1. Otwieramy *.sma "codclass_medyk" i dodajemy przed tym
new sprite_whiteto:
native cod_add_wskrzes(id, ile)
2. Dodajemy za
#include <engine>to:
#include <hamsandwich>
3. Dodaj do
public plugin_init()to:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
4. Dodaj przed
public plugin_init()to:
new ma_klase[33];
5. Dodaj na koniec sma:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[id])
cod_add_wskrzes(id, 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
6. Dodaj do
public cod_class_enabled(id)to:
cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true
7. Dodaj pod
public cod_class_enabled(id)to:
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}
8. Kompilujemy i wrzucamy na serwer codclass_medyk.amxx do plugins i mocmedyka.amxx
9. Dodajemy do plugins.ini
mocmedyka.amxx
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
Download:
Plugin wskrzeszania:
mocmedyka.amxx 18,49 KB 369 Ilość pobrań
mocmedyka.sma 12,61 KB 1454 Ilość pobrań
mocmedyka.amxx
Plugin codclass_medyk(gotowiec):
codclass_medyk.sma 4,59 KB 1523 Ilość pobrań
codclass_medyk.amxx
codclass_medyk.amxx 7,82 KB 206 Ilość pobrań
Zródło: GamesBoard.pl :: Cod Mod(nowy) - Jak dodac wskrzeszanie eSport, gaming, gry komputerowe