Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BoB0_ - zdjęcie

BoB0_

Rejestracja: 02.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.07.2013 13:26
****-

#548187 [ROZWIĄZANE] Wykrycie strzału

Napisane przez BoB0_ w 07.06.2013 13:45

Czy to:

if(get_user_buttons(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Nie mozesz postawic apteczki, ponieważ strzelasz!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i to:

if (get_user_buttons(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Przestan strzelac aby postawic apteczke!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

to nie jest to samo?


  • +
  • -
  • 1


#397009 Mapcykl w zależności o ilości graczy.

Napisane przez BoB0_ w 14.04.2012 15:31

Witam.

Czy istnieje taki plugin który wybierałby pomiędzy 2 Mapcyklami w zależności od ilości graczy na serwerze? Przykładowo gdy jest ponad 8 graczy na serwerze korzysta z dziennego MC, poniżej 8 graczy korzysta z nocnego MC.

Jeżeli ktoś coś takiego zna lub widział proszę o link lub chociaż jakąś wskazówkę.


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • -1


#365002 [ROZWIĄZANE] ss menu

Napisane przez BoB0_ w 15.02.2012 17:39

Linia 505. Sprzed displayMenu(id, g_menuPosition[id]) // Uncomment this line to make menu remain open after banning usuwasz // .
  • +
  • -
  • 1


#356894 Premium Points

Napisane przez BoB0_ w 02.02.2012 11:20

Plugin ma bugi. Każdy gracz może sobie dodawać PP. Wgrałem to do siebie i działy się straszne rzeczy :/ Konieczny był reset. Wielkie dzięki dla twórcy :D .

Mniejsza o to. Problem w tym że tutaj:

public Mymenu(id)
{
new MyMenu=menu_create("\yPremium Shop","cbMyMenu");
new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu");

menu_additem(MyMenu,"\wKup Item","",0,MyMenuFun);
menu_additem(MyMenu,"\wKup Expa","",0,MyMenuFun);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
menu_additem(MyMenu,"\wMenu Admina","",0,MyMenuFun);
}
menu_additem(MyMenu,"\wInformacje","",0,MyMenuFun);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"\rWyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");


menu_display(id, MyMenu,0);


return PLUGIN_HANDLED;
}


Nie ma dopisanych cyfr do każdej możliwośći. Łącząc to z tym kodem:

public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:
{
Item(id)
}
case 1:
{
Exp(id)
}
case 2:
{
Admin(id)
}
case 3:
{
info(id)
}


}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}


Każdy gracz może dodawać sobie PP. Polega to na tym że nie ma przypisanych cyfr do każdej możliwości więc u gracza który nie ma immunitetu w menu pokazuje się 3 opcje. I trzecią jest Info, po wciśnięciu przycisku trzy zgodnie z drugim kawałkiem kodu wyświetla się menu admina gdzie nie było żadnego warunku do spełnienia aby dodać sobie PP. Wystarczyłby zwykły if z give access żeby temu zapobiec ale nie było czegoś takiego. Menu z inf'em się nie pokazuje wcale. W ten oto sposób gracze mogą sobie dodawać PP bez endu :D

PS. Ja zrobiłem to w ten sposób i nie wiem czy działa. Jestem lama.

public Mymenu(id)
{
new MyMenu=menu_create("\yPremium Shop","cbMyMenu");
new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu");

menu_additem(MyMenu,"\wKup Item","0",0,MyMenuFun);
menu_additem(MyMenu,"\wKup Expa","1",0,MyMenuFun);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
menu_additem(MyMenu,"\wMenu Admina","2",0,MyMenuFun);
}
menu_additem(MyMenu,"\wInformacje","3",0,MyMenuFun);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"\rWyjscie");
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");


menu_display(id, MyMenu,0);


return PLUGIN_HANDLED;
}


oraz

public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:
{
Item(id)
}
case 1:
{
Exp(id)
}
case 2:
{
Admin(id)
}
case 3:
{
info(id)
}


}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}


dodatkowo:

public Admin(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new menu = menu_create("Menu Admina", "Admin_Handle");
menu_additem(menu, "Rozdaj Punkty");
menu_display(id, menu);
}
}


Gdyby coś było źle proszę o poprawkę.

@up

Nie mogłem edytować. Kod jest zły choć nie całkiem. Nie można dodawać punktów gdy się nie ma immunitetu ale info się nie wyświetla. Wszystko inne działa ok.
  • +
  • -
  • 1


#307390 Problem z klasami leveli

Napisane przez BoB0_ w 14.10.2011 08:49

No bo prędzej na serwerze każdego czytało jako VALVE_ID_LAN czy coś w tym stylu. Teraz gdy zmieniłeś na IP to każdy ma swoje ip więc level też są tylko jego. W związku z tym że prędzej nabijali wszyscy na wyzej podane id to każdy z osobna ma teraz 1 level. Będziesz musiał zrobić reset i tyle.
  • +
  • -
  • 1


#294164 amxbans zakładka na forum

Napisane przez BoB0_ w 09.09.2011 18:12

Oj kolego. Już Ci mówię. Zależy jak to masz ułożone ale pokaże jak jest u mnie:

<li class="bany" ><a href="/bany">Bany</a></li>

W miejsce /bany wklepujesz swój adres do amx bans. Ważne żeby to było w tagu a href. Myślę że zrozumiałeś.
  • +
  • -
  • 1


#289545 Obrażenia z noża VIP

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 23:44

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "More knife"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public TakeDamage(victim, entity, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_flags(idattacker) & ADMIN_LEVEL_F))
{
if(is_user_connected(attacker) && is_user_connected(victim))
{
if(get_user_weapon(attacker) == 29)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
}
return HAM_OVERRIDE;
}
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#289541 Efekt który wybucha po 5 sekundach.

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 23:27

Taskiem. Sam dokładnie nie wiem jak to się robi ale walisz w make_effect

set_task(czas , itd i funkcja)

i w tym publicu dajesz tylko kod odp za wybuch
.
  • +
  • -
  • 1


#289509 Easy End Round Sounds brak pomysłów

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 22:04

Nie obrażam się.

Sam używam tego pluginu i żadnych problemów mi nie sprawia. A jeśli chodzi o ten twój to gdzie się dodaje muzyke ?
  • +
  • -
  • 1


#289414 Easy End Round Sounds brak pomysłów

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 21:09

Skoro nie ma proponuje plugin Alt End Round Sounds.
  • +
  • -
  • 1


#289406 Easy End Round Sounds brak pomysłów

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 21:03

Pokaż też roundsound.ini
  • +
  • -
  • 1


#289399 Easy End Round Sounds brak pomysłów

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 20:53

Pokaż plugins.ini ! I napisz gdzie masz muzyke?

Chcę pomóc a ty to utrudniasz.
  • +
  • -
  • 1


#289385 Easy End Round Sounds brak pomysłów

Napisane przez BoB0_ w 29.08.2011 20:32

Napisał że błędu teraz nie ma.

Pokaż roundsounds.ini i napisz gdzie są mp3
  • +
  • -
  • 1


#287664 Jak zainstalowac ostatnie bany na Forum?

Napisane przez BoB0_ w 27.08.2011 14:59

Wrzucasz kod w miejscu w którym w chcesz żeby były. Kod masz przecież podany. Jeśli chcesz tylko na głównej to walisz w overall_header a jeśli na każdej to chyba index_body . Oczywiście zrób sobie kopie plików przed zmianą.
  • +
  • -
  • 1


#286525 Podwójne bany

Napisane przez BoB0_ w 22.08.2011 13:37

[GmAMXBans] [FIX] Wyświetlanie się podwójnych banów na stronie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1