Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BoB0_ - zdjęcie

BoB0_

Rejestracja: 02.08.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.07.2013 13:26
****-

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Wykrycie strzału

08.06.2013 13:12

public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (get_user_button(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Przestan strzelac aby postawic apteczke!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


else


ilosc_apteczek_gracza[id]--;


new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);


new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);




entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

W ten sposób wszystko działa .

 

W temacie: Switch i powody błędów.

07.06.2013 22:16

public Spawn(id) 
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
new level = cod_get_user_level(id)
if(level >= 160)
{
set_task(0.1, "Losujbonus", id);
}
}
return HAM_IGNORED
}


public Losujbonus(id)
{
switch(random_num(0,3))
{
case 0:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowe zycie.");
special[id] = 1
}


case 1:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa inteligencje.");
special[id] = 2
}


case 2:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa kondycje.");
special[id] = 3
}


case 3:
{
ColorChat(id, GREEN, "Wylosowales bonusowa wytrzymalosc.");
special[id] = 4
}
}
}


public uzyj_bonusu(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
new level = cod_get_user_level(id)
if(level >= 160)
{


if(special_uzyty[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Special jest juz wlaczony.");
}
if(special[id] == 1)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_health(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
if(special[id] == 2)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_intelligence(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
if(special[id] == 3)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_trim(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
if(special[id] == 4)
{
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
cod_set_user_bonus_stamina(id, 100);
set_bartime(id, 10);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Nie robi :(

 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Wykrycie strzału

07.06.2013 22:07

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Medyk+] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez www.***");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}


public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


else if (get_user_buttons(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Przestan strzelac aby postawic apteczke!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


else
{


ilosc_apteczek_gracza[id]--;


new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);


new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);




entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);


return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

 
Coś takiego, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem?

W temacie: [ROZWIĄZANE] Wykrycie strzału

07.06.2013 13:45

Czy to:

if(get_user_buttons(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Nie mozesz postawic apteczki, ponieważ strzelasz!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i to:

if (get_user_buttons(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Przestan strzelac aby postawic apteczke!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

to nie jest to samo?

W temacie: [ROZWIĄZANE] Wykrycie strzału

07.06.2013 12:00

public cod_class_skill_used(id){
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (get_user_buttons(id) & IN_ATTACK)
{
client_print(id, print_center, "Przestan strzelac aby postawic apteczke!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ilosc_apteczek_gracza[id]--;


new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);


new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);




entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  ;
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);


return PLUGIN_CONTINUE;
}

Coś takiego mniej więcej czy może do innego publica? Zobaczę jak działa ten twój pomysł. Dodatkowo dlaczego uważasz że jest zły?