show_hudmessage(id, "Odnowiles sobie X HP")
change_health(id, X, id, "")
X - ilość HP
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 18:04
Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 18:02
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misjiDoświadczenie za wybuch paki lub rozbrojenie.
diablo_saveitems 1/0 włącza zapisywanie itemów podczas zmiany mapyMasz na przykład jakiś item, zmiana mapy i ten item zostaje(tylko nie wiem skąd masz tego cvara)
diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia workaNie wiem o co chodzi. Daj 1/10
diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1)Chyba chodzi oto że zaczynasz od 1 lvl'a.
Napisane przez LogiCC :D w 01.03.2011 15:05
diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_saveitems 1/0 włącza zapisywanie itemów podczas zmiany mapy diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
Napisane przez LogiCC :D w 28.02.2011 22:27
diablo_xpbonus ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7 diablo_xpbonus2 ilość expa za wykonania celu misji standardowo ustawione na 50 diablo_xpbonus3 Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team diablo_durability Tracisz wytrzymałość za każde obrażenia ? Ile za każdym razem diablo_spawnchance 1/x szansa na zrespienia worka SaveXp 1/0 zapisywanie doświadczenia diablo_classes abcdefgh - które klasy maja być dostępne diablo_avg 1 - zaczynanie od sredniej serwera (liczonego od lvl 1) diablo_dmg_exp - za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL" diablo_sql_user "Użytkownik bazy" diablo_sql_pass "Hasło użytkownika" diablo_sql_database "Nazwa bazy danych" diablo_sql_table "dbmod" diablo_sql_save "Zapis bazy 0-2" 0 - Nick 1 - IP 2 - STEAMID
Napisane przez LogiCC :D w 28.02.2011 07:33
Napisane przez LogiCC :D w 27.02.2011 16:45
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie]^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
^n - nowa linia ^t - tabulator \w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Napisane przez LogiCC :D w 27.02.2011 16:18
if((player_b_shake[attacker_id] > 0) || c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
Napisane przez LogiCC :D w 26.02.2011 21:47
Napisane przez LogiCC :D w 26.02.2011 20:41
Napisane przez LogiCC :D w 26.02.2011 20:13
Napisane przez LogiCC :D w 31.01.2011 16:07
Napisane przez LogiCC :D w 31.01.2011 15:21
Napisane przez LogiCC :D w 30.01.2011 19:31
Napisane przez LogiCC :D w 27.01.2011 17:40