[COD] Pytanko
DarkMatrix975
07.09.2010
Mam pytanie jak zrobić żeby klasa miała odporność na 3 lub 5 pocisków w każdej rundzie?
Pawex
07.09.2010
Muszisz dodac jej ten item co odbija 3 pierwsze pociski, tak jak rambo ma tajemnice rambo
DarkMatrix975
07.09.2010
Mam jeszcze jedną pytanie jak zrobić żeby jakaś klasa cicho biegała? bo widziałem na kilku serwerach klasy których nie było słychać jak biegły. To jak zrobić klasę z cichym biegiem?
Pawex
07.09.2010
Set_user footsteps(id,2)
Cos takiego pisze to z komórki wiec, nie moge tobie podac dokładnego kodu bo go nie pamietam, ale na koncu musi byc 2 bo to jest najwazniejsze
Cos takiego pisze to z komórki wiec, nie moge tobie podac dokładnego kodu bo go nie pamietam, ale na koncu musi byc 2 bo to jest najwazniejsze

camilost
08.09.2010
@UP nie ma (id,2) jest tylko
Użytkownik camilost edytował ten post 08.09.2010 11:23
set_user_footsteps(id, 1);id, 0 wyłącza ciche bieganie
Użytkownik camilost edytował ten post 08.09.2010 11:23
Pawex
08.09.2010
Up, Ja w butach szturmowego mam 2 i mi dziala >_<
Wytłumaczysz czemu mi dziala? Bo juz nic nie wiem ;/
Wytłumaczysz czemu mi dziala? Bo juz nic nie wiem ;/
DarkMatrix975
08.09.2010
sprawdzę które z was ma racje
Edit@@
Żadne z was nie ma racji ani 1 ani 2 nie działa
Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 08.09.2010 16:00
Edit@@
Żadne z was nie ma racji ani 1 ani 2 nie działa
Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 08.09.2010 16:00
Starozytny
08.09.2010
bo musisz:
zamienić na:
Tam gdzie nazwaKlasy wpisujesz nazwę wybranej Klasy ...
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
zamienić na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
Tam gdzie nazwaKlasy wpisujesz nazwę wybranej Klasy ...
DarkMatrix975
08.09.2010
Dzięki Starożytny to działa a ja tyle się trudzę czyli problem cichego biegu rozwiązany
KSC21
08.09.2010
Leci również ode mnie +, ale powiedz, co mam zrobić, jeśli mam 2 klasy z cichym chodzeniem?
Starozytny
08.09.2010
no to dodajesz kolejne:
np.:
Użytkownik Starozytny edytował ten post 08.09.2010 16:39
|| klasa_gracza[id] == x
np.:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1 || klasa_gracza[id] == Snajper || klasa_gracza[id] == Komandos)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
Użytkownik Starozytny edytował ten post 08.09.2010 16:39