Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dram - zdjęcie

dram

Rejestracja: 23.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.03.2015 00:09
-----

#333170 [ROZWIĄZANE] set_user - pytania

Napisane przez dram w 11.12.2011 16:33

do śmierci lub do zmiany wartości ponownej.
  • +
  • -
  • 1


#321699 Zmiana z mapy X na mapę Y.

Napisane przez dram w 13.11.2011 21:32

Hmm nie da się... Masz plugin_end i plugin_precache (koniec/początek) może powiedz co chcesz zrobić?
  • +
  • -
  • 1


#305570 Crashe/Restarty

Napisane przez dram w 09.10.2011 22:32

B��d szyny sugerował bym zgłoszenie do hostingu
  • +
  • -
  • 1


#297335 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez dram w 18.09.2011 10:11

Hmm jest jeszcze jedna kwestia, w PAWN studio gdy się kompilowało i w logach kompilacji (tam na dole taka pseudo tabelka) jest napisane która linia jaki błąd itd. Gdy w PAWN kliknęło się na tą linijkę od razu przenosiło do niej. A w notepad da się coś zrobić?
  • +
  • -
  • 1


#278228 Zapis nvault i kopiowanie

Napisane przez dram w 05.08.2011 17:04

Mhm a może podczas wczytywania sprawdzaj jaki gracz ma nick i podczas zapisywania sprawdzaj czy te dwa nicki są takie same. Jeżeli tak - zapisz jeżeli nie - anuluj
  • +
  • -
  • 1


#277888 Błąd przy kompilacji

Napisane przez dram w 04.08.2011 23:48

}
                case 2:
                {
                        g_Simon = 1
                        if(id == g_Simon)
                        set_user_info(id, "model", "volta_prowadzacy")
                        cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
                        }
                        else
                        {
                        set_user_info(id, "model", "volta_klawisz")
                        cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
                }
}

Mhm?
  • +
  • -
  • 1


#273075 Blokowanie spawnu

Napisane przez dram w 23.07.2011 20:12

No to sie pytam [ciach] co zrobić żeby był warunek i w tym warunku HAM_SUPERCODE i co dalej?
  • +
  • -
  • -1


#253611 [PAWN]Gdzie sie go nauczyc?

Napisane przez dram w 27.05.2011 22:28

A te 21 lat w profilu to nie twoje?

Gotowe funkcje - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Let me google that for you

p.s Pozdrawiam Tomasz :P
  • +
  • -
  • 1


#252834 przerobienie pluginu ranga

Napisane przez dram w 25.05.2011 13:52

@Up racja...

Poprawka tak dla formalności

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#252770 przerobienie pluginu ranga

Napisane przez dram w 25.05.2011 06:37

Załącznik. Powinno działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#252764 Nie dzialaja frakcje w nowym codmodzie

Napisane przez dram w 25.05.2011 06:04

w plugin_init()
  • +
  • -
  • 1


#245871 Jak ze zmiennej stringu zrobić natyw?

Napisane przez dram w 05.05.2011 06:59

get_param(numerparametru) // pobiera dany parametr z natywu
Jak się nie myle
  • +
  • -
  • 1


#245869 Messagemode, jak pobrać ilość wpisanych znaków?

Napisane przez dram w 05.05.2011 06:41

strlen(const string[]) // zwraca dlugosc stringu

  • +
  • -
  • 1


#241222 Czy levele zostaną?

Napisane przez dram w 24.04.2011 23:00

hmm to było tak że każda klasa ma swoje id rambo ma powiedzmy Komandos ma powiedzmy 1, Snajper 2

Jeżeli w nowym codzie powiedzmy SAPER ma id 1 to Saperem ma się lvl-e komandosa.
  • +
  • -
  • 1


#240753 Obliczanie wartości wyrażeń

Napisane przez dram w 23.04.2011 20:21

Czyli jeżeli w stringu tym będzie "12" co daje brak operacji to zostanie 12 nie naruszone i błędu żadnego nie powinno być?


@/// ehm tylko się upewnialem..
  • +
  • -
  • -2