Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Jambi - zdjęcie

Jambi

Rejestracja: 07.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.12.2013 17:48
*****

#412242 Przechodzenie przez graczy

Napisane przez Ardisek w 19.05.2012 16:53

Może ktoś pomóc?
  • +
  • -
  • 1


#581616 amxbans nie banuje

Napisane przez Zabijaka Gryps w 30.10.2013 21:50

Jeśli dane te same na dwóch serwerach i na jednym działa a na drugim nie to zapewne IP serwera "niedzialajacego" nie ma zezwolonego dostępu do bazy.
  • +
  • -
  • 1


#577585 wytrzymalosc itemu

Napisane przez Jamdzam w 14.10.2013 14:04

proszę http://amxx.pl/topic...zymalosc-itemu/


  • +
  • -
  • 1


#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#262813 problem z codem(error cod)

Napisane przez Goliath w 25.06.2011 17:29

public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
{
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_gravity(id, 1.0);
ZmienUbranie(id, 1);
}
radar[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 1


#261435 item he

Napisane przez radim w 21.06.2011 20:43

1. Shark mój błąd.
2. Jambi, ja miałem to już od dawna na swoim Codzie, bo taki sam poradnik znalazłem go na innym forum :)

Shark, masz kilka błędów:
1.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id] == Numer_Itemu)
        {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
                        set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
        }

powinno być tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == Numer_Itemu)
        {
                give_item(id, "weapon_hegrenade");
                if(!task_exists(id+ZADANIE_HE))
                        set_task(1.0, "DajGranat", id+ZADANIE_HE, _, _, "b");
        }
Błąd jest taki że nie nie dopisałeś zera, if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]

2. Masz tak:
public DajGranat(id)
{
        id -= ZADANIE_HE;
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id] != Numer_itemu)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        if(!is_user_alive(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

a powinno być tak:
public DajGranat(id)
{
        id -= ZADANIE_HE;
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != Numer_itemu)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        if(!is_user_alive(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ten sam błąd co wczesniej, czyli musi być tak if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]

I do tego nie są granaty jeden po drugim.
Zrób moim sposobem, tylko bez tego wpisku:
if(get_user_weapon(id) != CSW_HEGRENADE) 
	strip_user_weapons(id);

  • +
  • -
  • 1


#246400 Nowe umki do poprawy sry

Napisane przez Longlin w 06.05.2011 14:47

Witam potrzebuje pomocy z nowymi umkami finanse, niewidzialnosc oraz regeneracja help\

Dodano 07 maj 2011 - 12:38:
poprawi mi ktos to ?? :rolleyes: powiedział z nadzieją

Załączone pliki




#82522 Admin_Screen edit by caxixi

Napisane przez feever w 14.09.2009 09:59

Admin_Screen
( edit by caxixi )

najnowsza wersja v1.5



1.0 - nie dzialalo :P
1.1 - poprawiłem błędy , dodałem plik z logami zmieniłem komunikat , dodałem IP
1.2 - to samo co 1.1 + steam ID w logach i komunikacie
1.3 - auto ban , zielony kolor tekstu , info w konsoli , cvary z edycja adresu forum
1.4 - poprawa działaniaa bana ( w 1.3 działał wadliwie tylko kickał w połączeniu z minibansami) dodałem "utrudnienia" dla czitów , poprawiłem opis , poprawiłem cvar z adresem
1.5 - jednoczesne fotki u admina i gracza, działający ban pod minibans/amxbans jaki i bez (konfigurowane cvarami), takie tam drobne błędy
1.5blackedit - robi 1000 fotek graczowi w 2 minuty - no i 2 giga miejsca poszło się ...

Dołączona grafika
Admin_Screen3v15.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
Admin_Screen3v15.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting

lub

blackedit.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
blackedit.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting

Wpisz do plugins.ini (w zależności od wersji)

Admin_Screen3v15.amxx ; do robienia fotek

lub

blackedit.amxx ; do robienia fotek


Wpisz na samym początku do clcmds.ini (dzięki temu będziesz mógł robić ss przez amxmodmenu):

"Zrob screeny" "amx_screen #%userid% 5" "b" "u"


Dołączona grafika

amx_screen_forum "www.nazwaforum.eu" // adres forum
amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans
amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina


cvary dopisac do amxx.cfg


Dołączona grafika

amx_screen
amx_screen "caxixi" 5


lub

amx_1000 - robi 1000 fotek
amx_1000 "caxixi"



lub po dodaniu wpisu do clcmds.ini
amxmodmenu --> komendy klienta (8) --> nick - zrobi sie 5 fotek


Dołączona grafika
Dodatkowy plik z logami screenlog.txt ( /cstrike/addons/amxmodx/logs )

LL 08/13/2009 - 21:10:08: name: "::^caxixi^::" | IP: "88.xxx.xxx.xxx" | STEAMID: STEAM_ID_LAN | admin: "::^caxixi^::"


Dołączona grafika
1.5

Jak to działa?

Plugin tworzy zdjęcia ekranu u gracza, przed zrobieniem fotki plugin włącza netgraph u gracza obniża fps do 20, wyłącza odświeżanie ekranu i dopiero robi fotkę, przez co niektóre niewykrywalne czity czasem nie wyrabiają i pozostają widoczne lub robi sie tylko 1-2 fotki zamiast 5.

W tej wersji dodałem jednoczesne fotki u gracza jak i admina :) admin patrzy na gracza z włączonym ESP i robi mu fotki, ułatwi to wykrywanie przeróbek jak i unikniecie niepotrzebnych oskarżeń graczy.
Fotki dla admina można wyłaczyć, wszystko konfigurowane cvarem.

amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina


Poprawilem typ dawanego bana !!! Poprzednio zawsze banował na IP, teraz wystarczy ustawić odpowienio cvara.

amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans



blackedit
To samo co 1.5 + dodałem możliwość zrobienia 1000 fotek dla gracza :) wystarczy wpisać komendę:

amx_1000 - robi 1000 fotek


Dołączona grafika
W załączniku :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 40


#245925 nie trzeba ladowac broni

Napisane przez Grzesiek w 05.05.2011 11:53

http://amxx.pl/topic...dla-itemuklasy/
<_<
  • +
  • -
  • 1


#240420 itek ktory daje nam tylko 5 hp

Napisane przez Goliath w 23.04.2011 08:46

Ma być tak:
Wklejka: 130354475912545
  • +
  • -
  • 1


#235084 he po 10 s

Napisane przez Milek w 10.04.2011 10:08

tak, jak ktoś próbuje wyrzucić HE to pisze na środku ze nie może i ze możne za X sec :)
  • +
  • -
  • 1


#235082 he po 10 s

Napisane przez Milek w 10.04.2011 09:56

łap, te juz byly gotowe dla CoD'a :)
Załączony plik  blokuj_he.sma   754 bajtów  71 Ilość pobrań
  blokuj_he.amxx

Załączony plik  blokuj_he.amxx   2,05 KB  33 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#233448 502 lvl i stoi a jest 20001

Napisane przez gagarin17 w 05.04.2011 10:34

z tego co mi sie wydaje to masz tam zablokowany poziom zeby tylko do 502 bilo i musisz to zmienic na tyle co masz LVL.
poszukaj w sma. 502 i zobaczysz :)


#182155 Wiekszy LVL NA COD

Napisane przez DarkGL w 22.10.2010 14:51

potraficie sobie utrudnić życie
Generate Exp Table PHP
  • +
  • -
  • 1


#151485 cod

Napisane przez R3X w 13.07.2010 19:36

No dobra, wrzucam paczkę z pluginem do instalacji i kod, który należy wklepać do CodModa (natywy.txt). Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem. Sma się kompiluje, bo sprawdziłem.

Jako, że dla przekazywania przy diablo nie było osobnego tematu to i teraz niech zostanie jako odpowiedź na pytanie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10