Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czemu mój kod na losowanie nie jest sprawny?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.04.2012 23:19

Witajcie, najpierw zapodam kod:

public los_boss_tt(){
new players[32], num, name[32]
get_players(players, num);
new rand = random_num(1,num)
if(cs_get_user_team(rand) == CS_TEAM_T && is_user_alive(rand)){
ColorChat(rand, RED, "Jestes Bossem");
boss[rand] = true
g_id_bossa = rand
get_user_name(rand, name, 31)
tutorMake(0, TUTOR_RED, 20.0, "[Zabawa] Boss wybrany!^n^n%s jest od teraz bossem!", name)

cmd_box(0)
strip_user_weapons(rand)
give_item(rand, "weapon_knife")
set_user_health(rand, 5000)
set_user_rendering(rand, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 35)
entity_set_int(rand, EV_INT_skin, 11)
set_user_maxspeed(rand, 550.0)


}
else
{
set_task(0.1, "los_boss_tt", _, _, _, "a", 1)
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
// i wywołuję go w sposób następujący (taskiem :D)
set_task(5.0, "los_boss_tt", _, _, _, "a", 1)


i czasami działa, lecz czasami przerywa losowanie z niewiadomych przyczyn i chciałbym poznać te przyczyny xD

znaczy raz dałem że przy ponownym losowaniu daje info i je wywala, lecz losuje ponownie a raz nie losuje, czasami też przy pierwszym wywołaniu funkcji ona "zawiesza" się
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#2 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 01.05.2012 00:57

Jeśli gracz nie spełnia tego :
if(cs_get_user_team(rand) == CS_TEAM_T && is_user_alive(rand)){

wtedy przechodzi plugin do else czyli wykonuje to :

set_task(0.1, "los_boss_tt", _, _, _, "a", 1)

Czyli znów idzie do losowania :o
  • +
  • -
  • 0

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 01.05.2012 01:06

Moze zamiast taskiem to robić, aż do momentu gdy id trafi na kogoś z TT zrobić losowanie z graczy z id z druzyny TT ? ; d

Najkon - on to zrobił raczej celowo, bo jeśli wywoła losowanie i wylosowane ID jest to gracz z CT no to lipa.. a w ten sposób w końcu trafi na kogoś z TT :P

A co do pytania i problemu to nie mam pojęcia.
  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.05.2012 01:13

public los_boss_tt() {
new players[32], num, name[32]
get_players(players, num, "aeh", "TERRORIST");
new rand = players[random(num)];
if(is_user_alive(rand)) {
ColorChat(rand, RED, "Jestes Bossem");
boss[rand] = true
g_id_bossa = rand
get_user_name(rand, name, 31)
tutorMake(0, TUTOR_RED, 20.0, "[Zabawa] Boss wybrany!^n^n%s jest od teraz bossem!", name)

cmd_box(0)
strip_user_weapons(rand)
give_item(rand, "weapon_knife")
set_user_health(rand, 5000)
set_user_rendering(rand, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 35)
entity_set_int(rand, EV_INT_skin, 11)
set_user_maxspeed(rand, 550.0)


}
else
{
set_task(0.1, "los_boss_tt")
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jeśli błędem było tylko losowanie, to powinno być już ok.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 K!113r

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.05.2012 11:47

Jak na razie działa, jutro dam ostateczną odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych