Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fuuuuu! - zdjęcie

fuuuuu!

Rejestracja: 30.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.01.2011 17:45
*****

#198813 Jak dodac wskrzeszanie do medyka

Napisane przez Cypis' w 23.12.2010 12:10

Tutorial pokazujący jak dać medykowi umiejętność wskrzeszania innych osób:

1. Otwieramy *.sma "codclass_medyk" i dodajemy przed tym
new sprite_white
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)


2. Dodajemy za
#include <engine>
to:
#include <hamsandwich>


3. Dodaj do
public plugin_init()
to:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);


4. Dodaj przed
public plugin_init()
to:
new ma_klase[33];


5. Dodaj na koniec sma:
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
cod_add_wskrzes(id, 1)

return PLUGIN_CONTINUE;
}


6. Dodaj do
public cod_class_enabled(id)
to:
	cod_add_wskrzes(id, 1)
ma_klase[id] = true


7. Dodaj pod
public cod_class_enabled(id)
to:
public cod_class_disabled(id)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ma_klase[id] = false
}

8. Kompilujemy i wrzucamy na serwer codclass_medyk.amxx do plugins i mocmedyka.amxx

9. Dodajemy do plugins.ini
mocmedyka.amxx


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

Download:
Plugin wskrzeszania:
Załączony plik  mocmedyka.amxx   18,49 KB  369 Ilość pobrań

Załączony plik  mocmedyka.sma   12,61 KB  1454 Ilość pobrań
  mocmedyka.amxx

Plugin codclass_medyk(gotowiec):
Załączony plik  codclass_medyk.sma   4,59 KB  1523 Ilość pobrań
  codclass_medyk.amxx
Załączony plik  codclass_medyk.amxx   7,82 KB  206 Ilość pobrań


Zródło: GamesBoard.pl :: Cod Mod(nowy) - Jak dodac wskrzeszanie eSport, gaming, gry komputerowe
  • +
  • -
  • 26


#188756 Zkomplikowanie 2 pluginow

Napisane przez Pitek w 15.11.2010 03:25

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#185192 [QTM COD: MW Mod] Moce GodMode, Noclip i inne

Napisane przez Blood Angel w 02.11.2010 14:54

Witam

Pokaże jak zrobić item który daje nam:
-Nieśmiertelność na X czasu po kliknięciu +use (E)
-NoClip na X czasu po kliknięciu +use (E)

Co to jest NoClip?
Jest to komenda która umożliwia przechodzenie przez ściany.

Nieśmiertelność:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}
public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public DajPrzedmiot:
		case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}


NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}

public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public DajPrzedmiot:
		case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}


@Edit
Nowe!
Na X czasu można zabić tylko HS!

Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}

public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}


W public DajPrzedmiot:
		case X:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public Odrodzenie:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}


W public UzyjPrzedmiotu:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0) 
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}

!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!
Tego z Only HS nie testowałem! Możliwe że nie działa! Jeśli są błędy proszę pisać PW!
!!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!! !!UWAGA!!

@Edit2
Jak ustawić to dla klasy?

NoClip:
Na sam dół wklejamy:
public clipon(id)
{
set_user_noclip(id, 1)
set_task(X.X,"clipoff",id,"",0,"a",1)
}

public clipoff(id)
{
set_user_noclip(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"clipon",id,"",0,"a",1);
}


Niesmiertelnosc:
Na sam dół wklejamy:
public godon(id)
{
set_user_godmode(id, 1)
set_task(X.X,"godoff",id,"",0,"a",1)
}

public godoff(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
}


Zabicie HS:
Na sam dół wklejamy:
public glowaon(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 2)
set_task(X.X, "glowaoff",id,"",0,"a",1)
}

public glowaoff(id)
{
set_user_hitzones(0, 0, 0)
}

X.X - Czas. Np. 5.0 - 5s.

W public UzyjPrzedmiotu:
	if(klasa_gracza[id] == nazwa_klasy) 
{
set_task(0.1,"glowaon",id,"",0,"a",1);
}


@Edit3
Poprawiłem błędy. Teraz nie używa się automatycznie po znalezieniu przedmiotu!

Komentarze mile widziane!

Masz pytanie lub problem? Pisz w dziale Scripting > Pomoc/Pytania


#175987 [QTM COD:MW Mod] Wskrzesznie u medyka

Napisane przez Cypis' w 01.10.2010 19:10

Oto tutorial jak dodać wskrzeszanie do medyka na E

1. Dodajesz pod
//#define BOTY 1
to:
native cod_add_wskrzes(id, ile)

2. Do case klasy dodajesz:
cod_add_wskrzes(id,1)

3. Dodajesz pod
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
w public Odrodzenie(id) to:
cod_add_wskrzes(id, 0)

4.to dodajemy na koniec sma cod moda

public plugin_natives()
{
register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowieMax", 1);
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
SprawdzPoziom(id);
}

public PobierzDoswiadczenie(id)
return doswiadczenie_gracza[id];

public PobierzZdrowieMax(id)
return maksymalne_zdrowie_gracza[id];


Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

sma wskrzeszania do medyka pod starego cod moda:
Załączony plik  medyk.sma   12,86 KB  607 Ilość pobrań
  medyk.amxx
  • +
  • -
  • 21


#173184 Meekstone na CoD

Napisane przez camilost w 21.09.2010 19:49

Ok. ;P Tylko wygrzebie - albo dam Tutka? : P

Dodano 21 wrzesień 2010 - 21:04:
Tylko to ja mam jako ITEM ale możecie sobie przerobić ^^


Nad plugin_init:
new c4array[32][3], fakec4[32], bool:has_fakec4[33];
Nad switch(klasa_gracza[id]) w public Odrodzenie(id):
if(c4array[id][0] != 0)		RemoveFakeC4(id);
W public Odrodzenie(id) za klasami (lub w klasie - usuncie ifa ;P):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62)	has_fakec4[id] = true;
W public Death() pod new attacker = read_data(1); :
RemoveFakeC4(id);
W client_connect(id) i client_disconnect(id) na końcu:
RemoveFakeC4(id);
W public UzyjPrzedmiotu(id):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && c4array[id][0] != 0)	DetonateFakeC4(id)
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id] && freezetime)
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Poczekaj na^x04 poczatek^x01 rundy!");
	else if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 62 && has_fakec4[id])
		PlaceFakeC4(id);
Na końcu:
// *** Inne opcjonalne ***
public PlaceFakeC4(id)
{
	if (c4array[id][0] != 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Juz podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else if(!(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Musisz stac na^x04 podlozu^x01!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else
	{
		new location[3];
		get_user_origin(id,location);
		
		c4array[id][0] = location[0];
		c4array[id][1] = location[1];
		c4array[id][2] = location[2];
		
		fakec4[id] = create_entity("env_sprite");
		
		if (!fakec4[id])	return PLUGIN_HANDLED;
		
		location[2] = location[2] - 30;
		
		new Float:LocVec[3];
		IVecFVec(location, LocVec);
		
		entity_set_string(fakec4[id], EV_SZ_classname, "FakeC4");
		entity_set_edict(fakec4[id], EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_solid, 1);
		entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_movetype, 0);
		entity_set_model(fakec4[id], "models/w_backpack.mdl");
		entity_set_origin(fakec4[id], LocVec);
		DispatchSpawn(fakec4[id]);
		
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Podlozyles^x04 falszywa bombe^x01!")
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DetonateFakeC4(id)
{
	if(c4array[id][0] == 0)
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Nie znaleziono zadnych ^x04podlozonych bomb");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{		
		new location[3], players[32], playercount;
		
		location[0] = c4array[id][0];
		location[1] = c4array[id][1];
		location[2] = c4array[id][2];
		
		explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0);
		
		get_players(players,playercount,"a");
		
		for (new i=0; i<playercount; i++)
		{
			new playerlocation[3], resultdistance;
			
			get_user_origin(players[i], playerlocation);
			
			resultdistance = get_distance(playerlocation,location);
			
			if(resultdistance < 200)
			{
				if(is_user_alive(players[i]))
					fakedamage(players[i],"FakeC4", float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1]), DMG_BLAST);
			}
		}
		
		ColorChat(id, GREEN, "[FakeC4]^x01 Zdetonowales^x04 falszywa bombe^x01!")
		RemoveFakeC4(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
	write_byte(3);
	write_coord(startloc[0]);
	write_coord(startloc[1]);
	write_coord(startloc[2]);
	write_short(spritename);
	write_byte(scale);
	write_byte(framerate);
	write_byte(flags);
	message_end();
}

public RemoveFakeC4(id)
{
	remove_entity(fakec4[id]);
	
	c4array[id][0] = 0;
	c4array[id][1] = 0;
	c4array[id][2] = 0;
	if(has_fakec4[id])		has_fakec4[id] = false;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

// *** Koniec ***

  • +
  • -
  • 2


#174472 COD:MW - Losowa broń na początku rundy.

Napisane przez camilost w 26.09.2010 11:55

Usuń sobie te co nie masz wgrane (tj. spadochrony)
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#174413 COD:MW - Losowa broń na początku rundy.

Napisane przez hardbot w 26.09.2010 10:44

proszę :P kiedyś pisałem all bronie (tylko ilość ammo zmienić) bo to do takiego moda robiłem :D

lub

Weapon Chance 2.7 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Załączone pliki




#174397 COD:MW - Losowa broń na początku rundy.

Napisane przez Pawex w 26.09.2010 10:26

Owner, ale jemu chyba chodzilo o kazda losowa bron, Ablo glock, albo deagle, albo m4, albo awp Dobrze rozumiem?
Jak tak to sproboj tak:
case KLASA: // Tu wpisz swoja klase
		{
			get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
			give_item(id, weaponname);
		}
A na sam poczatek public Odrodzenie(id) to:
new weaponname[33];

  • +
  • -
  • 1


#173146 Call of Duty, kilka pytań.

Napisane przez Pawex w 21.09.2010 18:11

W public Odrodzenie(id)
Pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
To
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)		
		cs_get_user_money(id) + 16000;

Mysle, ze opis i nazwe itemu umiesz zrobic sam.
  • +
  • -
  • 1


#173134 Call of Duty, kilka pytań.

Napisane przez Kusek w 21.09.2010 16:51

1.
 if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)             nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

  • +
  • -
  • 1


#171169 Moc dla klasy

Napisane przez Cypis' w 14.09.2010 17:38

to dodajesz na koniec sma

public fw_PreThink(id){
if(!is_user_alive(id) || autobh[id] == false){
return FMRES_IGNORED;
}
new oldb = pev( id, pev_oldbuttons );
oldb&=~IN_JUMP;
set_pev( id, pev_oldbuttons,oldb)
set_pev(id, pev_fuser2, 0.0)
new Float:speed;
pev(id,pev_speed,speed);
if(speed > 250)
{
set_pev(id,pev_speed,250);
}
return FMRES_HANDLED;
}

to dodajesz do public plugin_init()

register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_PreThink")

to dodajesz przed public plugin_init()

new bool:autobh[33];


to dodajesz w case postaci

case nazwaklasy:
{
autobh[id] = true;
}


to zeby przy zmienie klasy inna klasa nie miala tez autobh


public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
autobh[id] = false;
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

  • +
  • -
  • 1


#171107 Moc dla klasy

Napisane przez Onyke w 14.09.2010 14:31


#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)



new auto_bh[33]


client_PreThink(id)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && auto_bh[id] > 0)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}

Zamiast autobh w prethinku dajesz warunek na klase.
Nie napisales czy to do diablo czy do coda ale w obu przypadkach dziala.
  • +
  • -
  • 1


#170498 [QTM COD:MW Mod] Komenda /skille

Napisane przez Jagoda w 12.09.2010 13:39

Witam dzisiaj powiem wam jak zrobić komędę pokazująca statystyki :D
szukamy

register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");

dodajemy pod

register_clcmd("say /skille", "czary");

potem na koncu kodu wklejamy

public czary(id)
{

client_print(id, print_chat, "Inteligencja: %i, Zycie: %i, Kondycja: %i, Wytrzymalosc: %i ", inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id] );
client_print(id, print_chat, "To daje ci :%i Zycia, Szybsze bieganie o %i i Redukuje obrazenia o %0.0f%%", zdrowie_gracza[id]*2, floatround(kondycja_gracza[id]*1.3), redukcja_obrazen_gracza[id]*100 );
}

kompilujemy i gotowe


#170326 Jak zrobić dodawanie XP za wygraną rundę

Napisane przez camilost w 11.09.2010 21:42

Dodajesz sprawdzenie:
if(get_playersnum() < 5) return PLUGIN_CONTINUE;

i na końcu funkcji przed }
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 2


#167137 Pomoc w edycji

Napisane przez Pawex w 01.09.2010 17:30

proszę oto plik Sma i amxx

Na speedyshare niestety:
CoD Mod rar
  • +
  • -
  • 1