Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Broń totem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.11.2010 20:09

Witam zrobiłem już prawie wszystko na temat nowego totemu dzięki któremu dostajemy broń w zasięgu totemu. Wszystko dodałem/edytowałem poza jednym publikiem:
public Effect_Ignite_brontotem(ent)
{
//Safe check because effect on death
if (!freeze_ended)
remove_entity(ent)

if (!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE

new id = pev(ent,pev_owner)

//Apply and destroy
if (pev(ent,pev_euser3) == 1)
{
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(ent,"player",player_b_firetotem[id]+0.0,entlist,512)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

//This totem can hit the caster
if (pid == id && is_user_alive(id))
{
Effect_Ignite(pid,id,4)
hudmsg(pid,3.0,"Palisz sie. Strzel do kogos aby przestac sie palic!")
continue
}

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue

//Dextery makes the fire damage less
if (player_dextery[pid] > 20)
Effect_Ignite(pid,id,1)
else if (player_dextery[pid] > 15)
Effect_Ignite(pid,id,2)
else if (player_dextery[pid] > 10)
Effect_Ignite(pid,id,3)
else
Effect_Ignite(pid,id,4)

hudmsg(pid,3.0,"Palisz sie. Strzel do kogos aby przestac sie palic!")
}

remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}



//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time())
{
set_pev(ent,pev_euser3,1)

//Show animation and die

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + player_b_firetotem[id]);
write_coord( origin[2] + player_b_firetotem[id]);
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 150 ); // r, g, b
write_byte( 150 ); // r, g, b
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.2)

}
else
{
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Moje pytanie to jak edytować powyższego publika by totem po postawieniu dawał ak47. Dodatkowo proszę o zmiane koloru totemu a obojętnie jaka poza żółtą i czerwoną.
  • +
  • -
  • 0

#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 03.11.2010 20:15

lepiej zedytuj totem hp;) anie ognisty;]
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.11.2010 20:28

public Effect_Ignite_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
attacker = pev(ent,pev_euser1)
new damage = pev(ent,pev_euser2)

if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id) || !HasFlag(id,Flag_Ignite))
{
RemoveFlag(id,Flag_Ignite)
Remove_All_Tents(id)
Display_Icon(id ,0 ,"dmg_heat" ,200,0,0)

remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}


//Display ignite tent and icon
Display_Tent(id,sprite_ignite,2)
Display_Icon(id ,1 ,"dmg_heat" ,200,0,0)

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

//Make some burning effects
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_SMOKE ) // 5
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2])
write_short( sprite_smoke )
write_byte( 22 ) // 10
write_byte( 10 ) // 10
message_end()

//Decals
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( TE_GUNSHOTDECAL ) // decal and ricochet sound
write_coord( origin[0] ) //pos
write_coord( origin[1] )
write_coord( origin[2] )
write_short (0) // I have no idea what thats supposed to be
write_byte (random_num(199,201)) //decal
message_end()


//Do the actual damage
change_health(id,-damage,attacker,"world")

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)


return PLUGIN_CONTINUE
}

Proszę wykaż się a nie nabijasz posty
  • +
  • -
  • 0

#4 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 03.11.2010 20:58

public Effect_Healing_Totem_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300
new amount_healed = player_b_heal[id]

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue

if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"")
}

set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );

write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}


U mnie tak wyglada totem leczacy;) Musisz poprostu zmienic 1 linijke od funkcij dawania HP na dawanie broni i tyle
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#5 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 04.11.2010 07:36

Czy tak ma to wyglądać?
public Effect_Bron_Totem_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300
player_b_brontotem[id]

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue

give_item(id, "weapon_ak47");
}

set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );

write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 200 ); // r, g, b
write_byte( 185 ); // r, g, b
write_byte( 111 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.11.2010 07:40

Mi się wydaje, że jak coś to już
public Effect_Healing_Totem_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300
new amount_healed = player_b_heal[id]

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if(get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue

if(is_user_alive(pid)) give_item(id, "weapon_ak47");
}

set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );

write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}

Bo musi być określone komu ma dawać, bez tego pewnie były by crashe serwera.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 04.11.2010 13:48

public item_totemm4a1(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Totem M4A1 mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}

used_item[id] = true

new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)

new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Totemm4a1")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/diablomod/totem_heal.mdl")
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)

set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)

return PLUGIN_CONTINUE
}
public Effect_Totemm4a1_Think(ent)
{
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300

//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue

if (is_user_alive(pid)) give_item(pid,"weapon_m4a1")
}

set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}

//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )

new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)

//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );

write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 130 ); // r, g, b
write_byte( 250 ); // r, g, b
write_byte( 114 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();

set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)


return PLUGIN_CONTINUE

}
tylko zamien sobie na ak;) i tutaj juz jest zmieniony kolor totemu

Użytkownik Weed edytował ten post 04.11.2010 13:48

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#8 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 04.11.2010 17:19

Wywala błąd w tej linijce:
if (player_b_ak47totem[id] > 0) item_ak47totem(id)

Co tu może być źle?

diablobeta.sma(2228) : error 017: undefined symbol "item_ak47totem"


Użytkownik Magnetix edytował ten post 04.11.2010 17:24

  • +
  • -
  • 0

#9 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 04.11.2010 17:58

to że nie zrobiłeś funkcji o nazwie "item_ak47totem"
  • +
  • -
  • 0

#10 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 04.11.2010 19:53

	    case 89:
{
player_item_name[id] = "Totem szczescia"
player_item_id[id] = rannum
player_b_ak47totem[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby polozyc totem ktory rozdaje bron (ak47)",player_item_name[id],player_b_ak47totem[id])
}

Zapewne źle dodałem ale.
  • +
  • -
  • 0

#11 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 04.11.2010 20:34

na koniec kodu dodajesz to:
public item_ak47totem(id)
{
        if (used_item[id])
        {
                hudmsg(id,2.0,"Totem mozesz uzyc raz na runde!")
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        used_item[id] = true
        
        new origin[3]
        pev(id,pev_origin,origin)
                
        new ent = Spawn_Ent("info_target")
        set_pev(ent,pev_classname,"Effect_ak47_Totem")
        set_pev(ent,pev_owner,id)
        set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
        set_pev(ent,pev_origin,origin)
        set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)
        
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/diablomod/totem_heal.mdl")       
        set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  
        engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
        
        set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
        
        return PLUGIN_CONTINUE  
}
public Effect_ak47_Totem_Think(ent)
{
        new id = pev(ent,pev_owner)
        new totem_dist = 300
        
        //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
        if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
        {               
                new Float:forigin[3], origin[3]
                pev(ent,pev_origin,forigin)     
                FVecIVec(forigin,origin)
                
                //Find people near and damage them
                new entlist[513]
                new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)
                
                for (new i=0; i < numfound; i++)
                {               
                        new pid = entlist[i]
                        
                        if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                                continue
                                                                
                        if (is_user_alive(pid)) give_item(pid,"weapon_ak47")
                }
                
                set_pev(ent,pev_euser2,0)
                set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
                
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        //Entity should be destroyed because livetime is over
        if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
        {
                remove_entity(ent)
                return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
        if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
                set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 
                
        new Float:forigin[3], origin[3]
        pev(ent,pev_origin,forigin)     
        FVecIVec(forigin,origin)
                                        
        //Find people near and give them health
        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
        write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
        write_coord( origin[0] );
        write_coord( origin[1] );
        write_coord( origin[2] );
        write_coord( origin[0] );
        write_coord( origin[1] + totem_dist );

        write_coord( origin[2] + totem_dist );
        write_short( sprite_white );
        write_byte( 0 ); // startframe
        write_byte( 0 ); // framerate
        write_byte( 10 ); // life
        write_byte( 10 ); // width
        write_byte( 255 ); // noise
        write_byte( 130 ); // r, g, b
        write_byte( 250 ); // r, g, b
        write_byte( 114 ); // r, g, b
        write_byte( 128 ); // brightness
        write_byte( 5 ); // speed
        message_end();
                
        set_pev(ent,pev_euser2,1)
        set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)
        
            
        return PLUGIN_CONTINUE

}

paźnij szukasz
register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")
i pod tym dodajesz
register_think("Effect_ak47_Totem","Effect_ak47_Totem_Think")

chyba reszte zrobiłeś dobrze Oo

Użytkownik Niscree edytował ten post 04.11.2010 20:36

  • +
  • -
  • 1

#12 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 04.11.2010 20:35

dobrze tutaj a gdzie Ci dokladnie wywala blad? w check magic?
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#13 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 04.11.2010 21:03

dobrze tutaj a gdzie Ci dokladnie wywala blad? w check magic?

Tak.

//edit: Problem naprawiony.

Użytkownik Magnetix edytował ten post 04.11.2010 21:20

  • +
  • -
  • 0

#14 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 04.11.2010 21:07

Broń totem - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#15 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 05.11.2010 20:47

Wstawiłem kod Weeda i gdy posiadałem już item który daje totem. Kliknąłem 3 razy klawisz E i serwer padł przez crash.
  • +
  • -
  • 0

#16 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 05.11.2010 22:03

a co Ci sie pokazalo bo mi nie wywala;)
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#17 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.11.2010 22:08

chciałeś item który daje ak
ten który dał weed daje m4 Oo ?
więc co masz za problem wkleić ten kod który ja ci dałem...
mam taki na serwie od paru dobrych dni i ładnie chodzi
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych