
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DarkMatrix975
Rejestracja: 02.09.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.06.2012 14:31





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 62
- Odwiedzin: 2 891
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Sierpień 10, 1997
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
DarkMatrix975 nie posiada znajomych
#423694 Prośba o zrobienie kilku klas zwykłych i 1 premium
Napisane przez Szlendii
w 23.06.2012 21:34

#251576 Samo-wybierajace się klasy
Napisane przez Sm4rT
w 21.05.2011 15:54
#251448 Błąd Visual C++ w CS
Napisane przez Svizz
w 21.05.2011 11:01
#195939 Obsługa botów CodMod
Napisane przez QTM. Peyote
w 12.12.2010 17:24

Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty. Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności. Testowany z PODBOT'ami.

Standardowa

----------------> Link


PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#250665 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez Abes Mapper
w 18.05.2011 18:36
#169484 [COD] Nowy problem
Napisane przez Pawex
w 08.09.2010 21:48
#169340 [COD] Pytanko
Napisane przez
Starozytny
w 08.09.2010 16:14
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
zamienić na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
Tam gdzie nazwaKlasy wpisujesz nazwę wybranej Klasy ...
#168850 [COD] Nowy problem
Napisane przez Pawex
w 06.09.2010 20:12
W TakeDamage bledy byly w tym kodzie nizej i pare linijek potem pokolo 20-24 linijek wszystko z bledami:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) damage = float(health); }
A tutaj masz poradnik jak masz te moce zrobic : http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
Zrob to sam, bedziesz zadowolony jak ci sie uda

#138014 Jak dodać nową klasę
Napisane przez
hardbot
w 23.05.2010 20:56
Na początek znajdujemy sobie ilość hp, nazwa , pancerz i szybkość biegu:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Cheater }; // tutaj dodajemy nazwę ;]
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 250};// tutaj dodajemy ilość hp dla klasy
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 2.0}; // tutaj ustawiamy szybkość danej klasy
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0}; // tutaj ustawiamy ilość pancerza dla danej klasy
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Cheater" // nasza nazwa nowej klasy
};
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje AWP, 250 hp bazowe, 200% biegu, oraz pelen magazynek" // info o naszej nowej klasie co dostaje itp :P
};
Potem szukamy funkcji co daje nam te bronie itp
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Cheater://nazwa klasy
{
give_item(id, "weapon_awp"); //jaką broń dostanie nasza klasa lub coś innego :P
}
}
To by było na tyle pozdro & dance ;]
A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i dodajemy do niego naszą klasę premium

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W tym przykładzie nasza klasa premium będzie się nazywać Nasza_Klasa_Premium
To by było na tyle tutorialu

#160435 [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni
Napisane przez
Starozytny
w 16.08.2010 10:54

a więc chciał bym wam pokazać jak zrobić 1/x z x broni
1.Szukamy:
if(weapon == CSW_KNIFE) { if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4) damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker]; if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Starszy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || (klasa_gracza[idattacker] == Stalker && random(3) == 3) || (klasa_gracza[idattacker] == Nozownik && random(3) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Mafiozo && random(2) == 1)) damage = float(health); }2.Jeśli chcemy 1/x to:
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń { if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1)) // to będzie np. 1/2 z AWP damage = float(health); }3.A jeśli 1/1 to:
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń { if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) // to będzie 1/1 z AWP damage = float(health); }
A jeśli chcemy dodać do itemu to w :
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń { if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) // to będzie 1/1 z AWP damage = float(health); }Dodajemy :
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń { if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper || informacje_przedmiotu_gracza[0] == numer_przedmiotu ) // to będzie 1/1 z AWP u Snajpera i 1/1 z AWP w jakimś itemie :) damage = float(health); }
mam nadzieję że poradnik się Przyda

- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DarkMatrix975
- Regulamin