Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ParadisO - zdjęcie

ParadisO

Rejestracja: 19.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.06.2023 10:01
-----

#250169 Ham_TakeDamage - jak używać...?

Napisane przez Muzzi w 17.05.2011 11:43

To wycinek z dokumentacji amxx.pl

#define HAM_IGNORED 1 /** Wywołuje funkcje i zwraca normalna wartość */
#define HAM_HANDLED 2 /**< Wywołuje funkcje jednak informuje moduł o wykonaniu czegoś i zwraca normalną warość */
#define HAM_OVERRIDE 3 /**< Wywołuje funkcje, jednak zwraca cokolwiek ustalone za pomocą SetHamReturn*() */
#define HAM_SUPERCEDE 4 /**< Blokuje wywołanie funkcji */


Plus tak jak wyżej kolega powiedział. Szukaj w dokumentacji amxx a znajdziesz.
  • +
  • -
  • 3


#281413 Tutor - Informacje jak w Condition Zero

Napisane przez DarkGL w 11.08.2011 18:48

Tutor jest to sposób pokazywania wiadomości dodany w grze Condition Zero ale w CS 1.6 także jest dostępny
Mamy cztery rodzaje tutorów
  • Czerwony - W Condition Zero jest używany gdy terrorysta zginie.
    czerwony.png
  • Niebieski - W Condition Zero jest używany gdy anty terrorysta zginie
    niebieski.png
  • Zielony - W Condition Zero jest używany do przekazania ważnej informacji w kolorze zielonym.
    zielony.png
  • Żółty - W Condition Zero jest używany do przekazania ważnej informacji w kolorze żółtym.
    zolty.png
żeby tutor działał musimy wrzucić na serwer pewne pliki a gracz musi je ściągnąć (nie są to duże pliki także spokojnie :) ) czasami może się zdarzyć że gracz nie zobaczy tutorów gdy ściąga pierwszy raz pliki
ale po ponownym wejściu na serwer powinno być już wszystko ok :)

Pliki do wrzucenia na serwer są na końcu posta archiwum cstrike.rar

Obsługa tutorów :
Na końcu postu znajdziecie download pliku tutor.inc jest to zbiór funkcji który ułatwia pracę z tutorami
plik tutor.inc wrzucamy do folderu include naszego kompilatora

Chcąc użyć w pluginie tej biblioteki pod #include modułów dodajemy
#include <tutor>
np.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <tutor>

do pluginu musimy dodać wywołanie dwóch funkcji bez nich wyświetlanie nie zadziała
są to tutorInit i tutorPrecache pierwszą dodajemy do plugin_init
np.
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	tutorInit();
}
a drugą do plugin_precache
public plugin_precache(){
	tutorPrecache()
}

Funkcja służąca do wyświetlania tutorów to tutorMake
tutorMake(id,TutorColor:Color,Float:fTime = 0.0,const szText[],any:...)
Parametry:
  • id - id gracza któremu wyświetlić tutor jeśli podamy 0 zostanie wyświetlony wszystkim
  • Color - podajemy tutaj kolor tutora wartości jakie może przyjmować to
    • TUTOR_RED - czerwony kolor tutora
    • TUTOR_BLUE - niebieski kolor tutora
    • TUTOR_YELLOW - zółty kolor tutora
    • TUTOR_GREEN - zielony kolor tutora
  • fTime - czas wyświetlania tutora jeśli podamy 0.0 tutor będzie wyświetlany ciągle aż nie zastąpi go inny tutor , liczba rzeczywista a nie całkowita
  • szText - text wyświetlany w tutorze możemy używać w nim formatowania np. %d %i %s tak jak w np. client_print czy colorchat w dalszych parametrach podajemy zmienne/tablice itp. do formatowanego tekstu

Przykłady:
  • tutorMake(id,TUTOR_RED,5.0,"Czerwony tutor")
    wyświetla jednemu graczowi czerwony tutor o treści "Czerwony tutor" przez 5 sekund
  • tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Tutor globalny")
    wyświetla wszystkim graczom zielony tutor o treści "Tutor globalny" przez 5 sekund
  • tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"formatowany %d %s",1,"string")
    tutaj widać formatowanie wiadomości
    wyświetla jednemu graczowi zielony tutor o treści "formatowany 1 string" przez 5 sekund

Dla osób które nie wiedzą jak formatować ciąg znaków polecam przeczytać to
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> string > format

Tutaj kod pluginu którego używałem do testowania funkcji
Spoiler

testuje w nim wyświetlanie różnych kolorów , globalne wyświetlanie tutora i formatowanie

Załączony plik  cstrike.rar   7,34 KB  1336 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  1571 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor_test.amxx   4,71 KB  38 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor_test.sma   1005 bajtów  568 Ilość pobrań
  tutor_test.amxx
  • +
  • -
  • 34


#696771 [ROZWIĄZANE] Poprawne wypisywanie tablicy

Napisane przez GwynBleidD w 09.04.2015 20:53

new item[][] = {
Zadeklarowałeś 2 wymiarową tablicę.

	{"Item 1","Description 1"},
	{"Item 2","Description 2"},
	{"Item 3","Description 3"}
Ale wpisałeś do niej 3 wymiary danych (1 wymiar: itemy, 2 wymiar: nazwa i opis, 3 wymiar: znaki tekstu). Została ona więc spłaszczona przez kompilator do 2ch wymiarów (tekst został sklejony razem i wrzucony do 2 wymiaru, jest rozdzielony znakiem null więc widzisz tylko 1 napis). Dorzuć jeszcze 1 wymiar tablicy i powinno działać.
  • +
  • -
  • 1


#694991 [ROZWIĄZANE] Tworzenie graficznego menu [Typo3]

Napisane przez DarkGL w 31.03.2015 15:02

hmm https://forum.typo3....x.php/t/200441/ ?


  • +
  • -
  • 1


#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2628 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3632 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1203 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1662 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70


#694834 [ROZWIĄZANE] Czy set_user_flags resetuje się po zmianie mapy?

Napisane przez sebul w 30.03.2015 15:59

set_user_flags dodaje flagi tylko do końca mapy, bo jak spojrzysz albo w standardowy plugin od przyznawania adminów, itp. albo ten od amxbansa, to zauważysz, że tam właśnie flagi przydziela się po każdym przeładowaniu mapy.
  • +
  • -
  • 1


#694787 [ROZWIĄZANE] Czy set_user_flags resetuje się po zmianie mapy?

Napisane przez vbombatcz w 30.03.2015 10:48

Cvary

 

amx_addtempadmin

 

Nick - Faktyczne imię gracza, który jest w grze.

Flaga czasu - m ( minuty ), h ( godziny ), d ( dni ), y ( lata ).

Długość czasu - 1,9, 12,1456, 9999 ...

Flagi admina - , b, c, d, e, f, g, h ...

 

Komenda:

 

 

amx_addtempadmin vBomba m 25 " Flagi jaką chcesz dac " - >vBomba bedzie miał flage na 25 minuty z flagami " Flagi jaką chcesz dac "

 

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Temporary Admin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new gTempAdminFile[64];

public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    register_clcmd("amx_addtempadmin", "cmdAddTempAdmin", ADMIN_ALL, "<#name/userid> <#time flag> <#time length> <#admin flags>");
    
    set_task(60.0, "cmdCheckAdmins", 1457790, "", 0, "b", 0);
}

public plugin_cfg()
{
    new sConfigsDir[64];
    get_configsdir(sConfigsDir, sizeof sConfigsDir - 1);
    
    formatex(gTempAdminFile, sizeof gTempAdminFile - 1, "%s/temp_admin.ini", sConfigsDir);
    
    if(!file_exists(gTempAdminFile))
        write_file(gTempAdminFile, ";Temporary Admins File^n;Do not modify any existent line on this file^n;To add a comment line just begin it with an ^";^"", -1);
}

public cmdAddTempAdmin(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id, level, cid, 5))
        return 1;
    
    new sArg[32], sArg2[2], sArg3[32], sArg4[32];
    read_argv(1, sArg, sizeof sArg - 1);
    read_argv(2, sArg2, sizeof sArg2 - 1);
    read_argv(3, sArg3, sizeof sArg3 - 1);
    read_argv(4, sArg4, sizeof sArg4 - 1);
    
    new iTarget = cmd_target(id, sArg, 8);
    
    if(!iTarget)
        return 1;
    
    if(is_user_admin(iTarget))
    {
        client_print(id, print_console, "Player %d is already an admin, check ^"users.ini^" and modify his flags.", iTarget);
        return 1;
    }
    
    new sTargetInfo[32];
    if(is_steam_user(iTarget))
        get_user_authid(iTarget, sTargetInfo, sizeof sTargetInfo - 1);
    else
        get_user_ip(iTarget, sTargetInfo, sizeof sTargetInfo - 1, 1);
    
    new iTimeLength;
    
    switch(sArg2[0])
    {
        case 'm' : { iTimeLength = str_to_num(sArg3) * 25; }
        case 'h' : { iTimeLength = str_to_num(sArg3) * 3600; }
        case 'd' : { iTimeLength = str_to_num(sArg3) * 86400; }
        case 'y' : { iTimeLength = str_to_num(sArg3) * 31557600; }
        default : return 1;
    }
    
    new iFile = fopen(gTempAdminFile, "at+");
    
    new sBuffer[128];
    formatex(sBuffer, sizeof sBuffer - 1, "^n%s;%s;%d", sTargetInfo, sArg4, get_systime() + iTimeLength);
    
    fprintf(iFile, sBuffer);
    fclose(iFile);
    
    CheckAdmin(iTarget);
    
    client_print(id, print_console, "Successfully added player %d to temp admin list.", iTarget);
    return 1;
}

public client_authorized(id)
    CheckAdmin(id);

public client_infochanged(id)
{
    static sNewName[32], sOldName[32];
    
    get_user_name(id, sOldName, sizeof sOldName - 1);
    get_user_info(id, "name", sNewName, sizeof sNewName - 1);
    
    if(!equali(sNewName, sOldName))
        CheckAdmin(id);
}

public cmdCheckAdmins()
{
    static sPlayers[32], iNum;
    get_players(sPlayers, iNum, "ch");
    
    for(new i = 0 ; i < iNum ; i++)
        CheckAdmin(sPlayers[i]);
}

stock CheckAdmin(index)
{
    static sUserInfo[32];
    if(is_steam_user(index))
        get_user_authid(index, sUserInfo, sizeof sUserInfo - 1);
    else
        get_user_ip(index, sUserInfo, sizeof sUserInfo - 1, 1);
    
    static iFlags;
    iFlags = get_user_flags(index);
    
    static iFile;
    iFile = fopen(gTempAdminFile, "rt");
    
    static sBuffer[128], sTemp[3][32];
    new iLine;
    
    while(!feof(iFile))
    {
        fgets(iFile, sBuffer, sizeof sBuffer - 1);
        
        if(sBuffer[0] == ';' || !sBuffer[0])
        {
            iLine++;
            continue;
        }
        
        str_piece(sBuffer, sTemp, sizeof sTemp, sizeof sTemp[] - 1, ';');
        
        if(equali(sUserInfo, sTemp[0]) && get_systime() > str_to_num(sTemp[2]))
        {
            if(iFlags == read_flags(sTemp[1]))
            {
                remove_user_flags(index, read_flags(sTemp[1]));
                set_user_flags(index, read_flags("z"));
            }
            
            write_file(gTempAdminFile, ";Admin expired", iLine);
            
            break;
        }
        if(equali(sUserInfo, sTemp[0]) && get_systime() <= str_to_num(sTemp[2]))
        {
            if(iFlags != read_flags(sTemp[1]))
            {
                remove_user_flags(index, read_flags("z"));
                set_user_flags(index, read_flags(sTemp[1]));
            }
            
            break;
        }
        iLine++;
    }
    fclose(iFile);
}

stock bool:is_steam_user(index)
{
    new Steamid[32];
    get_user_authid(index, Steamid, sizeof Steamid - 1);
    
    if(Steamid[7] == ':')
        return true;
    
    return false;
}

stock str_piece(const input[], output[][], outputsize, piecelen, token = '|')
{
    new i = -1, pieces, len = -1 ;
    
    while ( input[++i] != 0 )
    {
        if ( input[i] != token )
        {
            if ( ++len < piecelen )
                output[pieces][len] = input[i] ;
        }
        else
        {
            output[pieces++][++len] = 0 ;
            len = -1 ;
            
            if ( pieces == outputsize )
                return pieces ;
        }
    }
    return pieces + 1;
}

 




#418815 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Nakupenda. w 08.06.2012 09:17

przegiąłeś chłopie. Teraz byle dzieciak bez żadnej wiedzy będzie miał wypasione diablo i jeszcze może je sobie przypisywać, bo przecież je edytował.
A Ci bardziej doświadczeni bedą mieli dużo większy orzech do zgryzienia, jak wymyśleć coś jeszcze bardziej "innego" i innowacyjnego, bo zaraz każdy będzie miał artefakty i gildie.

Jżeeli o mnie chodzi to sory ale minus.
  • +
  • -
  • -34


#415105 [ROZWIĄZANE] niestandardowe czcionki na stronie

Napisane przez wlochen w 27.05.2012 18:37

http://www.forumweb....pic.php?t=55902
  • +
  • -
  • 1


#406633 [ROZWIĄZANE] jak zrobić funkcje wywoływaną na graczu z kilkoma parametrami?

Napisane przez ogieR8 w 05.05.2012 00:08

str_to_num ? O ile dobrze kojarze powinno załatwić sprawę.
  • +
  • -
  • 1


#406501 [ROZWIĄZANE] jak zrobić funkcje wywoływaną na graczu z kilkoma parametrami?

Napisane przez mierzwi w 04.05.2012 19:42

używasz read_argv(3, len, max_len) i tak dalej czyli read_argv(4, len, max_len) i wsio


#396340 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić domyślny avatar?

Napisane przez QuahodronN w 12.04.2012 21:44

proszę - http://www.przemo.or...ic.php?t=100281
  • +
  • -
  • 1


#395193 Jak wywołać funkcję na danym graczu?

Napisane przez phoeniX w 10.04.2012 12:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("Kill", "0.1", "phoeniX");

register_concmd("amx_zabij", "cmdZabij", ADMIN_RCON, "<nick>");
}
public cmdDodaj(id, level, cid){
new sName[64];
get_user_name(id, sName, sizeof sName - 1);

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON))
return;

new target[32], reason[21];

read_argv(1, target, 31);
read_argv(2, reason, 20);

new player = cmd_target(id, target, 8);

if(!player)
return;

fakedamage(id, "The Block of Death", 10000.0, DMG_GENERIC);

return;
}


Proszę. Zobacz czy działa.
  • +
  • -
  • 1


#395192 Nie znajduje osoby

Napisane przez Nenczoks w 10.04.2012 12:50


public punkty(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[4]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,3)

new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new bonus=str_to_num(arg2)

if (!player)
{
console_print(id, "Gracz %s nie odnaleziony!",arg1)
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
punkty[player] = punkty[player] + bonus
}
return PLUGIN_HANDLED
}



Patrz i wyciągnij wnioski.


#394814 [ROZWIĄZANE] Jak wyłączyć plugin na danej mapie?

Napisane przez IndeS w 09.04.2012 19:19

http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/
  • +
  • -
  • 1