Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

góruś - zdjęcie

góruś

Rejestracja: 09.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.10.2017 13:00
-----

#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1583 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  508 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#527913 Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.03.2013 22:13

Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats v1.1
by 758 & byCZUS

opis

Witajcie ;)

Razem z byCZUS prezentujemy mam Web Staty dla BF2 Rank Mod :)

Podziękowania należą się też użytkownikowi góruś za pomoc :P

screenshot

Strona Główna Statystyk
glowna.png

Informacje o Graczu i jego odznakach
widokgracz.png

Ogólny Opis Moda
informacje.png

Opis Statystyk #1
opis1.png

Opis Statystyk #2
opis2.png

Opis Statystyk #3
opis3.png


konfiguracja
Otwieramy plik config.php znajdujący się w folderze include
Pokaże nam się coś takiego

<?php
$host = 'host bazy danych';
$user = 'uzytkownik bazy danych';
$dbname = 'nazwa bazy danych';
$pass = 'haslo do owej bazy';
$tabela = 'bf2ranks';
?>


$host - Adres serwera MySQL
$user - Nazwa Użytkownika MySQL
$dbname - Nazwa Bazy MySQL
$pass - Hasło do owej Bazy

Otwieramy plik main.tpl znajdujący się w folderze templates oraz informacje.html, opis1.html, opis2.html, opis3.html znajdujące się w głownym katalogu i edytujemy
<li><a href="/"><i class="icon-globe"></i> Forum</a></li>

w miejscu
<a href="/">

wpisując swój adres forum, przykład
<li><a href="http://amxx.pl"><i class="icon-globe"></i> Forum</a></li>


Dodatkowa konfiguracja statów znajduję się w main.tpl znajdujący się w folderze templates a dokładnie tutaj
 <script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('#staty').dataTable({
"sPaginationType": "bootstrap",
"oLanguage": {
"sLengthMenu": "Pokaż _MENU_ graczy"
},
"aaSorting": [[1,'desc']],
"aLengthMenu": [ 20, 50, 100 ],
"iDisplayLength": 20
});
} );
</script>

"aLengthMenu": [ 20, 50, 100 ] - opcje sortowania listy, 20 graczy, 50 graczy, 100 graczy na strone ;)
"iDisplayLength": 20 - ilu graczy ma pokazywac po wejściu w statystyki
inne informacje

Staty są przystosowane pod wersję z 24 jak i 32 odznakiami, jeśli potrzebujecie konfigurację pod inne wersję proszę napisać w tym temacie to dodam :)

download
Wersja 24 Odznaki
Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod Web Stats (24).rar   325,76 KB  263 Ilość pobrań


Wersja 32 Odznaki
Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod Web Stats (32).rar   326 KB  402 Ilość pobrań


Wersja 48 Odznaki
Na Dniach Dodam...

Wersja 72 Odznaki
Na Dniach Dodam...


  • +
  • -
  • 20


#344286 Pomoc w optymalizacji

Napisane przez Leihto w 03.01.2012 20:56

Jakoś niebardzo Cię rozumiem..
W ogóle nie wiem czy to będzie działać..
Lepiej będzie użyć switcha ;)

<?
$dodaj = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT id FROM amx_amxadmins WHERE username='$nick'"));
$flagijakiema1 = mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT custom_flags FROM amx_admins_servers WHERE admin_id='".$dodaj['id']."' AND server_id='$serwer'"));
switch($flagijakiema1['custom_flags'])
{
case 'bcdefijmnu': $noweflagi='bcdefijmntu'; break;
case 'bcdefijmntu': $noweflagi='bcdefijmntu'; break;
case 'bcdefijmnsu': $noweflagi='bcdefijmnstu'; break;
case 'bcdefijmnstu': $noweflagi='bcdefijmnstu'; break;
case 'b': $noweflagi='bit'; break;
case 'bit': $noweflagi='bit'; break;
case 'bist': $noweflagi='bist'; break;
case 's': $noweflagi='bist'; break;
case 'z': $noweflagi='bit'; break;
}
// Tu dalej kod

Z tego co mi wiadomo to funkcja explode dzieli tekst na części względem jakiegoś znaku.. Więc to co Ty tutaj pokazałeś będzie dzieliło kod 'po enterze'.

Ale czy ty w ogóle chcesz pobrać flagi i później je porównać z tymi które już ma czy co? Bo nie rozumiem za bardzo tego co napisałeś..
  • +
  • -
  • 1


#312991 Call of Duty by góruś

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.10.2011 20:39

góruś ;F byś to poprawić mógł bo masz 3x PreThing

Znajdź:
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "player_predator");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_player_prethink" );


Zamień na
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "Player_PreThink")


Znajdź i usuń
public player_predator(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if (user_controll[id] > 0)
{
new ent = user_controll[id]
if (pev_valid(ent))
{
new Float:Velocity[3], Float:Angle[3]
velocity_by_aim(id, 500, Velocity)
pev(id, pev_v_angle, Angle)

set_pev(ent, pev_velocity, Velocity)
set_pev(ent, pev_angles, Angle)
}
else
{
fm_attach_view(id, id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


Znajdź:
public forward_player_prethink( id )
{
if( bSilent[ id ] )
{
set_pev( id, pev_flTimeStepSound, 999 );
}
}


i zamień na:
public Player_PreThink( id )
{
if( bSilent[ id ] )
{
set_pev( id, pev_flTimeStepSound, 999 );
}

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED;

if (user_controll[id] > 0)
{
new ent = user_controll[id]
if (pev_valid(ent))
{
new Float:Velocity[3], Float:Angle[3]
velocity_by_aim(id, 500, Velocity)
pev(id, pev_v_angle, Angle)

set_pev(ent, pev_velocity, Velocity)
set_pev(ent, pev_angles, Angle)
}
else
{
fm_attach_view(id, id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#248543 Call of Duty by góruś

Napisane przez Cypis' w 11.05.2011 21:32

haha ja tego coda robiłem na zlecenie (to jest starcza wersja tego co ja robiłem :P), a ty tak o go opublikowałeś xD

p.s
A on nie jest na sql to widać, że to nie ten finalny :D
  • +
  • -
  • 2


#248554 Call of Duty by góruś

Napisane przez Misiaczek ;c w 11.05.2011 21:50

Ehh ..
Vipa i KillStreak ja dodawałem do tego moda... później Cypis poprawił killstreak ;), tak więc napisał byś wszystkie osoby co przy nim robiły a nie sam całą pochwałę brał
  • +
  • -
  • 4


#248427 Klasy Premium (zapytanie o flagi)

Napisane przez V3ko w 11.05.2011 15:38

2 pytanie. Sprobuj dodac do pluginu z klasa

new const gracz[] = "V3ko";

tam gdzie V3ko - wpisz nazwe nicku gracza ktory ma miec ta premium. UWAGA ! NIE GWARANTUJE CZY DZIALA!

a w blokowaniu premium czyli przyklad z jakiejs klasy
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.Kup sobie premium;P", nazwa)
		return COD_STOP;


if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
zamien na
get_user_name(id, name, 32)
	if(!(equal(name, gracz)))

  • +
  • -
  • 2


#242428 Wywołanie wyłączenia boola u przeciwnej drużyny

Napisane przez diablix w 27.04.2011 14:55

public wyłącz(id)
{
new num, players[32]
get_players(players, num, "cgh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a]
if(players[a] != id){
if(get_user_team(id)!=get_user_team(i))
{
radar[i] = false;
break;
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#231435 Errory w semiclip

Napisane przez DarkGL w 29.03.2011 19:41

Załączony plik  sm.amxx   4,68 KB  8 Ilość pobrań

Załączony plik  sm.sma   2,15 KB  71 Ilość pobrań
  sm.amxx
  • +
  • -
  • 1


#206814 Target - w x odległości od celownika

Napisane przez sebul w 17.01.2011 20:40

No to daj tam coś ok. 600-1000.


A sory, chyba dopiero zrozumiałem... chcesz, żeby szukało gracza przy celowniku? No to
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(is_user_alive(ofiara) && get_user_team(id) != get_user_team(ofiara) && entity_range(id, ofiara) < 8000) {
// kod
}

  • +
  • -
  • 1


#170955 Rune mod, Sklepik CoD

Napisane przez Skazany w 13.09.2010 18:12

Masz
RuneMod - AlliedModders
to trudne nie jest

13 wrzesień 2010 - 18:31:
A sklepik może na wolnym czasie mógłbym zrobić ale niewiem