set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Dlaczego tak klniesz?^nMasz %i sekund na powiedzenie przepraszam", sek[id])
takie same hudy na środku były i się nadpisywały
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez SpiewaK w 15.01.2012 11:10
Napisane przez SpiewaK w 11.08.2011 07:43
Napisane przez SpiewaK w 29.07.2011 09:37
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nZdrowie : %i^nFragi : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], get_user_health(id), get_user_frags(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Zdrowie : %i]^n[Fragi : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id), get_user_frags(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez SpiewaK w 21.07.2011 20:11
Napisane przez SpiewaK w 01.05.2011 14:08
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) return FMRES_SUPERCEDE;
return FMRES_IGNORED;
}
Napisane przez SpiewaK w 30.04.2011 15:34
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Kup Defa (COD MOD)"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "V!p3r"
public plugin_init()
{
register_clcmd("say /def", "KupDefa");
}
public KupDefa(id)
{
if (cs_get_user_money(id)<300)
{
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Nie masz 300$!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id)-300)
client_print(id, print_chat, "[SpiewaK] Kupiles Defa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisane przez SpiewaK w 30.04.2011 12:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Free"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"
new bool:g_voted;
new bool:g_free;
new odp_t, odp_n;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
register_clcmd("say /free", "cmd_free");
RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "event_use");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public CurWeapon(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && !g_free && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
}
}
}
public event_use(id)
{
return g_free ? HAM_HANDLED : HAM_IGNORED;
}
public Poczatek_Rundy()
{
g_voted = false;
g_free = false;
}
public cmd_free(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(is_user_alive(id))
{
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT:
{
start_vote();
}
case CS_TEAM_T:
{
g_free = true;
g_voted = true;
}
default:
{
client_print(id, print_chat, "Nie mozesz glosowac");
}
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Musisz byc zywy");
}
}
}
public start_vote()
{
if(g_voted == true || task_exists(999))
{
return;
}
g_voted = true;
new menu = menu_create("Free?", "vote_handle");
odp_t = 0; odp_n = 0;
menu_additem(menu, "Tak");
menu_additem(menu, "Nie");
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
{
menu_display(i, menu);
}
}
set_task(10.0, "end_vote", 999);
}
public vote_handle(id, menu, item)
{
menu_destroy(menu);
switch(item)
{
case 0:
{
odp_t++;
}
case 1:
{
odp_n++;
}
}
}
public end_vote()
{
if(odp_t > odp_n)
{
g_free = true;
client_print(0, print_chat, "Free wygrywa.");
}
else
{
client_print(0, print_chat, "Free przegrywa.");
}
}
Napisane przez SpiewaK w 12.04.2011 09:59
Napisane przez SpiewaK w 26.03.2011 14:11
Napisane przez SpiewaK w 25.03.2011 18:51
Jaki łatwiej Ci edytować. Preferuję stary.- Jaką wersję wybrać starą czy tą update?
Ban na CFG, SSy ew. AMXBans- Jakie pluginy prócz tego dobierać?
Nie zasyfiaj. Wgrywaj tylko potrzebne. Ja mam u siebie tylko 15- Ile pluginów, aby nie zlagować serwera (liczba dodatkowych) ?
To tylko twoja inwencja twórcza..- Ile klas zrobić? Ile premium? (Ja myślałem coś około 10 w tym premium jedna/dwie)
Perk - Item, przedmiot- Co to są perki?
1000Lv jest popularny i mi pasuje ;D- Ile leveli? Wszędzie sa takie kolosalne levele, myślałem aby zrobić 100 lv ze średnio trudnym expem...
Napisane przez SpiewaK w 16.03.2011 21:56
Napisane przez SpiewaK w 16.03.2011 21:11
Napisane przez SpiewaK w 16.03.2011 19:23