Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Weed - zdjęcie

Weed

Rejestracja: 09.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2011 20:05
*****

#195766 Izuall cholera jakich mało.

Napisane przez Weed w 12.12.2010 11:33

To chyba Ty wiesz jakies kody dodawales do niej i wogóle;) Wiec my Ci nie pomozemy bez .sma ^^
  • +
  • -
  • 1


#195761 Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil

Napisane przez Weed w 12.12.2010 11:20

To teraz moje sprawdzone;)

No Reicoil:

Zmienna:
new no_recoil[33];
new g_angle[33];[/code]

W public client_PreThink ( id ):

[sma]if(no_recoil[id] == 1)
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);[/sma]

W public reset_item_skills(id){:

[sma]no_recoil[id] = 0[/sma]

W public iteminfo(id):

[sma]if (no_recoil[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Masz No Recoil'a")
}[/sma]

I w koncu item:

[sma]case XX:
{
player_item_name[id] = "No Recoil"
player_item_id[id] = rannum
no_recoil[id] = 1
ColorChat(0, GREEN,"[XXXX.pl]^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz zmniejszony rozrzut.",player_item_name[id])
}[/sma]


[b]Auto BH(Na klase):[/b]

[sma]if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]== Twoja_Klasa))
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}

  • +
  • -
  • 3


#185737 Broń totem

Napisane przez Weed w 04.11.2010 20:35

dobrze tutaj a gdzie Ci dokladnie wywala blad? w check magic?
  • +
  • -
  • 1


#184878 Spolszczenie itemów

Napisane przez Weed w 01.11.2010 09:18

wyszukaj
public award_item(id, itemnum)

i tutaj masz np:

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

i Bronze Amplifier to jest nazwa przedmiotu... i tak w innych itemkach;)
  • +
  • -
  • 1


#184256 Archy,Ninja-Grawitacja

Napisane przez Weed w 30.10.2010 11:53

moze tu sie cos bawiles? ;>

if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.10)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.15)
else set_user_gravity(id, 0.20)
}

  • +
  • -
  • 1


#184235 pare pytań

Napisane przez Weed w 30.10.2010 11:17

1. Jak zrobic klase z auto bunny hopem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
2. Item No Recoil. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#184229 Problem baza danych

Napisane przez Weed w 30.10.2010 11:07

'polskin1_fpsdiab'@'178.19.106.34' (using password: YES)


moze nie masz polaczen z zewnatrz;x
  • +
  • -
  • 1


#175860 Diablomod bez paska ładowania

Napisane przez Weed w 01.10.2010 12:43

Jak dodać moc na nozu Nekromancie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


czyli za:

&& player_class[id]!=Nekromanta

dopisz:

&& player_class[id]!=Twoja_Klasa

i tak na kazda klase ktora ma nie miecpaska na nozu
  • +
  • -
  • 1


#175345 Frakcje do Diablo Moda!

Napisane przez Weed w 29.09.2010 14:32

Sebul sprobuj:

new player_class_lvl[33][20]

A ten kod dziala na pewno? a define keys jakie dodales? ;>
  • +
  • -
  • 1


#174394 Teleport...Niedziała

Napisane przez Weed w 26.09.2010 10:23

w 1 poscie masz tylko:
if(pev(id,pev_button)&IN_RELOAD) make_tele(id)
;]


new player_b_teleport[33]
new originss[33][3]

set_task(1.0, "set_tp", 9182)

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Twoja_Klasa)){
        button[id] = 1;
                make_tele(id)
        }

public make_tele(id)
{
       if(uzylem[id] == 1)
       {
               hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!")
               return PLUGIN_CONTINUE  
       }
       if(on_knife[id])
       {
               set_user_origin(id, originss[id])
               uzylem[id] = 1
       }
       return PLUGIN_CONTINUE
}

public set_tp()
{
    for(new i=0;i<33;i++)
    {
        if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Twoja_Klasa || !is_user_connected(i) && player_b_teleport[i] != 1)
            continue

        get_user_origin(i, originss[i], 0)
        originss[i][2] += 50 
    }
}

Chyba bedziesz wiedzial gdzie to dodac... Raz na runde bedziesz mogl sie TP na resp... u mnie dziala wie cu CIebie tez powinno;p

PS:
musisz zdefiniowac uzylem[id]

albo dobra zeby nie bylo spamu:

new c4state[33]
new uzylem[33]

golden_bulet[i]=0

        uzylem[i] = 0

  • +
  • -
  • 1


#171414 Pytania;)

Napisane przez Weed w 15.09.2010 18:15

Zobacz na 1 post.

Dodano 26 wrzesień 2010 - 08:43:
Refresh

Dodano 26 wrzesień 2010 - 13:04:
punkt 1 juz zrobiony...

Dodano 26 wrzesień 2010 - 21:15:
refresh

Dodano 27 wrzesień 2010 - 19:30:
refresh
  • +
  • -
  • -4


#170270 Fire Ball-Model,Możliwośc Tworzenia

Napisane przez Weed w 11.09.2010 19:19

zdaje mi sie ze 55+inteligencja 100 da 150dmg na max inta
  • +
  • -
  • 1


#170246 Diablo mod 5.9l

Napisane przez Weed w 11.09.2010 18:36

[5.8d/5.9l] Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

powinno pomoc raczej
  • +
  • -
  • 1


#169761 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Weed w 10.09.2010 14:04

sprobuj to co ja napisalem w 3 poscie
  • +
  • -
  • 1


#169741 problem /rune DAJe ++++

Napisane przez Weed w 10.09.2010 12:53

Musisz wrzucic do include

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1