mp_timelimit 0 mp_winlimit 15
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
matti9410
Rejestracja: 07.09.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:57
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 352
- Odwiedzin: 6 564
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Marzec 15, 1995
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kalisz
Narzędzia użytkownika
Znajomi
matti9410 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#365521 [ROZWIĄZANE] Ilosc rund na daną mape
Napisane przez gring0 w 16.02.2012 17:22
#358204 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu podmieniającego modele graczy
Napisane przez DarkGL w 04.02.2012 16:12
#357270 [ROZWIĄZANE] Plugin blokujący komende forwardspeed
Napisane przez fbang w 02.02.2012 21:48
#356218 [ROZWIĄZANE] xds_opt.so na najnowszych binarkach
Napisane przez Portek w 31.01.2012 20:28
Zacznijmy od tego że tak owa nie istnieje, mniemam że chodzi o -autoupdate. Jeśli dopisałeś tą komendę przy parametrach startowych to zasada jest prosta - jeśli pojawia się nowa wersja silnika to serwer się automatycznie aktualizuje.A możesz mi jeszcze jedno powiedzieć tak nawiasem co robi komenda
-autoupload
Z kolei -beta hlbeta pobiera wersje testowe silnika, wcześniej (gdy aktualna wersja to była 4883) pod tą komendą kryła się wersja 5006, później (po aktualizacji do 5369 -> 5382 -> 5408) kryje się wersja "stabilna" 5408 która nawiasem jest mniej stabilna niż poprzednia "beta" 5006.
#355790 [ROZWIĄZANE] Error w logach od pluginu
Napisane przez Goliath w 30.01.2012 18:44
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new iWeapons[32], iNum, bron
bron = get_user_weapons(idattacker,iWeapons,iNum)
if((get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && bron&(1<<CSW_KNIFE))
{
new zycie = get_user_health(this) + 1
SetHamParamFloat(4,float(zycie))
}
return HAM_HANDLED;
}
#356102 [ROZWIĄZANE] Error w logach od pluginu
Napisane przez DarkGL w 31.01.2012 16:54
#346490 [ROZWIĄZANE] Komende na blokade say
Napisane przez diablix w 08.01.2012 13:13
#include <amxmodx>
#define VERSION "0.1"
new bool:gbMoze[0x21];
public plugin_init() {
register_plugin("Blokada na say", VERSION, "diablix")
register_clcmd("say /klasa", "cmdSay");
}
public client_authorized(id){
gbMoze[id]=false;
if(task_exists(id+0xFF)) remove_task(id + 0xFF);
set_task(15.0, "taskUnlock", id+0xFF);
}
public taskUnlock(id){
id -= 0xFF;
gbMoze[id]=true;
}
public cmdSay(id){
if(!gbMoze[id])
return 0x1;
return 0x0;
}
#345253 Natychmiastowe zabicie z noża
Napisane przez olek0017 w 06.01.2012 01:38
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("killppm", "1.0", "rydy17")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new iWeapons[32], iNum, bron
bron = get_user_weapons(idattacker,iWeapons,iNum)
if((get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && bron&(1<<CSW_KNIFE))
{
new zycie = get_user_health(this) + 1
SetHamParamFloat(4,float(zycie))
}
return HAM_HANDLED;
}
#340650 Co powoduje obramowanie modelu czerwona poswiata
Napisane przez K!113r w 27.12.2011 20:25
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
A tu masz niewidzialność
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
//Ustawia nie widzialnosc na poziom 10.
Źródło: amxx.pl/dokumentacja/f970/set-user-rendering
Ps. Nie odświeżyłem i nie zauważyłem odpowiedzi
#340644 Co powoduje obramowanie modelu czerwona poswiata
Napisane przez Emilian18 w 27.12.2011 20:17
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
Liczby 255, 0, 0 odpowiadają za kolory Czerwony, Zielony, Niebieski w zakresie: 0-255
Więcej na temat funkcji pod linkiem Tutaj
2. Oczywiście można to połączyć z "niewidzialnością"
#340482 Ograniczenie punktów zdrowia klasie.
Napisane przez Raen w 27.12.2011 16:40
#339903 [ROZWIĄZANE] Warning przy kompilacji "client_putinserver"
Napisane przez Jak się nazwać w 26.12.2011 13:34
public client_putinserver(id) { gbLoading[id] = false; levelsClearCache(id); UsunUmiejetnosci(id); get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); PID[id] = 0; new identyfikator[64], pole[10]; switch(get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu)) { case 1: { SQL_PrepareString(nazwa_gracza[id], identyfikator, charsmax(identyfikator)); copy(pole, 9, "name"); } case 2: { get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); copy(pole, 9, "steamid"); } case 3: { get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); copy(pole, 9, "ip"); } } new data[2]; data[0] = id; data[1] = get_user_userid(id); SQL_FormatQuery("SELECT pid FROM `players` WHERE %s='%s'", pole, identyfikator); SQL_ThreadQuery(gTuple, "handleSelectPlayer", gszQuery, data, sizeof(data)); UsunZadania(id); set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); if(!klasa_gracza[id]) { set_task(10.0, "WybierzKlase", id); ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Wczytuje lvl ..."); return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE }
#339614 [ROZWIĄZANE] Co włącza menu /klasa po wbiciu na serwer ?
Napisane przez ric0 w 25.12.2011 19:54
#339683 [ROZWIĄZANE] Co włącza menu /klasa po wbiciu na serwer ?
Napisane przez radim w 25.12.2011 21:14
#339462 Jak zablokowac wywolywanie funkcji aby wywolala sie po x sekundac
Napisane przez DarkGL w 25.12.2011 14:11
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: matti9410
- Regulamin