Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dram - zdjęcie

dram

Rejestracja: 23.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2015 00:09
-----

#323661 Edycja ceny w sklepie amxx oraz blokada defusa

Napisane przez Onyke w 19.11.2011 12:02

Jak zedytować cene przedmiotu w AMXX? (np. famas m4 itd)

Może to ?
https://forums.allie...71&postcount=53
  • +
  • -
  • 1


#310499 Funkcja formatujaca parametry?

Napisane przez DarkGL w 19.10.2011 16:02

tutaj masz to zrobione
http://amxx.pl/topic...-diablobf2-itp/
  • +
  • -
  • 1


#310474 Funkcja formatujaca parametry?

Napisane przez Goliath w 19.10.2011 15:22

Dokumentacja AMXX.pl: Core >> string > vformat
A do natywów:
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> string > vdformat
  • +
  • -
  • 1


#307334 [ROZWIĄZANE] znak procenta

Napisane przez grzesiu131 w 14.10.2011 06:47

Spróbuj dać dwa procenty czyli
  .. ( `cos` LIKE `%% %s %%`)", nick)

  • +
  • -
  • 1


#307411 [ROZWIĄZANE] znak procenta

Napisane przez Syczaj w 14.10.2011 09:41

żeby kompilator czytal % jako znak musisz go podwoić.
  • +
  • -
  • 1


#307474 [ROZWIĄZANE] znak procenta

Napisane przez SadistiC w 14.10.2011 10:46

Musisz podwoić "%" np. ColorChat(id, GREEN, "[... | Losowanie]^x01 Niestety nic nie wylosowales! [18%%]")


#305505 socket - PHP + AMXX

Napisane przez MarWit w 09.10.2011 21:04

No to mój sposób z rconem:

Kod SMA:


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "PluginName"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MarWit"

#define COMMANDS_LEN 256

new g_szCommandsCodes[][COMMANDS_LEN] =
{
"sprawdzbetoniarke"
}

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("php_command", "PHPCommand", ADMIN_IMMUNITY, "<md5code>")

new szBuffer[34]
for(new i=0; i<sizeof(g_szCommandsCodes)-1; i++)
{
md5(g_szCommandsCodes[i], szBuffer)
format(g_szCommandsCodes[i], COMMANDS_LEN-1, "%s", szBuffer)
}

}

public PHPCommand(id)
{
new szBuffer[128]
read_argv(1, szBuffer, 127)

new iCommand = get_commandid(szBuffer)

switch(iCommand)
{
case 0: { log_amx("Do serwera doszla komenda o md5: %s i id: %i", szBuffer, iCommand); }
default: { return PLUGIN_HANDLED; }
}
return PLUGIN_HANDLED
}

stock get_commandid(szText[])
{
for(new i=0; i<sizeof(g_szCommandsCodes)-1; i++)
{
if(equal(g_szCommandsCodes[i], szText))
return i;

}

return -1
}


Kod PHP:


<?php
include_once('include/socketclient.php');
include_once('include/hldsrcon.php');

$rcon_ip = "127.0.0.1";
$rcon_port = "27015";
$rcon_password = "123";

$cmd = "php_command " . md5("sprawdzbetoniarke");

$rcon = new HLDSRcon($rcon_ip, $rcon_port, $rcon_password);
$result = $rcon ->cmd($cmd);
?>


Wymagane includy w załączniku.

Działa to na zasadzie wysłania komendy do serwera, przy wczesniejszym wygenerowaniu md5. Gdy plugin znajdzie taki kod w tablicy, zostanie wykonana przypisana do niego funkcja ( w tym przypadku w konsoli serwera wyskoczy komunikat o md5 komendy oraz jej id )

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#304814 socket - PHP + AMXX

Napisane przez R3X w 08.10.2011 23:35

socketami możesz przesłać cokolwiek, więc takie połączenie może zostać zrobione na nieskończenie wiele sposobów

na pewno optymalniej byłoby użyć socketów nasłuchującyh, czyli moduł sockets_hz
wyślij hash + kod identyfikacyjny funkcji, a w pluginie do tego sprawdzenie hasha i switch()
  • +
  • -
  • 1


#298675 Bron w powietrzu

Napisane przez Diablo Own3r w 21.09.2011 17:01

Tutaj masz wszystkie informacje ;<

http://amxx.pl/topic...oating-weapons/
  • +
  • -
  • 1


#298278 Podążający byt ala Fireball.

Napisane przez DarkGL w 20.09.2011 16:13

xs_vec_sub(fOriginEnta,fOrigin,fVeloc)
odejmuje od siebie dwie tablice z origin dzięki czemu dostaje wektor przesunięcia (czyli tkai który mówi nam o ile w każdej osi należało by się przesunąć aby z fOriginEnta trafić do fOrigin)

xs_vec_normalize(fVeloc,fVeloc)
normalizuje wektor dzieli każdą składową przez długość wektora (dlugosc = pierwiastek z sumy kwadratów każdej ze składowych)

xs_vec_mul_scalar(fVeloc,tutaj predkosc podajesz z jaka ma latac,fVeloc)
mnoży wektor przed daną wartość

set_pev(idEnta,pev_velocity,fVeloc)
ustawia velocity
  • +
  • -
  • 1


#287885 Problem FastDownload

Napisane przez Pawlak093 w 27.08.2011 18:46

pisz na gg: [ciach]


#286862 zp 4.3 problem ze sprawdzeniem teamu

Napisane przez stepdub w 23.08.2011 07:17

dram, a nie odwrotnie?
zp_get_user_zombie(id) - zwraca true jeżeli gracz jest zombie
  • +
  • -
  • 1


#286796 Blokada błędnych wiadomości

Napisane przez R3X w 22.08.2011 21:52

funckje modułowe pilnują parametrów i wywalają błędy przed ewentualnym wysyłaniem wiadomości do nieistniejących graczy;)

ScoreAttr to pewnie z jakiegoś VIPa, a na resztę to bym polecił Notepad++ i opcję Find in files (nie wiem jak to w polskiej wersji przetłumaczyli, coś jak'Szukaj w plikach'), która wyszuka w każdym .sma nazwy wiadomości
get_user_msgid("NAZWA")


Przydatne linki:
Dokumentacja AMXX.pl: message_const.inc
Half-Life 1 Engine Messages - AlliedModders Wiki
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 2


#285974 Obiekt gracza zabitego

Napisane przez A może sma? w 21.08.2011 12:50

Można to osiągnąć po przez event: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
W sumie to mam podobny problem: Zmiana modelu trupa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ale jeżeli chcesz zablokować to, to w wiadomości wystarczy return PLUGIN_HANDLED i powinno usunąć ciało od razu
  • +
  • -
  • 1


#286258 Message EVENTY - Błędy

Napisane przez R3X w 21.08.2011 22:38

is_connected() wystarczy

sprawdzę czy FM_ łapie amxxowe wiadomości, to bardzo ułatwi debugging
  • +
  • -
  • 1