Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fire Ball-Model,Możliwośc Tworzenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.09.2010 18:25

Witam ma dwa pytania od razu przejdę do rzeczy:
Czy da się zmienić model Fire Balla ? Jak się da to jak ?
Fire Balla można użyć raz na rundę gdzie zmienić żeby używało się np. co 10 sec. ?
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2010 18:31

w funkcji fireball'a masz na poczatku warunek
if (fired[id] > 0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}

zmien go na

if (fired[id]++ > 10)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc jeszcze %d razy!",10-fired[id])
		return PLUGIN_HANDLED
	}

potem jeszcze to

if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)

na

if (is_user_alive(id) == 1)

co do modelu to linijka
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.09.2010 18:43

+ dla Cb. :)
Czyli z tym np.:
if (is_user_alive(id) == 3)
I bd. mógł użyć 3 razy na rundę ?
A jeszcze obrażenia kuli chciał bym spytać gdzie się je zmienia?
Być może tu(choć mogę się mylić):
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
Ale dokładniej gdzie ? 55 czy 150 ;D ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 11.09.2010 19:19

zdaje mi sie ze 55+inteligencja 100 da 150dmg na max inta
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#5 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 11.09.2010 19:25

a czy da sie np zmienic sama barwe fireballa?

@up a gdy mamy np 200 int ;> 55 obrazenia normalne a gdy mamy 100% int. to sa 155? a gdy zmienimy np z 155 na 255 to po dodaniu np 10 punktow w int. to powiedzmy "symetrycznie" atak wzrosnie czy czylko przy 100% int.?

Użytkownik Reprezentant edytował ten post 11.09.2010 19:27


#6 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.09.2010 19:25

Trochę pomogłeś + za dobre chęci :) Problem rozwiązałem sam można zamknąć :P
  • +
  • -
  • 0

#7 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 11.09.2010 19:48

55+player_intelligence

Czyli 55dmg standardowe + kazdy pkt int
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#8 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.09.2010 21:00

Ja zrobiłem bez int. czyli 0 int masz 300dmg fire kurczak :)))
Wszystko fajnie dmg działa , model też no ale się świeci tak jak norm. fireball dało by się to "wykluczyć" ?

Refresh :D

12 wrzesień 2010 - 12:42:
Refresh :)

Użytkownik KariiO edytował ten post 12.09.2010 10:51

  • +
  • -
  • 0

#9 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.09.2010 12:44

Nie rozumiem do konca pytania:x

Wszystko fajnie dmg działa , model też no ale się świeci tak jak norm. fireball dało by się to "wykluczyć" ?


aha rozumiem chyba ocb... ale nie znam tak sie tak dobrze ^^ musisz sie pobawic w:

public item_fireball(id)

Użytkownik Weed edytował ten post 12.09.2010 12:52

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2010 13:21

usun linijke z
pev_effects

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.09.2010 16:52

Mógłby ktoś zapodać model fireballa w załączniku? ponieważ w
dbmod folder&models od 5.9
Nie ma rpgrocket.mdl
a bardzo potrzebuje tego modelu, z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#12 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 12.09.2010 16:56

skoro nie ma tego modelu w paczce a w skrypcie jest i byl by CRASH bez jego obecnosci to zczaj ze tam pisze models/rpgrocket.mdl jakos tak wiec jest normalnie w cs w modelach na zdrowe myslenie zczaj jak by strzelal modelem jak go nie masz ;-D

#13 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.09.2010 16:58

Tak a ściągałeś w ogóle paczkę modeli w diablo 5.9 sql? jeżeli nie to po co piszesz? Nie ma tam modelu tego co szukam.
  • +
  • -
  • -1
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#14 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2010 17:00

model jest domyslnie na steam w archiwum gcf a w ns w cstrike/models lub valve/models
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#15 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.09.2010 19:03

Może ktoś wrzucić ponieważ nie umiem otworzyć gcf a non steam nie posiadam.?
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#16 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.09.2010 16:23


usun linijke z

pev_effects

Znalazłem ale nie była tam gdzie moc tego ;P Ale nie ważnie , nie działa :/ Dalej się świeci jak leci.
  • +
  • -
  • 0

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.09.2010 16:33

sry moj blad nie pomyslalem ze moglo byc uzyte engine chodzilo oczywiscie o cos takiego

entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)

Może ktoś wrzucić ponieważ nie umiem otworzyć gcf a non steam nie posiadam.?


a po co ci ten model :?: skoro nie musisz go wrzucac na server :?: wazne zeby bylo jego precache :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych