Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Weed
Rejestracja: 09.09.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2011 20:05
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 108
- Odwiedzin: 4 812
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 113 lat
- Urodziny: Lipiec 19, 1910
-
Imię
Ganjor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Holandia
Kontakt
13
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Weed nie posiada znajomych
#195766 Izuall cholera jakich mało.
Napisane przez Weed w 12.12.2010 11:33
To chyba Ty wiesz jakies kody dodawales do niej i wogóle;) Wiec my Ci nie pomozemy bez .sma
#195761 Klasa z AutoBunny Hopem Oraz Item No Recoil
Napisane przez Weed w 12.12.2010 11:20
To teraz moje sprawdzone;)
No Reicoil:
Zmienna:
No Reicoil:
Zmienna:
new no_recoil[33];
new g_angle[33];[/code]
W public client_PreThink ( id ):
[sma]if(no_recoil[id] == 1)
set_pev(id,pev_punchangle,g_angle);[/sma]
W public reset_item_skills(id){:
[sma]no_recoil[id] = 0[/sma]
W public iteminfo(id):
[sma]if (no_recoil[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Masz No Recoil'a")
}[/sma]
I w koncu item:
[sma]case XX:
{
player_item_name[id] = "No Recoil"
player_item_id[id] = rannum
no_recoil[id] = 1
ColorChat(0, GREEN,"[XXXX.pl]^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz zmniejszony rozrzut.",player_item_name[id])
}[/sma]
[b]Auto BH(Na klase):[/b]
[sma]if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && (player_class[id]== Twoja_Klasa))
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
#185737 Broń totem
Napisane przez Weed w 04.11.2010 20:35
#184878 Spolszczenie itemów
Napisane przez Weed w 01.11.2010 09:18
wyszukaj
i tutaj masz np:
i Bronze Amplifier to jest nazwa przedmiotu... i tak w innych itemkach;)
public award_item(id, itemnum)
i tutaj masz np:
case 1: { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = random_num(1,3) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) }
i Bronze Amplifier to jest nazwa przedmiotu... i tak w innych itemkach;)
#184256 Archy,Ninja-Grawitacja
Napisane przez Weed w 30.10.2010 11:53
#184235 pare pytań
Napisane przez Weed w 30.10.2010 11:17
#184229 Problem baza danych
Napisane przez Weed w 30.10.2010 11:07
#175860 Diablomod bez paska ładowania
Napisane przez Weed w 01.10.2010 12:43
Jak dodać moc na nozu Nekromancie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
czyli za:
dopisz:
i tak na kazda klase ktora ma nie miecpaska na nozu
czyli za:
&& player_class[id]!=Nekromanta
dopisz:
&& player_class[id]!=Twoja_Klasa
i tak na kazda klase ktora ma nie miecpaska na nozu
#175345 Frakcje do Diablo Moda!
Napisane przez Weed w 29.09.2010 14:32
#174394 Teleport...Niedziała
Napisane przez Weed w 26.09.2010 10:23
w 1 poscie masz tylko:
Chyba bedziesz wiedzial gdzie to dodac... Raz na runde bedziesz mogl sie TP na resp... u mnie dziala wie cu CIebie tez powinno;p
PS:
musisz zdefiniowac uzylem[id]
albo dobra zeby nie bylo spamu:
if(pev(id,pev_button)&IN_RELOAD) make_tele(id);]
new player_b_teleport[33] new originss[33][3]
set_task(1.0, "set_tp", 9182)
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Twoja_Klasa)){ button[id] = 1; make_tele(id) }
public make_tele(id) { if(uzylem[id] == 1) { hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } if(on_knife[id]) { set_user_origin(id, originss[id]) uzylem[id] = 1 } return PLUGIN_CONTINUE } public set_tp() { for(new i=0;i<33;i++) { if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Twoja_Klasa || !is_user_connected(i) && player_b_teleport[i] != 1) continue get_user_origin(i, originss[i], 0) originss[i][2] += 50 } }
Chyba bedziesz wiedzial gdzie to dodac... Raz na runde bedziesz mogl sie TP na resp... u mnie dziala wie cu CIebie tez powinno;p
PS:
musisz zdefiniowac uzylem[id]
albo dobra zeby nie bylo spamu:
new c4state[33] new uzylem[33]
golden_bulet[i]=0 uzylem[i] = 0
#170270 Fire Ball-Model,Możliwośc Tworzenia
Napisane przez Weed w 11.09.2010 19:19
#170246 Diablo mod 5.9l
Napisane przez Weed w 11.09.2010 18:36
#169761 problem /rune DAJe ++++
Napisane przez Weed w 10.09.2010 14:04
#169741 problem /rune DAJe ++++
Napisane przez Weed w 10.09.2010 12:53
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Weed
- Regulamin