Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Message EVENTY - Błędy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 21.08.2011 20:20

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


Mam taki błąd w konsoli i potem następuje crash - Niestety nie wiem który to plugin powoduje, dlatego domyślam się ,że

próbóje wywołać EVENT np. na graczu którego nie ma, bądź na ent który nie istnieje.

Na serwerze jest sporo pluginów i troche było to by nie wporządku wyłącząć każdy plugin i patrzeć czy to on. Dlatego rozumiem ,że wystarczyłoby przejrzeć .sma i przed wysyłaniem "eventu" sprawdzać czy gracz/ent istnieje.

if(pev_valid(id) || is_user_alive(id)){
		message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
		write_short( (1<<12) * 10 )
		write_short( (1<<12) * 3 )
		write_short( (1<<12) * 14)
		message_end()
	}

Takie coś wystarczy? Czy np. w przypadku wiadomości MSG_ALL też dobrze byłoby sprawdzać? Lub może w którejś wiadomości jakiś parametr jest błędny?

Użytkownik dram edytował ten post 21.08.2011 20:43

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 21:05

if(is_user_alive(id)){
		message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
		write_short( (1<<12) * 10 )
		write_short( (1<<12) * 3 )
		write_short( (1<<12) * 14)
		message_end()
}

jak z pev_valid to nie || tylko &&
  • +
  • -
  • 1

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 21.08.2011 22:20

Czy w przypadku gdy wiadomość wysyłana jest do wszystkich graczy też należy się zabezpieczyć?

btw. ten błąd od tych właśnie wiadomości pochodzi?

Użytkownik dram edytował ten post 21.08.2011 22:23

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 22:23

dla msg_all nie ma znaczenia parametr id, tak jak we wszystkich innych wiadomościach musisz pilnować typu i ilości parametrów write_*
  • +
  • -
  • 1

#5 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 21.08.2011 22:29

Tak ale ten błąd z konsoli pochodzi w przypadku gdy

"message_begin" zostało wywołane do d*py tzn.

ENT który jest w wiadomości nie istnieje bądź go nie ma tak?

p.s

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


I z tego co widze są praktycznie tu dwa pod rząd to oznacza ,że message_begin wykonują się w małych odstępach czasowych?(pomoże mi to w szukaniu który plugin to robi:))

Użytkownik dram edytował ten post 21.08.2011 22:30

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 22:34

ten błąd pojawia się tylko w związku z message_begin()
message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, id)
kiedy id nie jest bytem, a często graczem

to z shutdownem to raczej nie ma znaczenia, jak poszła druga wiadomość to już serwer szedł spać; a czasu nie można dokładnie określić na podstawie takich logów
  • +
  • -
  • 1

#7 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 21.08.2011 22:36

To jak przed tym się zabezpieczyć? is_user_alive?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 22:38

is_connected() wystarczy

sprawdzę czy FM_ łapie amxxowe wiadomości, to bardzo ułatwi debugging
  • +
  • -
  • 1

#9 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 21.08.2011 23:08

Mógłbyś mi spreparować kodzik? Tak się składa że posiadam orpheu na serwerze ;)

p.s Linux 64 bit

Te crashe są irytujące bo AMXX nie wywala który plugin crashuje a sprawdzać każdy z osobna to nie łatwe wyzwanie zwłaszcza że on występuje w różnych odstępach czasowych.

Użytkownik dram edytował ten post 21.08.2011 23:09

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 23:13

ja mnie do jutra nikt nie ubiegnie to zrobię fixa na to
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.08.2011 01:06

a jak zachowuje sie is_user_alive/connected dla id=0 :?:

jest bląd/nic sie nie dzieje czy jest operacja na "cliencie" servera( tak jak przy get_user_name(0,buff,123)) :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2011 01:16

gracz numer 0 nie jest ani podłączony ani żywy, więc te funkcje zwracają 0, serwer nie ma żadnego klienta ani bytu; to z name i ip to są czyste haxy
  • +
  • -
  • 0

#13 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 22.08.2011 13:52

Czekam na FIXA, jak napiszesz powiadom o tym tutaj ;) :kwiaty:
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2011 15:06

Blokada błędnych wiadomości - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych