Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LogiCC :D - zdjęcie

LogiCC :D

Rejestracja: 11.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.04.2012 13:10
-----

#220628 Klasa z ładowaniem hp

Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 18:04

w public call_cast(id), w twojej klasie:
			show_hudmessage(id, "Odnowiles sobie X HP")
change_health(id, X, id, "")


X - ilość HP
  • +
  • -
  • 1


#220625 Diablo Mod 401LVL - jakie najlepiej CVAR'y ?

Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 18:02

diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji
Doświadczenie za wybuch paki lub rozbrojenie.

diablo_saveitems 1/0 włącza zapisywanie itemów podczas zmiany mapy
Masz na przykład jakiś item, zmiana mapy i ten item zostaje(tylko nie wiem skąd masz tego cvara)

diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
Nie wiem o co chodzi. Daj 1/10 xD

diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
Chyba chodzi oto że zaczynasz od 1 lvl'a.
  • +
  • -
  • 1


#220522 Diablo Mod 401LVL - jakie najlepiej CVAR'y ?

Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 15:05

diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji

diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem

diablo_saveitems 1/0 włącza zapisywanie itemów podczas zmiany mapy 

diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka

SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia

diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne

diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)

diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)


  • +
  • -
  • 1


#220406 DiabloMod 5.9l [ ! NEW ! ]

Napisane przez LogiCC :D w 28.02.2011 22:27

Witam wszystkich, chcę wam przedstawić Diablo Moda edytowanego przez LogiCC'a (ja)

Dołączona grafika

Plik Diablo_LogiCC.amxx do addons/amxmodx/plugins (Proszę sobie skompilować sma na amxx.)
Plik Diablo_LogiCC.sma do addons/amxmodx/scripting
Archiwum "dbmod folder&models.rar" wypakować do cstrike.

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: Diablo_LogiCC.amxx

Dołączona grafika

addons/amxmodx/configs/amxx.cfg:
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50
diablo_xpbonus3 Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka
SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne
diablo_avg  1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)
diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)

diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2"

0 - Nick
1 - IP
2 - STEAMID

Dołączona grafika

Dodatki:
- Doświadczenie za wygraną runde
- Frakcje (Ludzie i Potwory)
- Naprawa oslepienie przeciwnika
- Naprawa LJ
- Komenda na dawanie itema ("amx_giveitem")
- Naprawa Arabian Boots
- Naprawa mocy pistoletowych
- Naprawa dawania dośw przez zabicie 1/x HE
- Naprawa "leczacej" miny
- System Diamentów
- 50% Szansy na zdobycie itemu
- Błąd w logach - set_user_frags i get_user_maxspeed
- Nowe klasy:
Suzeren: 1/9 na wyrzucenie przeciwnikowi broni, na nożu może zwiększyć redukcje obrażeń do 20.
Dracula: Wysysa 10hp, na nożu może zwiększyć wysysanie hp do 30.
Skeletal: 1/3 na ubranie przeciwnika i 1/5 na zatrzęsienie ekranem, na nożu odnawia sobie 100hp.
Jumper: Posiada auto BH, na nożu robi wszystkie granaty i P90.
Khazra: Zadaje 10 DMG wiecej, na nozu moze zwiekszyc DMG do 20.
Nemesis: Moze 5 razy podskoczyć, ma 1/10 na zmiane z broni na nóż rzeciwnikowi, na nożu losuje sobie item, może 2 razy na rd.
Rakanishu: Jak wyciagnie nóż jest od razu mniej widoczny (20), ma 1/2 na odrodzenie, na nożu zwiększa szybkość.
Bryzgacz: Co 5 sec rosnie mu 30 hp, jak sie naładuje na nożu może postawić 10 min ale raz na rundę.

Dołączona grafika

/komendy (pokazuje wszystkie komendy diablomoda)
/pomoc (tego chyba nie muszę tłumaczyć)
/czary (pokazuje menu z statystykami)
/sklep (pokazuje menu sklepu możemy w nim ulepszać rożne przedmioty lub kupić księgę doświadczenia)
/reset (resetuje wszystkie punkty rozdane w statystykach)
/klasa (dzięki tej komendzie możemy zmienić swoja klasę)
/item lub /przedmiot (pokazuje informacje na temat przedmiotu tzn co robi itp.)
/drop (wyrzuca przedmiot)
/savexp (zapisywanie doświadczenia)
/klasy (wyświetla opis postaci)



To chyba wszystko, ale jakbym czegoś zapomniał to proszę w temacie pisać. Będę zawsze aktualizował w razie jakiś poprawek.

Jakby ktoś dodał tego Diablo Moda na swój serwer, proszę wysłać IP na PW

ZAKAZ KOPIOWANIA BEZ ZGODY AUTORA

@Edit 1
- Wyłączyłem komendę /d
- Podkręciłem szybkość Jumper'a

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#220168 Diablo Mod 401LVL - jakie najlepiej CVAR'y ?

Napisane przez LogiCC :D w 28.02.2011 07:33

W tej tabeli trzeba wbić więcej expa niż w pierwszej, czyli:

diablo_xpbonus 90-120
diablo_xpbonus2 300-500
diablo_durability 1
diablo_saveitems 1
diablo_spawnchance 1/10
SaveXp 1
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne (nie wiem ile masz klas)
diablo_avg  1
diablo_dmg_exp 5

  • +
  • -
  • 1


#219959 Jak zrobić napis pod listą klas ?

Napisane przez LogiCC :D w 27.02.2011 16:45

O Boshe, żaden problem.

W linijce: (Ty tą linijkę masz trochę inną)
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])


po "\wWyjscie" napisz ^nZapraszam Na WWW.AMXX.PL, oczywiście ja dałem tylko przykład. Jak chcesz żeby napis był czerwony to przed tekstem napisz \r. Czyli będzie to wyglądać tak ^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL.

Całość:
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie]^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])


Tera pokaże ci co robią znaki:
^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

  • +
  • -
  • 1


#219943 Problem z komplikacją

Napisane przez LogiCC :D w 27.02.2011 16:18

No więc:
1. Nie było klamry zamykającej w case 69 i dlatego wywalało error z case 70.
2. Jedna klamra za dużo w public award_item
3.
if((player_b_shake[attacker_id] > 0) || c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))

Nie powinno być pierwszego nawiasu zamykającego, w tutku z trzęsieniem jest właśnie ten błąd.
  • +
  • -
  • 1


#219663 Problem z komplikacją

Napisane przez LogiCC :D w 26.02.2011 21:47

daj to sma to ci naprawie
  • +
  • -
  • 1


#219642 Diablo Mod 401LVL - jakie najlepiej CVAR'y ?

Napisane przez LogiCC :D w 26.02.2011 20:41

Nie wiem jak inni ale ja proponuje tak:
diablo_xpbonus 100
diablo_xpbonus2 400
diablo_durability 1
diablo_saveitems 1
diablo_spawnchance 1/10
SaveXp 1
diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne (nie wiem ile masz klas)
diablo_avg  1
diablo_dmg_exp 5

  • +
  • -
  • 1


#219633 Problem z komplikacją

Napisane przez LogiCC :D w 26.02.2011 20:13

Naprawiłem wszystkie błędy...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#211321 array index out of bounds (variable "player_class

Napisane przez LogiCC :D w 31.01.2011 16:07

Po 1. Wszystkiego nie naprawiłem.
Po 2. Jak rozdajesz staty to nie pisze jaki skill co robi, bo linijka była za długa.
Po 3. Masz bardzo bardzo namieszane w kodzie.
Po 4. Naprawiłem 2-5 błędy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#211294 Crashe po wrzuceniu Diablo na serwer.

Napisane przez LogiCC :D w 31.01.2011 15:21

Możliwe że przez jakiś plugin. Ja miałem tak samo i problem tkwił w polski_cs.amxx. Spróbuj wyłączać pluginy po kolei, może zadziała.
  • +
  • -
  • 1


#211107 POmoc z LVL

Napisane przez LogiCC :D w 30.01.2011 19:31

[5.8d/5.9l] Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu
  • +
  • -
  • 1


#210814 Spam FB/kusza

Napisane przez LogiCC :D w 29.01.2011 21:36

[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy

&

[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu
  • +
  • -
  • 1


#210002 nie czyta player_armor ?

Napisane przez LogiCC :D w 27.01.2011 17:40

Też miałem ten błąd, zmniejszyłem tą linie i było wszystko ok. Ale nie jestem pewny czy naprawi wszystkie błędy.
  • +
  • -
  • 1