Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Najkon - zdjęcie

Najkon

Rejestracja: 18.06.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.06.2016 17:18
-----

#541143 [ROZWIĄZANE] Przechwycenie w jaki sposob zginął gracz

Napisane przez radim w 07.05.2013 21:34

Czy id ofiary jest równe id atakującego to do zabicia samego siebie.


  • +
  • -
  • 1


#541155 [ROZWIĄZANE] Przechwycenie w jaki sposob zginął gracz

Napisane przez GwynBleidD w 07.05.2013 22:11

Od zabicia przez świat - id atakującego będzie 0.


  • +
  • -
  • 1


#541159 [ROZWIĄZANE] Przechwycenie w jaki sposob zginął gracz

Napisane przez sNH. w 07.05.2013 22:20

Odnośnie dołączenia do serwera:

http://amxx.pl/topic...pisuje-komende/

 


  • +
  • -
  • 1


#540876 Error logi do poprawy

Napisane przez GwynBleidD w 06.05.2013 23:46

index out of bounds, wpisz to w google translate, to się dowiesz, że chodzi o index z poza wymiaru tablicy. HasHe jest (powinna być) rozmiaru 33, id niekoniecznie się zawiera w 0-32. Musisz to sprawdzać.


  • +
  • -
  • 1


#540890 Error logi do poprawy

Napisane przez Andrzejek w 07.05.2013 07:28

Spróbuj tak chociaż nie jestem pewien

public Hook_Deathmessage()
{	
	if( get_pcvar_num( gDrShopOn ) == 1 )
	{
		new id = read_data( 2 );
		
		if(!is_user_connected(id)) 
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
		HasHe[ id ] = false;
		HasFreeze[ id ] = false;
		HasSilent[ id ] = false;
		HasHealth[ id ] = false;
		HasArmor[ id] = false;
		HasSpeed[ id ] = false;
		HasGravity[ id ] = false;
		HasInvis[ id ] = false;
		fm_set_rendering( id );
		fm_set_user_gravity( id, 1.0 );    
		fm_set_user_maxspeed( id, 0.0 );
		fm_set_user_footsteps( id, 0 );
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#541067 [ROZWIĄZANE] Menu z mapami

Napisane przez Niide w 07.05.2013 18:56

Było tak od razu :) Proszę powinno dzialać prawidłowo :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#541058 [ROZWIĄZANE] Menu z mapami

Napisane przez Niide w 07.05.2013 18:29

Proszę. Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodziło czy nie, ale napisałeś tyle informacji co nic... Jeżeli coś chcesz do zmiany to pisz ;P

 

Pod komendą menumap (w konsoli) masz to menu. Plik zmieniasz w pluginie w linijce 10:

new plik[] = "mapy.txt";

Jeżeli plik, który podałeś nie istnieje, w konsoli wyświetli się wiadomość, że taki plik nie istnieje.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#404281 Czemu mój kod na losowanie nie jest sprawny?

Napisane przez ogieR8 w 01.05.2012 01:06

Moze zamiast taskiem to robić, aż do momentu gdy id trafi na kogoś z TT zrobić losowanie z graczy z id z druzyny TT ? ; d

Najkon - on to zrobił raczej celowo, bo jeśli wywoła losowanie i wylosowane ID jest to gracz z CT no to lipa.. a w ten sposób w końcu trafi na kogoś z TT :P

A co do pytania i problemu to nie mam pojęcia.
  • +
  • -
  • 1


#328242 Exp gdy jest wiecej niz 4 graczy

Napisane przez Whisper w 29.11.2011 20:51

 new liczba_graczy;
public plugin_init()
{
register_cvar("amx_players", "4")
liczba_graczy = get_cvar_num("amx_players")
}


public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){

if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
//ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
ShowHUD(i);

}
else
{
ColorChat(i, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
}
}


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new hs = read_data(3) // ofiara

if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}

}
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
ShowHUD(kid);
}
else
{
ColorChat(kid, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}

  • +
  • -
  • 1


#181536 MoneyMod v0.4a by funfel

Napisane przez mierzwi w 19.10.2010 19:49

Dołączona grafika
Witam chciałbym wam przedstawić MoneyMod v0.4a, którego zrobiłem. Może dostanę od was + ;>

Opis:
Jest to mod do serverów hidenseek (ganiany/easyblock). Za zabicie zdobywamy pieniądze za które możemy coś kupić (coś w rodzaju exp moda tylko kasa).

Główne menu: Menu w którym wybieramy gdzie chcemy dalej iść.
Dołączona grafika

Informacje o graczach: Menu w którym możemy zobaczyć kto ma jakie statystyki (jest wyświetlone wszystko oprócz informacji o broniach i nabojach).
Dołączona grafika

Menu itemów: Możemy tu kupić ulepszenia (opis ulepszeń niżej).
Dołączona grafika

Menu broni: Możemy tu kupić granaty lub iść do menu z poszczególnymi broniami.
Dołączona grafika

Menu poszczególnej broni np. deagle: Kupujemy tu broń oraz amunicję do niej (automatycznie jak kupisz broń masz 1 nabój zakupiony).
Dołączona grafika

Opis itemów:
Extra Health - za każdy punkt dostajemy więcej życia na start;
Belching Blows - szansa na odbicie ciosu;
Respawn - szansa na odrodzenie po śmierci;
FallDamage Reductor - redukuje nasze obrażenia z upadku;
Repulsive Explosive Grenade - nasz granat wybuchowy staję się bombą odpychającą;
Bonus Money - za każde zabicie etc. dostajemy bonus w postaci kasy;
Anti Freeze - odporność na smoke;
Silent Walk - ciche chodzenie;
Anti Dazzle - anty-flash;
No Pain Shock - brak spowolnienia po strzale etc.;

Opis broni:
Explosive Grenade - szansa na granaty wybuchowy;
Dazzling Grenade - szansa na granat oślepiający;
Freezing Grenade - szansa na granat zamrażający;

Deagle/Awp/Usp/Scout - szansa na daną broń;
Bullets - amunicja do danej broni;

Funkcja "ostatni terro":
W tej funkcji kiedy zostaje 1 tt i cvar jest na 1, dla terrorysty pojawia się informacja aby wpisał /last i wybrał pomocną rzecz, aby mieć szanse na wygraną, pokaże się mu takie menu:
Dołączona grafika

Health - daje ci życie;
Armor - daje ci armor;
Chance of rebirtch for all - daje dla całego twojego teamu (tt) szanse na odrodzenie;

Możliwy jest 1 wybór.

Automatyczne konkursy:
Co jakiś czas na sayu pisze aby napisać jakieś słowo, słowa są losowane i są trudne do napisania, kto pierwszy napisze wygrywa od 10 do 50 $.

Zabieranie/dawanie kasy:
Jest funkcja która pozwala dla admina z immunitetem dawać/zabierać komuś kasę:
mm_givemoney "nick/sid/ip" "ilość"
mm_takemoney "nick/sid/ip" "ilość"


Vip:
Vip jest na flagę "r". Vip nie dostaje więcej kasy ani nic, po prostu w tabeli pisze tylko VIP tam gdzie DEAD lub Bomb.

Autor:
Autorem jestem ja (funfel).

Komendy:
/mm - wejście do gł. menu;
/money - wejście do gł. menu;
/moneymod - wejście do gł. menu;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/last - wejście do wyboru ostatniego itemu dla ostatniego tt;
/mymoney - wyświetlenie na sayu twojej kasy;
/items - opis itemów (na prośbę tych niżej);

Cvary:
(to co po cvarze to domyślna wartość)

amx_savestyle 1 - autozapis: 1 - sid, 2 - nick, 3 - ip;
amx_headsplash 0 - zabicie przez skok na głowę;
mm_players 3 - ilu graczy musi być na serverze aby naliczało kase;
mm_firstmoney 100 - ilość kasy dla osoby która jest 1 raz na serverze;
mm_chooselast 1 - funkcja "ostatni terro";
mm_kill 40 - ilość kasy za zabicie;
mm_survive 80 - ilość kasy za przeżycie (tylko tt);
mm_winround 60 - ilość kasy za wygranie rundy (tylko ct);
mm_suicide 5 - ilość zabieranej kasy za zabicie się;
mm_cost_hp 600 - koszt życia;
mm_cost_blows 1000 - koszt odbicia ciosów;
mm_cost_respawn 3000 - koszt odrodzenia;
mm_cost_falldmg 2500 - koszt reduktora obrażeń po upadku;
mm_cost_superhe 5000 - koszt odpychającej bomby;
mm_cost_bonusmoney 7500 - koszt bonusu;
mm_cost_walk 10000 - koszt cichego chodzenia;
mm_cost_noflash 50000 - koszt anty flasha;
mm_cost_nosmoke 40000 - koszt anty frosta;
mm_cost_shock 60000 - koszt braku spolownienia np. po strzale;
mm_cost_he 750 - koszt heńka;
mm_cost_flash 400 - koszt flesza;
mm_cost_smoke 600 - koszt frosta;
mm_cost_deagle 750 - koszt deagla;
mm_cost_awp 1000 - koszt awp;
mm_cost_usp 500 - koszt usp;
mm_cost_scout 800 - koszt scouta;
mm_cost_ammo_deagle 7500 - koszt naboju do deagla;
mm_cost_ammo_awp 10000 - koszt naboju do awp;
mm_cost_ammo_usp 4000 - koszt naboju do usp;
mm_cost_ammo_scout 7500 - koszt naboju do scouta;
mm_max_health 4 - ile można dodać max do życia;
mm_max_blows 5 - ile można dodać max do odbicia ciosów;
mm_max_respawn 5 - ile można dodać max do odrodzenia;
mm_max_falldmg 8 - ile można dodać max do reduktora obrażeń po upadku;
mm_max_superhe 4 - ile można dodać max do bomby odpychającej;
mm_max_bonusmoney 4 - ile można dodać max do bonusu;
mm_max_walk 1 - ile można dodać max do cichego chodzenia;
mm_max_noflash 1 - ile można dodać max do anty flasha;
mm_max_nosmoke 2 - ile można dodać max do anty frosta;
mm_max_shock 1 - ile można dodać max do braku spowolnienia np. po strzale;
mm_max_he 5 - ile można dodać max do heńka;
mm_max_flash 5 - ile można dodać max do flasha;
mm_max_smoke 5 - ile można dodać max do frosta;
mm_max_deagle 5 - ile można dodać max do deagla;
mm_max_awp 5 - ile można dodać max do awp;
mm_max_usp 5 - ile można dodać max do usp;
mm_max_scout 5 - ile można dodać max do scouta;
mm_max_ammo_deagle 2 - ile można dodać naboi do deagla;
mm_max_ammo_awp 2 - ile można dodać naboi do awp;
mm_max_ammo_usp 3 - ile można dodać naboi do usp;
mm_max_ammo_scout 2 - ile można dodać naboi do scouta;
mm_number_health 25 - ilość dodanego życia za 1 level.;
mm_number_bonusmoney 10 - ilość dodanej kasy za 1 level;
mm_number_itemhealth 50 - ilość dodanego życia dla ostatniego tt.;
mm_number_itemarmo 250 - ilość dodanego armora dla ostatniego tt.;
mm_distance_superhe 25 - moc bomby odpychającej;
mm_chance_blows 5 - szansa na odbicie ciosu;
mm_chance_respawnt 10 - szansa na odrodzenie w tt;
mm_chance_respawnct 20 - szansa na odrodzenie w ct;
mm_chance_he 20 - szansa na wylosowanie heńka;
mm_chance_flash 20 - szansa na wylosowanie flasha;
mm_chance_smoke 20 - szansa na wylosowanie frosta;
mm_chance_deagle 5 - szansa na deagla;
mm_chance_awp 4 - szansa na awp;
mm_chance_usp 8 - szansa na usp;
mm_chance_scout 6 - szansa na scouta;
mm_chance_itemrespawn 10 - szansa dla wszystkich tt na odrodzenie;
mm_percent_falldmg 5 - procent redukowanych obrażeń po upadku;
mm_percent_nosmoke 50 - tego nie edytować.;

Natywy:
mm_get_money(id) - sprawdza ile gracz ma kasy;
mm_set_money(id, amount) - ustawia dla gracza ilość kasy (najlepiej zrobić tak)
mm_set_money(id, mm_get_money(id) + twojaliczba)


Download:
W downloadzie daje zmodyfikowany plugin frostnade, który działa pod moneymod (musisz go wgrać, inaczej anti freeze nie będzie działać). Wrzucam sma!

moneymod.amxx - załącznik;
moneymod_frostnade.amxx - załącznik;
*moneymod.sma - załącznik*;
*moneymod_frostnade.sma - załącznik*;
frostnova.mdl - załącznik;

Bugi możecie pisać tutaj. Starałem się pisać po polsku (:



Wszelkie prawa zastrzeżone - Copyright © 2010.

Załączone pliki




#304588 Spadające prezenty

Napisane przez R3X w 08.10.2011 16:52

Spadające prezenty

na bazie pomysłu: lajtowy13
link: http://amxx.pl/topic...dajace-prezenty

opis
Plugin-biblioteka do spawnowania prezentów z dowolną zawartością. Poza zainstalowaniem tego pluginu musimy stworzyć listę prezentów. Polega to na tym, że podajemy nazwę oraz funkcję, która się wykona gry gracz podniesie dany prezent.

Oprócz tego w odpowiednim momencie wywołać funkcję gift_spawn(), wtedy pojawi się prezent.

konfiguracja



komendy

prezenty


Służy do rozmieszczania miejsc, gdzie może pojawić się prezent. Użyj komendy, wyczyść spawny (9) idź w miejsce gdzie może być prezent i Dodaj (1), żeby usunąć podejdź do wybranego i Usun (2)
na koniec wyjdź i restart

Jeśli nie ustalono punktów plugin spróbuje sam znaleźć ciekawe miejsca, ale nie zawsze muszą one być dostępne dla graczy (np. w upadnie ukrytym pomieszczeniu poza mapą)

inne informacje
configs/prezenty/ ma mieć chmod 777



Dostępne funkcje:

Spoiler


Przykładowa lista prezentów i spawn prezentu 5s po starcie rundy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#include <prezenty>
 
#define PLUGIN "Lista prezentow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
 
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_gift("Prezent#1", "Prezent_Numer1");
	register_gift("Prezent#2", "Prezent_Numer2");
 
	
	//Na poczatk rundy
	register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
 
 
public eventRoundInit()
{
	gifts_clear_map();
	
	set_task(5.0, "taskSpawnGift", 2368);
	
}
 
public taskSpawnGift()
{
	gift_spawn();
}
 
 
 
public Prezent_Numer1(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent nr 1");
}
 
public Prezent_Numer2(id)
{
	client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent nr 2");
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 31


#328028 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]

Napisane przez Fili:P w 29.11.2011 15:24

Sprawdź czy wreszcie kodu zamknołeś wszystkie otwarte klamry itp. jak nie zadziała to spróbuj:

new szPrefix[128];
formatex(szPrefix, charmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]) // 136 linijka

  • +
  • -
  • 1


#328033 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]

Napisane przez HaDeS From HELL w 29.11.2011 15:33

jak nie działa nie da się skompilować czy jak ?

zobacz :
public HandleSay(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
		
if(!is_user_connected(id))	  return PLUGIN_CONTINUE;
		
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
		
new szPrefix[64];
format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "[%s]", rangi[level[id]]);
		
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"%s1 :  %s2");
}
		
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
		
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#328040 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]

Napisane przez HaDeS From HELL w 29.11.2011 15:43


public HandleSay(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);



if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;



new szTmp[256],szTmp2[256];

get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )



new szPrefix[64];

format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]);



if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);

}

else{

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");

}



set_msg_arg_string(2,szTmp2);



return PLUGIN_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 1


#327858 Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]

Napisane przez Fili:P w 28.11.2011 19:45

Zamień

new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

Na:

new szPrefix[64];
format(szPrefix, charmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]);

Będzie też zielony prefix.
  • +
  • -
  • 1