Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prefix przed nickiem - pobranie rangi[level[id]]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 28.11.2011 18:50

Jak w temacie czyli jak pobrać w tej funkcji:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
        new id = get_msg_arg_int(1);
        
        if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
        
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
        
        new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
                add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
        }
        
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Aby w prefixie jako ranga było to :
rangi[level[id]]

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.11.2011 19:45

Zamień

new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

Na:

new szPrefix[64];
format(szPrefix, charmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]);

Będzie też zielony prefix.

Użytkownik Fili:P edytował ten post 28.11.2011 19:45

  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Najkon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 28.11.2011 21:47

Niestety - nie kompiluje się.

Linijka :
new szPrefix[64];
format(szPrefix, charmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]) // 136 linijka

Errory:

bb_exps.sma(136) : error 012: invalid function call, not a valid address
bb_exps.sma(136) : warning 215: expression has no effect
bb_exps.sma(136) : error 001: expected token: ";", but found ")"
bb_exps.sma(136) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exps.sma(136) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 29.11.2011 06:53

format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]) // 136 linijka

Powinno działać
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 Najkon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 29.11.2011 10:58

No ale problem w tym, ze nie działa bo sie nawet nie kompiluje ..
  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.11.2011 12:59

Spróbuj zamienić:

new szPrefix[64];

Na:

new szPrefix[256];

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#7 Najkon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 29.11.2011 13:39

Ciągle to samo -

bb_exps.sma(136) : error 012: invalid function call, not a valid address
bb_exps.sma(136) : warning 215: expression has no effect

bb_exps.sma(136) : error 001: expected token: ";", but found ")"
bb_exps.sma(136) : error 029: invalid expression, assumed zero
bb_exps.sma(136) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.11.2011 15:24

Sprawdź czy wreszcie kodu zamknołeś wszystkie otwarte klamry itp. jak nie zadziała to spróbuj:

new szPrefix[128];
formatex(szPrefix, charmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]) // 136 linijka

  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#9 Najkon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 29.11.2011 15:32

Klamry pozamykane - to nowe co dałeś nadal nie dziala .. .:<
  • +
  • -
  • 0

#10 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.11.2011 15:33

jak nie działa nie da się skompilować czy jak ?

zobacz :
public HandleSay(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
		
if(!is_user_connected(id))	  return PLUGIN_CONTINUE;
		
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
		
new szPrefix[64];
format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "[%s]", rangi[level[id]]);
		
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
  add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"%s1 :  %s2");
}
		
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
		
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 29.11.2011 15:40

  • +
  • -
  • 1

#11 Najkon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 29.11.2011 15:40

Twoje Szybcioor sie skompilowało, lecz ja chce mieć colorchata, w tym :
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
i w prefixie.
  • +
  • -
  • 0

#12 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.11.2011 15:43


public HandleSay(msgId,msgDest,msgEnt){

new id = get_msg_arg_int(1);



if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;



new szTmp[256],szTmp2[256];

get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )



new szPrefix[64];

format(szPrefix, charsmax(szPrefix), "^x04[%s]", rangi[level[id]]);



if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);

}

else{

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");

}



set_msg_arg_string(2,szTmp2);



return PLUGIN_CONTINUE;

}


Użytkownik Szybcioor edytował ten post 29.11.2011 15:44

  • +
  • -
  • 1

#13 Najkon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 29.11.2011 16:00

Pewien problem - Wygląda to tak :

http://screenshooter...9285844/tftabpk

a powinno

[Ranga] Nick: wiadomosc

Nick w zaleznosci od teamu w jakim sie znajduje piszący .. :>

## Kolory sobie naprawilem - bylo za duzo spacji(:o)

Jak na razie wszystko dziala, więc można zamknąć - gdy coś będzie nie tak napisze do was :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych