←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[COD] Pytanko

Zablokowany

  • +
  • -
DarkMatrix975 - zdjęcie DarkMatrix975 07.09.2010

Mam pytanie jak zrobić żeby klasa miała odporność na 3 lub 5 pocisków w każdej rundzie?
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 07.09.2010

Muszisz dodac jej ten item co odbija 3 pierwsze pociski, tak jak rambo ma tajemnice rambo
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkMatrix975 - zdjęcie DarkMatrix975 07.09.2010

Mam jeszcze jedną pytanie jak zrobić żeby jakaś klasa cicho biegała? bo widziałem na kilku serwerach klasy których nie było słychać jak biegły. To jak zrobić klasę z cichym biegiem?
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 07.09.2010

Set_user footsteps(id,2)
Cos takiego pisze to z komórki wiec, nie moge tobie podac dokładnego kodu bo go nie pamietam, ale na koncu musi byc 2 bo to jest najwazniejsze :P
Odpowiedz

  • +
  • -
camilost - zdjęcie camilost 08.09.2010

@UP nie ma (id,2) jest tylko
set_user_footsteps(id, 1);
id, 0 wyłącza ciche bieganie
Użytkownik camilost edytował ten post 08.09.2010 11:23
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 08.09.2010

Up, Ja w butach szturmowego mam 2 i mi dziala >_<
Wytłumaczysz czemu mi dziala? Bo juz nic nie wiem ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkMatrix975 - zdjęcie DarkMatrix975 08.09.2010

sprawdzę które z was ma racje

Edit@@

Żadne z was nie ma racji ani 1 ani 2 nie działa
Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 08.09.2010 16:00
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 08.09.2010

bo musisz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

zamienić na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);


Tam gdzie nazwaKlasy wpisujesz nazwę wybranej Klasy ...
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkMatrix975 - zdjęcie DarkMatrix975 08.09.2010

Dzięki Starożytny to działa a ja tyle się trudzę czyli problem cichego biegu rozwiązany
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 08.09.2010

Najwidoczniej Tak :]
Odpowiedz

  • +
  • -
KSC21 - zdjęcie KSC21 08.09.2010

Leci również ode mnie +, ale powiedz, co mam zrobić, jeśli mam 2 klasy z cichym chodzeniem?
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 08.09.2010

no to dodajesz kolejne:
 || klasa_gracza[id] == x


np.:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == Snajper || klasa_gracza[id] == Komandos)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

Użytkownik Starozytny edytował ten post 08.09.2010 16:39
Odpowiedz

  • +
  • -
KSC21 - zdjęcie KSC21 08.09.2010

Dzięki, leci +
Odpowiedz

Starozytny - zdjęcie Starozytny 08.09.2010

Jeśli chcesz pomoc pisz
Odpowiedz
Zablokowany