Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

2 opcje

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 29.07.2011 06:53

Witam - Czy jest możliwość zrobienia opcji , że zaatakowany moze upuscić bron ?
Np. Item xxx - masz 1/x sznasy ze zaatakowany wyrzuci bron .
I na odwrót : Np. Item xx - masz 1/x szansy ze atakujacy wyrzuci bron .

I 2 opcja - to co jest w Bf2 - jak sie ma odznake z pistoletu , to jest tzw. szansa na unieruchomienie przeciwnika - chciłbym wgrać sobie to szansę do swojego COD'a , oczywiscie bez odznak .
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 SpiewaK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 29.07.2011 09:54

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && random(3) == 1)
client_cmd(this, "drop");


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 13 && random(3) == 1)
client_cmd(idattacker, "drop");


1. Dostający ma dropa
2. Atakujacy ma dropa
Szanse 1/3

Do funkcji TakeDamage :)
  • +
  • -
  • 2

#3 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 29.07.2011 18:39

Jak chcesz 1/LW ( LW=Losowa Wartość" ) to:

W:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

dajesz:

case NR ITEMU:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, LW);
                        giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni");
		}

w

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

dajesz za:

if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}

To:

if(weapon == CSW_Twoja bron)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 38 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
			damage = float(health);	
	}

I jeszcze w:

public Odrodzenie(id)

Dajesz bron do itemu tam gdzie jest np do AWP SNAJPER:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR Itemu)
		give_item(id, "weapon_TWOJA BRON");

  • +
  • -
  • 0

#4 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 29.07.2011 19:27

Jak chcesz 1/LW ( LW=Losowa Wartość" ) to:

W:

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

dajesz:

case NR ITEMU:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, LW);
                        giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni");
		}

w

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

dajesz za:

if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}

To:

if(weapon == CSW_Twoja bron)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 38 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
			damage = float(health);	
	}

I jeszcze w:

public Odrodzenie(id)

Dajesz bron do itemu tam gdzie jest np do AWP SNAJPER:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR Itemu)
		give_item(id, "weapon_TWOJA BRON");


I to jest na zamrażanie ? A jeżeli nie na 1/LW tylko na losową ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#5 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 29.07.2011 20:00

Chyba ci o to chodzi:

case NR ITEMU:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, LW);
                        giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni");
		}

Tam gdzie ja wpisałem LW ( Losowa Wartość ) ty dajesz np : 5
I jest do wylosowania 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5

Możesz tez podmienić 1 np na 3 i lw na 5 to wtedy jest: 1/3, 1/4, 1/5
Moim zdaniem ten sposób jest lepszy niż zamrożona wartość
Spoiler

ponieważ nie maja takiej łatwizny że item od razu 1/3, jeśli chcesz 1/3 w wzwyż to dajesz tak:

case NR ITEMU:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
                        giwe_item(id, "weapon_Nazwa broni");
		}

I wyjdzie ci tak: 1/3, 1/4, 1/5, 1/6 :)


A żeby wywalało broń to w:

public CurWeapon(id)

pod:

if(weapon == 1 && ma_klasa[id])
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_law.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_law.mdl");
	}

dajesz:

if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 38 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
			client_cmd(this, "drop");	
	}

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 29.07.2011 20:07

  • +
  • -
  • 0

#6 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 30.07.2011 07:50

Nie chodzi mi o zamrożoną wartość tylko żeby przeciwnika "zamrażało" - unieruchamiało ( sorki za niesprecyzowanie )
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#7 Czaso Umilacz

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:152
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 30.07.2011 13:22

W public TakeDemaga, daj pod:

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

To:

{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == TwojNumerItemu && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1))
	client_cmd(this, "drop");
}

Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 30.07.2011 13:23

  • +
  • -
  • 1

#8 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 31.07.2011 11:35

COD_B12SAS.sma(1323) : error 029: invalid expression, assumed zero

Top się wyswietla podczas kompilacji gdy dodam ten kod
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych