Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DarkMatrix975 - zdjęcie

DarkMatrix975

Rejestracja: 02.09.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.06.2012 14:31
-----

#252329 Problem z błędem FileSystem.dll

Napisane przez DarkMatrix975 w 23.05.2011 18:36

Wklejasz to tam gdzie jest zainstalowany cs, bo u mnie jest ale dwa różne na pewno tam
  • +
  • -
  • 1


#252092 Skomplikowanie pluginu! Przepraszam za 2 skompliko

Napisane przez DarkMatrix975 w 22.05.2011 19:52

Kompiluje się ale z błędami trochę poprawiłem
Załączony plik  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.sma   153,33 KB  29 Ilość pobrań
  QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx
Łap ale podaj wszystkie błędy najlepiej przekopiuj wszystkie błędy przy kompilacji
Nie chodzi o błąd pobierania ale będziesz miał problem z codmodem
  • +
  • -
  • 1


#251639 Restart na poczatku mapy

Napisane przez DarkMatrix975 w 21.05.2011 17:44

Auto Restart + Respawn - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub
Auto Round Restart - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Sprawdź obie
  • +
  • -
  • 1


#169986 [COD]Boty

Napisane przez DarkMatrix975 w 11.09.2010 08:20

Zainstalowałeś podboty? Propo rozdzielania punktów to tak będzie to ma związek z tym kodem żeby boty miały porozdzielane punkty
  • +
  • -
  • 1


#169854 1/1 Z he

Napisane przez DarkMatrix975 w 10.09.2010 18:35

miałem podobny problem i się z nim uporałem propo masz zle zrobione masz poprawke

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Terminator ))
		    damage = float(health);
	}

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze ))
		    damage = float(health);
	}

  • +
  • -
  • 1


#169466 cod problemy :/

Napisane przez DarkMatrix975 w 08.09.2010 19:54

Sprawdzę i tak nie mam co robić więc przejrze dokładnie ten plik

EDIT:
Nie ma blędów jak na moje oko można by było dodać nowe itemy i może klasy też
  • +
  • -
  • 1


#169464 cod problemy :/

Napisane przez DarkMatrix975 w 08.09.2010 19:50

No warto dodać nowe itemy i strona Którą podałeś w pierwszym poscie te wasze serwery sa fajne nawet
  • +
  • -
  • 1


#169362 cod problemy :/

Napisane przez DarkMatrix975 w 08.09.2010 16:41

Czyli wszystko jest dobrze tera wszystkie lub większość błędów z mocą klas powinny być ok

mały edit:
Użyj generate exp table co jest kilka postów wyżej podany
  • +
  • -
  • 1


#169358 cod problemy :/

Napisane przez DarkMatrix975 w 08.09.2010 16:36

Masz tutaj poprawiony twój plik:

Załączony plik  cod.sma   94,76 KB  60 Ilość pobrań
  cod.amxx

Poprawki, kod na ciche bieganie działający itd.

EDIT@@

Też sprawdz czy się kompiluje raz na jakiś czas popełniam małe błęd
  • +
  • -
  • 1


#169352 cod problemy :/

Napisane przez DarkMatrix975 w 08.09.2010 16:28

Propo mocy masz tutaj jeszcze jeden kod jezeli chcesz zeby twoja klasa cicho biegała masz ten kod:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

a jak coś dam ci całe twoje poprawione .sma
  • +
  • -
  • 1


#169198 Multimod/vote mod

Napisane przez DarkMatrix975 w 07.09.2010 20:34

Luknij to Wybieranie moda na następną mapę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#169146 cod problemy :/

Napisane przez DarkMatrix975 w 07.09.2010 18:55

łapaj kilka poprawek:
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == General && random(2) == 1 || klasa_gracza[idattacker] == Niepokonany && random(3) == 1))
damage = float(health);
}

if(weapon == CSW_AWP)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == RamboAWP )
damage = float(health);
}

if(weapon == CSW_DEAGLE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == RamboAWP && random(5) == 1))
damage = float(health);
}

w kilku miejscach nie było odstępu
  • +
  • -
  • 1