Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.04.2011 14:04
Witam, przerzucam się na starego codmoda, bo łatwiej go było edytować i ogólna obsługa była przyjemniejsza.
Czy jest możliwość, by zrobić tak jak w nowym codmodzie: mianowicie, aby itemów używało się komendą radio3?
Daje + =)
Czy jest możliwość, by zrobić tak jak w nowym codmodzie: mianowicie, aby itemów używało się komendą radio3?
Daje + =)
#2
Napisano 01.05.2011 12:55
@Odświeżam
#3
Napisano 01.05.2011 12:58
register_clcmd("radio3","UzyjPrzedmiotu")
w plugin_init
Może tak?
Użytkownik SpiewaK edytował ten post 01.05.2011 12:58
#4
Napisano 01.05.2011 13:20
A czy wtedy nie będzie się używać za pomocą +USE i radio3?
Chciałbym zablokować używanie itemów za pomocą E, gdyż będą się nakładać z mocami klas.
Chciałbym zablokować używanie itemów za pomocą E, gdyż będą się nakładać z mocami klas.
#5
Napisano 01.05.2011 14:08
Dodasz to - Działa E i radio3
Bez +use
===
Podmien funkcję z:
na
Bez +use
===
Podmien funkcję z:
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
na
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) return FMRES_SUPERCEDE;
return FMRES_IGNORED;
}
Użytkownik SpiewaK edytował ten post 01.05.2011 14:28
#6
Napisano 01.05.2011 15:10
Dzięki!
Mam nadzieję, że wszystko będzie działać jak należy. +
Mam nadzieję, że wszystko będzie działać jak należy. +
#7
Napisano 01.05.2011 18:08
zamiast podmieniac lepiej
usun
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
a potem cala funkcje EmitSound po co marnowac pamiec
usun
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
a potem cala funkcje EmitSound po co marnowac pamiec
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#8
Napisano 01.05.2011 18:55
Też prawda. Ale było mi lepiej mu wytłumaczyć..
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych