Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Efekt który wybucha po 5 sekundach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 29.08.2011 23:05

Witam użytkowników forum!

Mam pewną funkcję:




public Make_Effect(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "effect");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_BOUNCE);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 400 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(Ent)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


No ok, ta kulka się odbija tak jak chciałem, ale jak zrobić, że jak napotka osobę grającą, żywą to wybuchnie, a jak po 10 sekundach nie napotka to sama wybuchnie?

Użytkownik Kukol edytował ten post 29.08.2011 23:05


#2 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.08.2011 23:27

Taskiem. Sam dokładnie nie wiem jak to się robi ale walisz w make_effect

set_task(czas , itd i funkcja)

i w tym publicu dajesz tylko kod odp za wybuch
.
  • +
  • -
  • 1

#3 Kukol

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 30.08.2011 02:19

Racja, ja wywoływałem to w funkcji Touch która się wykonywała tylko wtedy gdy byt trafi gracza.

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 30.08.2011 08:07

Ewentualnie możesz sprawdzać czy w danym zasięgu od bytu znajduje się gracz.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych