Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Error w logach od pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 30.01.2012 16:40

Witam w logach zaczey mi się pojawiać takie błedy:

L 01/30/2012 - 16:35:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Nozownik.amxx")
L 01/30/2012 - 16:35:29: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 01/30/2012 - 16:35:29: [AMXX]    [0] codclass_Nozownik.sma::TakeDamage (line 71)

Prosił bym o naprawę owego pluginu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.01.2012 18:44

Zmień funkcję TakeDamage na:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_alive(this))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new iWeapons[32], iNum, bron
bron = get_user_weapons(idattacker,iWeapons,iNum)

if((get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && bron&(1<<CSW_KNIFE))
{
new zycie = get_user_health(this) + 1
SetHamParamFloat(4,float(zycie))
}
return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 31.01.2012 16:46

Nadal są te errory.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.01.2012 16:54

Napewno podmieniłeś kod w sma i skompilowałeś ponownie ? bo kod Goliatha jest ok
  • +
  • -
  • 1

#5 matti9410

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 31.01.2012 17:03

Dobra mój bład ;/.
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.01.2012 17:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych