Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] Nowy problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2010 19:33

Problem nie ważny temat do zamknięcia

Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 09.09.2010 13:46

  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2010 20:12

Bledy byly w mocach ktore zrobiles 1/x z kosy dgla itp usunalem je i bledow nie ma, jak znajde to dam ci poradnik jak masz to zrobic
W TakeDamage bledy byly w tym kodzie nizej i pare linijek potem pokolo 20-24 linijek wszystko z bledami:
if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
            damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
            damage = float(health);
    }

A tutaj masz poradnik jak masz te moce zrobic : http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
Zrob to sam, bedziesz zadowolony jak ci sie uda ^^

Użytkownik Pawex edytował ten post 06.09.2010 20:15

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2010 14:58

Nowy Problem moja klasa nie zabija natychmiastowo z HE przypisałem mu to i nie dziala w ogóle a kompilacja dobrze się wgrała dlaczego? Tutaj porady!

Edit by DarkMatrix975:

Tutaj jest część kodu na N.Z.-Natychmiastowe Zabicie z HE:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg && random(4) == 1))
damage = float(health);
}

Użytkownik DarkMatrix975 edytował ten post 08.09.2010 19:53

  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2010 21:48

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == General || klasa_gracza[idattacker] == SnajperSzpieg )
damage = float(health);
}

Zobacz Teraz ;)

Użytkownik Pawex edytował ten post 08.09.2010 21:51

  • +
  • -
  • 1

#5 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2010 13:46

Problem nie ważny poradziłem se
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych