezent.
Oprócz tego w odpowiednim momencie wywołać funkcję gift_spawn(), wtedy pojawi się prezent.


prezenty
Służy do rozmieszczania miejsc, gdzie może pojawić się prezent. Użyj komendy, wyczyść spawny (9) idź w miejsce gdzie może być prezent i Dodaj (1), żeby usunąć podejdź do wybranego i Usun (2)
na koniec wyjdź i restart
Jeśli nie ustalono punktów plugin spróbuje sam znaleźć ciekawe miejsca, ale nie zawsze muszą one być dostępne dla graczy (np. w upadnie ukrytym pomieszczeniu poza mapą)

configs/prezenty/ ma mieć chmod 777
Dostępne funkcje:
/** * Dodaj nowy prezent mozliwy do trafienia w paczce * * @param szName nazwa wyswietlana po najechaniu mysza * @param szFunction funkcja wykonywana po zebraniu prezentu * @param chance liczba od 1 do 10 */ native Gift:register_gift( const szName[], const szFunction[], chance = 5 ); /** * Utworz na mapie prezent * @param gift numer nagrody lub GIFT_RANDOM gdy ma byc losowo * @param Float:fOrigin[3] Punkt na mapie gdzie ma byc stworzona paczka, * mozna nie podawac, wtedy wybrane zostanie losowe miejsce */ native gift_spawn( Gift:gift = GIFT_RANDOM, Float:... ); /** * Sprzata mape z prezentow */ native gifts_clear_map();
Przykładowa lista prezentów i spawn prezentu 5s po starcie rundy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <prezenty> #define PLUGIN "Lista prezentow" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_gift("Prezent#1", "Prezent_Numer1"); register_gift("Prezent#2", "Prezent_Numer2"); //Na poczatk rundy register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0"); } public eventRoundInit() { gifts_clear_map(); set_task(5.0, "taskSpawnGift", 2368); } public taskSpawnGift() { gift_spawn(); } public Prezent_Numer1(id) { client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent nr 1"); } public Prezent_Numer2(id) { client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent nr 2"); }
Załączone pliki
-
prezenty.zip 39,79 KB 1327 Ilość pobrań
#328028 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]
Napisane przez Fili:P
w 29.11.2011 15:24
#328033 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]
Napisane przez HaDeS From HELL
w 29.11.2011 15:33
zobacz :
public HandleSay(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64]; format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "[%s]", rangi[level[id]]); if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"%s1 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
#328040 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]
Napisane przez HaDeS From HELL
w 29.11.2011 15:43
public HandleSay(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64]; format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]); if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
#327858 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]
Napisane przez Fili:P
w 28.11.2011 19:45
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Najkon
- Regulamin