Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Item pod C

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 19.04.2011 14:04

Witam, przerzucam się na starego codmoda, bo łatwiej go było edytować i ogólna obsługa była przyjemniejsza.
Czy jest możliwość, by zrobić tak jak w nowym codmodzie: mianowicie, aby itemów używało się komendą radio3?

Daje + =)
  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.05.2011 12:55

@Odświeżam
  • +
  • -
  • 0

#3 SpiewaK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.05.2011 12:58

register_clcmd("radio3","UzyjPrzedmiotu")

w plugin_init

Może tak?

Użytkownik SpiewaK edytował ten post 01.05.2011 12:58

  • +
  • -
  • 0

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.05.2011 13:20

A czy wtedy nie będzie się używać za pomocą +USE i radio3?
Chciałbym zablokować używanie itemów za pomocą E, gdyż będą się nakładać z mocami klas.
  • +
  • -
  • 0

#5 SpiewaK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.05.2011 14:08

Dodasz to - Działa E i radio3

Bez +use
===
Podmien funkcję z:

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
UzyjPrzedmiotu(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}




na


public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) return FMRES_SUPERCEDE;
return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik SpiewaK edytował ten post 01.05.2011 14:28

  • +
  • -
  • 1

#6 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 01.05.2011 15:10

Dzięki!
Mam nadzieję, że wszystko będzie działać jak należy. +
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.05.2011 18:08

zamiast podmieniac lepiej
usun
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
a potem cala funkcje EmitSound po co marnowac pamiec
  • +
  • -
  • 1

#8 SpiewaK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.05.2011 18:55

Też prawda. Ale było mi lepiej mu wytłumaczyć..
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych