Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

matti9410 - zdjęcie

matti9410

Rejestracja: 07.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.03.2012 19:57
-----

#365521 [ROZWIĄZANE] Ilosc rund na daną mape

Napisane przez gring0 w 16.02.2012 17:22

na to nie trzeba pluginu. po prostu w server.cfg ustawiasz:

mp_timelimit 0

mp_winlimit 15




#358204 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu podmieniającego modele graczy

Napisane przez DarkGL w 04.02.2012 16:12

http://amxx.pl/topic...odels-extended/
mniej obciąża łącze gracza i nie powoduje svc_bad
  • +
  • -
  • 1


#357270 [ROZWIĄZANE] Plugin blokujący komende forwardspeed

Napisane przez fbang w 02.02.2012 21:48

#include <amxmodx>

public plugin_init(){
register_plugin("Wymus komende","1","twoj tata")
set_task(5.0, "Wymus",0,"",0,"b")


return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wymus(){
client_cmd(0, "cl_forwardspeed 400")

return PLUGIN_CONTINUE
}



co 5 sekund wymusza.
  • +
  • -
  • 1


#356218 [ROZWIĄZANE] xds_opt.so na najnowszych binarkach

Napisane przez Portek w 31.01.2012 20:28

A możesz mi jeszcze jedno powiedzieć tak nawiasem co robi komenda
-autoupload

Zacznijmy od tego że tak owa nie istnieje, mniemam że chodzi o -autoupdate. Jeśli dopisałeś tą komendę przy parametrach startowych to zasada jest prosta - jeśli pojawia się nowa wersja silnika to serwer się automatycznie aktualizuje.

Z kolei -beta hlbeta pobiera wersje testowe silnika, wcześniej (gdy aktualna wersja to była 4883) pod tą komendą kryła się wersja 5006, później (po aktualizacji do 5369 -> 5382 -> 5408) kryje się wersja "stabilna" 5408 która nawiasem jest mniej stabilna niż poprzednia "beta" 5006.
  • +
  • -
  • 1


#355790 [ROZWIĄZANE] Error w logach od pluginu

Napisane przez Goliath w 30.01.2012 18:44

Zmień funkcję TakeDamage na:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new iWeapons[32], iNum, bron
bron = get_user_weapons(idattacker,iWeapons,iNum)

if((get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && bron&(1<<CSW_KNIFE))
{
new zycie = get_user_health(this) + 1
SetHamParamFloat(4,float(zycie))
}
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#356102 [ROZWIĄZANE] Error w logach od pluginu

Napisane przez DarkGL w 31.01.2012 16:54

Napewno podmieniłeś kod w sma i skompilowałeś ponownie ? bo kod Goliatha jest ok
  • +
  • -
  • 1


#346490 [ROZWIĄZANE] Komende na blokade say

Napisane przez diablix w 08.01.2012 13:13

Było tak od razu


#include <amxmodx>

#define VERSION "0.1"

new bool:gbMoze[0x21];

public plugin_init() {
register_plugin("Blokada na say", VERSION, "diablix")

register_clcmd("say /klasa", "cmdSay");
}

public client_authorized(id){
gbMoze[id]=false;
if(task_exists(id+0xFF)) remove_task(id + 0xFF);
set_task(15.0, "taskUnlock", id+0xFF);
}

public taskUnlock(id){
id -= 0xFF;

gbMoze[id]=true;
}

public cmdSay(id){
if(!gbMoze[id])
return 0x1;

return 0x0;
}

  • +
  • -
  • 1


#345253 Natychmiastowe zabicie z noża

Napisane przez olek0017 w 06.01.2012 01:38

zobacz to
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("killppm", "1.0", "rydy17")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new iWeapons[32], iNum, bron
bron = get_user_weapons(idattacker,iWeapons,iNum)

if((get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && bron&(1<<CSW_KNIFE))
{
new zycie = get_user_health(this) + 1
SetHamParamFloat(4,float(zycie))
}
return HAM_HANDLED;
}



#340650 Co powoduje obramowanie modelu czerwona poswiata

Napisane przez K!113r w 27.12.2011 20:25

Za obramowanie odpowiada

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)

A tu masz niewidzialność

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10)
//Ustawia nie widzialnosc na poziom 10.


Źródło: amxx.pl/dokumentacja/f970/set-user-rendering

Ps. Nie odświeżyłem i nie zauważyłem odpowiedzi :D
  • +
  • -
  • 1


#340644 Co powoduje obramowanie modelu czerwona poswiata

Napisane przez Emilian18 w 27.12.2011 20:17

1. Obramowanie:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)


Liczby 255, 0, 0 odpowiadają za kolory Czerwony, Zielony, Niebieski w zakresie: 0-255

Więcej na temat funkcji pod linkiem Tutaj

2. Oczywiście można to połączyć z "niewidzialnością"
  • +
  • -
  • 1


#340482 Ograniczenie punktów zdrowia klasie.

Napisane przez Raen w 27.12.2011 16:40

znajdz public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

i dodaj przed if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "twoja klasa"))
limit_zdrowia = xx;
else limit_zdrowia;

  • +
  • -
  • 1


#339903 [ROZWIĄZANE] Warning przy kompilacji "client_putinserver"

Napisane przez Jak się nazwać w 26.12.2011 13:34


public client_putinserver(id)

{

	gbLoading[id] = false;

	levelsClearCache(id);

	

	UsunUmiejetnosci(id);



	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);

	

	PID[id] = 0;

	new identyfikator[64], pole[10];

	switch(get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu))

	{

		case 1: {

			SQL_PrepareString(nazwa_gracza[id], identyfikator, charsmax(identyfikator));

			copy(pole, 9, "name");

		}

		case 2: {

			get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));

			copy(pole, 9, "steamid");

		}

		case 3: {

			get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));

			copy(pole, 9, "ip");

		}

	}

	

	new data[2];

	data[0] = id;

	data[1] = get_user_userid(id);

	SQL_FormatQuery("SELECT pid FROM `players` WHERE %s='%s'", pole, identyfikator);

	SQL_ThreadQuery(gTuple, "handleSelectPlayer", gszQuery, data, sizeof(data));

	

	UsunZadania(id);

	

	set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);

	

	if(!klasa_gracza[id])

	{

		set_task(10.0, "WybierzKlase", id);

		ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[COD MW]^x01 Wczytuje lvl ...");

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 1


#339614 [ROZWIĄZANE] Co włącza menu /klasa po wbiciu na serwer ?

Napisane przez ric0 w 25.12.2011 19:54

No tak, wiem. Ale jak się wchodzi na serwer jest też no Hmm spawn i funkcja z tego publicu się wywołuje . Bo nie ma chyba innej funkcji w cod odpowiadającej za wywołanie menu po wejściu na serwer .
  • +
  • -
  • 1


#339683 [ROZWIĄZANE] Co włącza menu /klasa po wbiciu na serwer ?

Napisane przez radim w 25.12.2011 21:14

No tak xD
  • +
  • -
  • 1


#339462 Jak zablokowac wywolywanie funkcji aby wywolala sie po x sekundac

Napisane przez DarkGL w 25.12.2011 14:11

chciałbym zrobić tak żeby ono też po x sekundach po wbiciu na serwer się wyświetliło.

zamiast wywołania funkcji dać set_task
  • +
  • -
  • 1