

potem pograj i zapodaj nowe Error_Logi
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
CSVision nie posiada znajomych
Napisane przez
hardbot
w 10.10.2010 15:20
Napisane przez Azahiel
w 09.10.2010 18:12
Napisane przez
Jagoda
w 12.09.2010 13:39
register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
register_clcmd("say /skille", "czary");
public czary(id)
{
client_print(id, print_chat, "Inteligencja: %i, Zycie: %i, Kondycja: %i, Wytrzymalosc: %i ", inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id] );
client_print(id, print_chat, "To daje ci :%i Zycia, Szybsze bieganie o %i i Redukuje obrazenia o %0.0f%%", zdrowie_gracza[id]*2, floatround(kondycja_gracza[id]*1.3), redukcja_obrazen_gracza[id]*100 );
}
Napisane przez Azahiel
w 08.10.2010 11:22
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Napisane przez zielu001
w 03.10.2010 22:17
new punkty_gracza[33];
new zdrowie_gracza[33];
new inteligencja_gracza[33];
new wytrzymalosc_gracza[33];
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
new kondycja_gracza[33];
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
new Float:szybkosc_gracza[33];
new lewitacja_gracza[33]
public PrzydzielPunkty(id)
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
new lewitacja[60];
format(lewitacja, 59, "Lewitacja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", lewitacja_gracza[id]);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, lewitacja);
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<400)
kondycja_gracza[id]++;
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");punkty_gracza[id]++;}
}
}
case 4:
{
if(lewitacja_gracza[id]<400)
lewitacja_gracza[id]++;
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom lewitacji osiagniety");punkty_gracza[id]++;}
}
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id])
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id]){
new grav = lewitacja_gracza[id] / 1000;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}
}
public ZapiszDane(id)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], lewitacja_gracza[id]);
public WczytajDane(id, klasa)
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], lewitacja_gracza[id]);
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], lewitacja[32];
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, lewitacja, 31);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
lewitacja_gracza[id] = str_to_num(lewitacja);
Napisane przez Portek
w 03.10.2010 10:36
Napisane przez Portek
w 03.10.2010 10:12
Napisane przez R3X
w 27.06.2009 17:39
^n - nowa linia ^t - tabulator \w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
na początku y, więc tekst do następnego znaku zmiany koloru będzie żółty\yWidzisz to menu?^n^n\w1. Tak^t2. Nie
show_menu ( index, keys, const menu[], time = -1, title[] = "" )index - id gracza
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id, MENU_KEY_1| MENU_KEY_2, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie"); return PLUGIN_HANDLED; }Z nowości mamy:
jest to suma bitowa stałych MENU_KEY_1 i MENU_KEY_2. Pierwsza odpowiada klawiszowi 1 (slot1), druga klawiszowi 2 (slot2). Razem stanowią zbiór klawiszy przechwytywanych przez menu.MENU_KEY_1| MENU_KEY_2
#define MENU_KEY_1 (1<<0) #define MENU_KEY_2 (1<<1) #define MENU_KEY_3 (1<<2) #define MENU_KEY_4 (1<<3) #define MENU_KEY_5 (1<<4) #define MENU_KEY_6 (1<<5) #define MENU_KEY_7 (1<<6) #define MENU_KEY_8 (1<<7) #define MENU_KEY_9 (1<<8) #define MENU_KEY_0 (1<<9)
register_menu ( title[], keys, function[], outside=0 )title - tytuł, potrzebny do rozpoznania menu, musi być dokładnie taki sam jak w show_menu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); register_menu("MyMenu",MENU_KEY_1|MENU_KEY_2,"cbMyMenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id,MENU_KEY_1|MENU_KEY_2, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie",-1,"MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ }
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id, MYMENU_KEYS, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie", -1, "MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje: %d", key+1); }Aby przypisać operacje danemu klawiszowi wygodnie jest zastosować switch().
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie",-1,"MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ switch(key){ case 0:{ client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje Tak"); } case 1:{ client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje Nie"); } } }
menu_create ( title[], handler[], ml=0 )title[] - tytuł, tutaj służy również za nagłówek menu (jeśli nie podamy własnego)
new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); } public cbMyMenu(id, menu, item){ }
menu_additem(menu, const name[], const info[]="", paccess=0, callback=-1);menu - uchwyt menu
new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Witam");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Czesc");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2 } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } }
menu_display(id, menu, page=0);id - index gracza
new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Witam");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Czesc");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } }
menu_destroy ( menu )menu - uchwyt menu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); } public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Witam");//item=0 menu_additem(MyMenu,"Czesc");//item=1 menu_additem(MyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2 menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }Efekt: Gdy wybierzemy "Witam" menu pozostanie na ekranie.
menu_makecallback(const function[])zwróconą wartość przekażemy do menu_additem:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); } public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Witam","",0,MyMenuFun);//item=0 menu_additem(MyMenu,"Czesc","",0,MyMenuFun);//item=1 menu_additem(MyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT,MyMenuFun);//item=2 menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public mcbMyMenu(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; }Przypisana funkcja ma taką postać. Zwracana wartość decyduje o aktywności opcji. Ta funkcja sprawi, że wszystkie opcje będą aktywne. Zwrócenie ITEM_DISABLED spowoduje brak aktywności wszystkich/danej opcji zależnie od zastosowania.
public mcbMyMenu(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; }
public mcbMyMenu(id, menu, item){ if(item==1) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }Opcja "Czesc" będzie nieaktywna:
menu_setprop(menu, prop, ...);menu - uchwyt menu
#define MPROP_PERPAGE 1 /* Liczba opcji na stronę (param1 = liczba, 0=bez stronnicowania, 7=domyślnie) */ #define MPROP_BACKNAME 2 /* Nazwa opcji Back/Wstecz (param1 = tekst) */ #define MPROP_NEXTNAME 3 /* Nazwa opcji Next/Dalej (param1 = tekst) */ #define MPROP_EXITNAME 4 /* Nazwa opcji Exit/Wyjście (param1 = tekst) */ #define MPROP_TITLE 5 /* Nagłówek menu (param1 = tekst) */ #define MPROP_EXIT 6 /* Opcja wyjścia? (param1 = liczba, MEXIT_ALL - zawsze, MEXIT_NEVER- nidgy) */ #define MPROP_NOCOLORS 8 /* Czy usunąć automatyczne kolory(param1 = liczba, 0=domyślnie) */ #define MPROP_NUMBER_COLOR 10 /* Kolor opisów przycisków (param1 = tekst, "r"=domyślny) */
public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Witam","",0,MyMenuFun);//item=0 menu_additem(MyMenu,"Czesc","",0,MyMenuFun);//item=1 menu_additem(MyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT,MyMenuFun);//item=2 //opcja wyjścia "Wyjście" zamiast "Exit" menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); //kolor cyfry przycisku zmień na żółty menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"y"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; }
#define hide_menu(%1) show_menu(%1,0,"^n") /* To samo co public hide_menu(id) show_menu(id,0,"^n"); */
#define TASK_SHOWMENU 12000 public client_putinserver(id) set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); public show_menu_(tid){ new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id); new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ); if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) //Tu pokazujemy menu mymenu(id); else set_task(1.0, "show_menu_", tid); }który nie pozwoli nadpisać menu wyboru drużyny i modelu.
Napisane przez GOH4n
w 04.09.2010 08:51
Napisane przez KSC21
w 03.09.2010 23:08
Może spróbuj przypisać mu item Buty Szturmowego? Sporo tego jest na amxx.pl ;]sniper cicho biegal
Znajdź:ktoras z postaci byla odporna na miny
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca || klasa_gracza[id] == YYYYY)