Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

piotras8 - zdjęcie

piotras8

Rejestracja: 10.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.11.2023 11:19
-----

#347780 NoLags.pl - Przestroga

Napisane przez CzarnaDupa w 10.01.2012 22:40

Witam serdecznie.

Jako, że już trochę włuczyłem się po różnych sieciach postanowiłem kiedyś założyć swoją...
I wszytko byłoby ok, gdyby nie zajebi**ty hosting serwerów a mowa tu o NoLags.pl
Na początku wszytsko ok, kupiłem serwer na próbę 10 slotów, najtańszy i smigał aż miło...
Ale później przy probuje zakupu serwera FPS350 w czasie instalacji na stronie wywaliło błąd...
Od tego momentu brak dostępu do ftp, ustawień serwera, brak możliwośći jego włączenia czy reinstalacji...
Myślałem, że to ja popełniłem błąd więc zakupiłem 2 podobny serwer, znowu to samo...


Poszły wiadomości na GG oraz email obsługi, odpowiedzi nie otrzymałem, próby dzwonienia na numer podany w zakładce kontakt kończyły sie kilkoma sygnałami a po tym włączała się ich super poczta której powitranie brzmiało "szzzzzzzzzz"

A więc odpuściłem...

Kilka dni temu jako, że miałem jakieś tam gorsze zakupiłem serwer 10 slotowy 500FPS który działał 1dzień...
I znowu off i jak poprzednio: brak kontaktu jakiego kolwiek, brak dostęu do ftp i ustawien serwera...


Krótko mówiąc oko 80zł poszło sie jeb*c...



A więc odradzam każdemu zakup serwerów na tym hostingu... Juz mojeserwery.pl chociaż nie jest to jakiś mega hosting ma stabilne serwery, odpowiadają na każdego maila...




Moje słowa potwierdzi pewnie nie jeden użytkownik tego PROhostingu...


  • +
  • -
  • 2


#348717 Battlefield 3 Rank

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.01.2012 13:49

to są same rangi bez mocy jeżeli dobrze zrozumiałem, a planujesz jeszcze robić moce do tego?


małymi kroczkami bede dodawac coraz to fajniejsze rzeczy do tego ale wszystko pokolei :)
  • +
  • -
  • 3


#348681 Battlefield 3 Rank

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.01.2012 12:23

Battlefield 3 Rank 0.1
by MisieQ

opis
Witam

Przedstawiam wam rank system z BF3, jest to tylko aktualnie zwykły system rang nic więcej, lecz planuje go rozbudować(nie o jakieś super moce itp. tylko lekkie dodatki)

wymagane moduly
CSX

konfiguracja
Nazwy Rang znajdują sie w pliku sma a dokładnie tutaj
new ranga[][] = {
"Brak",
"Private First Class",
"Private First Class 1",
"Private First Class 2",
"Private First Class 3",
"Lance Corporal",
"Lance Corporal 1 Star",
"Lance Corporal 2 Stars",
"Lance Corporal 3 Stars",
"Corporal",
"Corporal 1 Star",
"Corporal 2 Stars",
"Corporal 3 Stars",
"Sergeant",
"Sergeant 1 Star",
"Sergeant 2 Stars",
"Sergeant 3 Stars",
"Staff Sergeant",
"Staff Sergeant 1 Star",
"Staff Sergeant 2 Stars",
"Gunnery Sergeant",
"Gunnery Sergeant 1 Star",
"Gunnery Sergeant 2 Star",
"Master Sergeant",
"Master Sergeant 1 Star",
"Master Sergeant 2 Stars",
"First Sergeant",
"First Sergeant 1 Star",
"First Sergeant 2 Stars",
"Master Gunnery Sergeant",
"Master Gunnery Sergeant 1 Star",
"Master Gunnery Sergeant 2 Stars",
"Sergeant Major",
"Sergeant Major 1 Star",
"Sergeant Major 2 Star",
"Warrant Officer One",
"Chief Warrant Officer Two",
"Chief Warrant Officer Three",
"Chief Warrant Officer Four",
"Chief Warrant Officer Five",
"Second Lieutenant",
"First Lieutenant",
"Captain",
"Major",
"Lt. Colonel",
"Colonel"
}


Ilosc expa/zabic potrzebna do zdobycia rang znajduje sie również w sma a dokładnie tutaj
new rangaxp[47] = {
0,
10,
80,
180,
290,
410,
540,
670,
810,
960,
1110,
1300,
1500,
1700,
1900,
2200,
2500,
2800,
3100,
3400,
3700,
4000,
4300,
4700,
5100,
5500,
5900,
6300,
6700,
7100,
7600,
8100,
8600,
9100,
9600,
10500,
12000,
13700,
15800,
18000,
20800,
23400,
28200,
32000,
36200,
40000
}


inne informacje
W wersji 0.2 planuje dodać spirite rang(cos alal bf2 rank mod)

download
Załączony plik  bf3rank.amxx   6,33 KB  106 Ilość pobrań

Załączony plik  bf3rank.sma   2,83 KB  2166 Ilość pobrań
  bf3rank.amxx
  • +
  • -
  • 41


#302853 V.I.P NEO 1.0

Napisane przez Skromny w 03.10.2011 20:09

** Darmowy chełm


A to całe miasto dajesz ? haha.

ps. Musiałem :)
  • +
  • -
  • 12


#295415 Jak rozkręcić swój pierwszy serwer

Napisane przez Gość w 12.09.2011 16:40

Z racji tego, że coraz częściej spotykam się z podobnymi pytaniami postanowiłem - korzystając z własnego doświadczenia - napisać kilka słów na ten temat. Artykuł skierowany jest również do osób, które miały lub mają już swój serwer, ale szukają sposobów na jego rozkręcenie. Chciałem zaznaczyć, że podane niżej wskazówki to nie recepta na sukces. Potrzeba przede wszystkim dużo zapału, cierpliwości i chęci.


Zacznę może chronologicznie od podjęcia decyzji o założeniu serwera.

Wybór hostingu - jeśli zamierzasz wykupić swój serwer w jednej z wielu firm oferujących tego typu usługi, to warto dobrze przemyśleć taką decyzję. Oczywiście powinniśmy kierować się jakością i ceną, ale ważnym elementem jest też reputacja jaką cieszy się wśród klientów dana firma. Bardzo wielu graczy, którzy szukają dla siebie nowego serwera do gry, patrzy w nazwie na to co znajduje się za @. Nie chcę w tym miejscu reklamować, ale wiadomo, że najbardziej oblegane są serwery znanych i renomowanych firm. Minusem może być jednak cena. Zanim dokonasz zakupu poczytaj opinię graczy na temat danego hostingu.

Gdy już wykupimy swój serwer, kolejnym ważnym krokiem jest podjęcie decyzji o rodzaju rozgrywki, a co się z tym wiąże o wyborze odpowiednich pluginów na serwer. Popyt na różnego rodzaju mody ciągle się zmienia. Nasz wybór powinien zależeć przede wszystkim od naszej wizji ;) Warto się zastanowić dla kogo ma to być w głównej mierze serwer: grupa wiekowa, jaka platforma (Steam, Non steam). Część graczy (głównie tych z dłuższym stażem wybiera najczęściej klasyczne rozwiązania (TP, FFA, DM), a pozostałą część (najczęściej ci młodsi) różnego rodzaju mody np Zombie Mod, Diablo Mod, Soccer Jam itp. Więc o tym też warto pamiętać. Polecam każdemu zacząć od serwera Non Steam, gdyż serwer only Steam bardzo trudno rozkręcić.

Zakładam, że mamy już swoje forum lub chociaż jesteśmy w trakcie jego tworzenia. Kolejnym krokiem jest więc wgranie odpowiednich pluginów. Część firm hostingowych oferuje możliwość automatycznego wgrywania wybranych przez siebie pluginów. Warto wgrać na początek te niezbędne, a następnie na forum założyć odpowiedni temat w którym swoje zdanie na temat nowych P. będą wypowiadać gracze. Odpowiednia, optymalna konfiguracja może trochę potrwać i mogą pojawić się w jej trakcie problemy. W takim wypadku należy korzystać z pomocy obsługi technicznej hostingu, google (amxx.pl) :^D , znajomych, a także metodą prób i błędów starać się znaleźć włąściwe rozwiązanie.

Gdy serwer już stoi, możemy zabrać się za reklamę. Najlepiej zacząć od znajomych ze steama. Prawda jest taka, że samemu jest bardzo ciężko rozkręcać. Najważniejsze kroki jakie możemy podjąć w kwestii reklamowania to przede wszystkim:

- założenie grupy steam, która umożliwi np wysłanie ogłoszeń do członków grpy.

- darmowa reklama na forach o tematyce CS

- wykupienie reklamy na największych stronach o tematyce CS (ceny w granicach od 2-25 zł)

- reklamowanie przy użyciu zbindowanego tekstu reklamy na innych serwerach (grozi banem) ;)


- konkurs z drobnymi nagrodami w stylu klucz steam lub admin/slot na serwerze

- zapraszanie znajomych do gry, którzy - jeśli serwer im się spodoba - mogą przyciągnąć również swoich znajomych

- umieszczenie w swojej sygnaturze na różnych forach nazwy strony www serwera i innych ważnych informacji z tym związanych. ;)

- nawiązanie współpracy z najlepiej dobrze już rozwiniętą siecią serwerów (np wymiana bannerami)


Na koniec jeszcze kilka ważnych rzeczy:

- podział obowiązków między kilka osób zarządzających wspólnie - podstawowy (serwer, strona www). Oczywiście może być główny H@+zarząd ;)

- ciągły rozwój np (wgrywanie nowych ulepszonych wersji pluginów, śledzenie nowości w sferze amxx )

- doświadczeni i ogarnięci admini, którzy będą podejmować obiektywne decyzje i nie zrażą do siebie graczy

- liczenie się ze zdaniem graczy

- organizowanie konkursów, showmatchy, ligi, zjazdów itp

- lepiej mieć mniej serwerów lub nawet 1, ale dobrze prowadzony, niż kilka zaniedbanych

- zaczynaj najlepiej od jednego serwera. Gdy już jest dobrze rozkręcony (full co najmniej od południa do późnej nocy możesz myśleć o kolejnym

- warto na początku nie pobierać opłat od adminów (jeśli wogóle zamierzamy to robić)

- dobrze zrobiona, czytelna, funkcjonalna i ładna strona www serwera lub sieci serwerów

- przemyślany i dobrze skonstruowany regulamin serwera, strony i adminów


Wiem, że na pewno o czymś zapomniałem, więc jeśli sobie przypomnę to będę aktualizował. Zaznaczam, że to moje spostrzeżenia i na pewno jest też wiele innych ciekawych i wartościowych porad. Postanowiłem jednak wyłowić te najważniejsze i zapisać w formie poradnika. Mam nadzieję, że się komuś przyda :)

Proszę nie kopiować i nie wrzucać tego poradnika na żadne inne fora bez zgody autora.


#249944 Projekt wspólny

Napisane przez Svizz w 16.05.2011 14:26

Kto ma zamiar pomóc w tym projekcie, zaangażować się - proszę, niech przeczyta mój wywód. Trochę się rozpisałem, mam nadzieję, że nie zanudzę na śmierć.

Do pomocy zgłosiło się chyba z 10 osób... bez prawdziwego zaangażowania przynajmniej połowy z tej grupy ten projekt nie ma szans powodzenia. Potrzebna dobra organizacja, jedna osoba jako szef (tutaj moim zdaniem R3X - wspaniały skrypter, ogarnięty, co widać po jego postach i pracach), kanał IRC, dobry podział obowiązków (o tym później), no i oczywiście dobry pomysł. Jako, że spodobał mi się pomysł utworzenia Teamu Amxx.pl, mam pewną propozycję.

Nudzą mnie już mody, gdzie liczy się tylko bicie levela, prawie niczym nie różniące się klasy, 4 wszędzie jednakowe statystyki (siła, zręczność, inteligencja, zwinność (ew. wytrzymałość w codmod)). Właśnie dlatego ostatnio przeniosłem się na deathrun'y. Jeśli mamy tworzyć moda, to raczej bez standardowych broni, ale także nie czegoś w stylu Diablo II LOD (jest na forum), który jest zwykła nawalanką na kosy (można nawalać ludzi, jak i potworki). Ostatnio, idąc za tropem pomysłu GoldeN'a o stworzeniu FlyFF moda, dostałem olśnienia. Oto co wymyśliłem:

  • Mod w stylu gierek MMORPG (jak np. FlyFF). Standardowe bronie całkowicie usunięte, dodane całkiem nowe (modele, animacje, traceliny, rozrzut itp.). Na przykład:
    • Łuki/kusze wszelkiej maści, szybkostrzelność zależna od umiejętności gracza, posiadające np. różne możliwości oddania strzałów (np. potrójny strzał, etc.(które zależeć będą oczywiście od umiejętności gracza)). Do tego (a jakże) strzały/bełty, przykładowo:
      • Ogniste strzały - szansa na podpalenie wroga
      • Lodowe strzały - szansa na zamrożenie wroga
      • Małe strzały - większa szybkostrzelność
      • Trujące strzały - szansa na otrucie
      • Strzały cienia - leci za nimi jakby czarny cień, dezorientuje wroga
    • Noże do rzucania, różne rodzaje (można też zadawać cięcia, lecz słabe). Szybkostrzelność zależna od um. Rodzaje też można j.w, z różnymi efektami.
    • Strzelby (tak, strzelby - nie wszystko musi być jakieś "średniowieczne", to ma być w stylu trochę "bajkowego" MMORPG). Model takiej starej strzelby, z wielka, rozszerzona lufa (bez skojarzeń :D)
    • Coś w stylu magicznych talerzy, też kilka opcji (j.w), np. normalny rzut, podłożenie jakby "miny", etc.
    • Dużo więcej broni, także coś w zastępstwo granatów (np. gazy trujące)
    • No i oczywiście kosy :) Też różne rodzaje i funkcje.
  • System zdobywania poziomów (proponuję około 50).
  • Dodatkowy system reputacji (ew. inna nazwa), za który też by się coś dostawało (nie wiem jeszcze co)
  • Nieskończona runda (DeathMatch, ale ogarnięty). Gracze odradzają się co kilkanaście sekund (w falach). Tutaj też wymyśli się jakiś ciekawy system.
  • Klasy - tutaj system podobny do tego, który podał GoldeN. Są 3 rodzaje klas (można to nazwać frakcje, czy jak tam chcecie). Wybieramy jedną, a po osiągnięciu "x" levelu dostajemy misję (trochę trudniejszą) i po jej wykonaniu wybieramy sobie jaką chcemy mieć "podklasę" (zobaczymy jak to nazwiemy). Następnie znowu po osiągnięciu "y" levelu klasą, dostajemy też misję, po jej wykonaniu wybieramy "specjalizację" (dziwna nazwa, coś się wymyśli). Po osiągnięciu wszystkiego mamy prawdziwą gamę umiejętności (do wyboru, do koloru).
  • System walutowy - złoto. Sklep i te sprawy :)
  • NPC w no kill zone (jakieś ograniczenie, żeby tam nie kampić).
  • Efekty dźwiękowe, muzyka w tle.
  • I wiele innych - to już zależy od pomysłów skrypterów.

od razu odpowiadam - tak wiem, że to będzie dużo zajmować, lecz moim zdaniem przy serwerze FastDownload i dobrym rozreklamowaniu (już teraz zrobiło to duży szum na tym forum) będzie wszystko OK.

Uff... to już koniec. Dość długo zajęło mi spisanie moich myśli. Mam nadzieję, że nie pójdzie to na marne.
  • +
  • -
  • 5


#246556 Experience Mod v1.15 by funfel

Napisane przez mierzwi w 06.05.2011 19:17

Expierience Mod v1.15 by funfel
Witam, chciałbym wam przedstawić swoją małą pracę, którą robiłem na zamówienie, lecz w ostatniej chwili klient się rozmyślił, dlatego daję wam go do użytku publicznego. Plugin jest bardzo miły w obsłudze, przyjazne menu, brak !ColorChat'a!, dużo umiejętności, po prostu - cudo na HnS'y Dołączona grafika Teraz mogę się założyć ze w będzie ten expmod by xxx - normalne ;d


Dołączona grafika
Expierience Mod to tak zwany ExpMod, bardzo przydatny na serwery typu HideNSeek and Blocks (EasyBlocks, Medium, Hard).
Plugin posiada 21 umiejętności, 9 osiągnięć oraz sklep. Umiejętności możemy kupic od danego poziomu oraz kosztuje to nas 1 punkt, a punkty dostajemy za zdobyty poziom. W sklepie dodatki kupujemy za monety, które dostajemy za zabójstwo/przeżycie rundy/wygranie rundy. Za osiągnięcie danego osiągnięcia dostajemy nagrodę w postaci monet. AutoBindy to głowne menu pod V oraz użycie skilli pod H, umiejętności można samemu zbindować wchodząc w menu danej umiejętności (przycisk: Zbinduj np. niewidzialność i wpisujesz klawisz).

Spis umiejętności (czas, ilość lub moc zależy od punktów dodanych w daną umiejętność):
Zycie na start - dostajemy na start dodatkowe zycie;
Armor na start - dostajemy na start dodatkowy armor;
Odrodzenie - po śmierci mamy szanse na odrodzenie się;
Super knajf - zadajemy większe obrażenia nożem;
Soldzer - Dostajemy mniejsze obrażenia zadawane przez headsplash;
Niewidzialnosc - Możemy użyć niewidzialności na kilka sekund;
Tytan - Po użyciu jesteś odporny na headsplash przez kilka sekund;
Kamienne ciało - Masz szanse na uniknięcie ciosu;
Ninja[Tylko CT] - Cicho chodzisz przez kilka sekund;
Trutka - Otrówasz wroga na kilka sekund;
Dodatkowe doswiadczenie - Dostajesz dodatkowe doświadczenie przy zabiciu/przeżyciu rundy/końcu rundy;
Szansa na pistolet - Masz szansę aby wygrać pistolet na początku rundy;
Szansa na awp - Masz szansę aby wygrać awp na początku rundy;
Szansa na granat wybuchowy - Masz szansę aby wygrać granat wybuchowy;
Szansa na 2 granat zamrażający[Tylko T] - Masz szansę aby wygrać 2 granat zamrażający na początku rundy;
Regeneracja życia - Dostajesz co kilka sekund trochę życia;
Ruletka - Masz szansę aby wygrać coś w ruletce (doświadczenie, +/- życie, śmierć itp.);
Apteczka - Leczy nam w ciągu sekundy daną ilość życia;
Rozprysk[Tylko VIP] - Oślepia graczy w danym zasięgu (skill skopiowany z perka_by_peyote - nie obrazisz się?);
Supcio hejdz - Dotykając kogoś granatem wybuchowym zadajesz dużo obrażeń (na zasadzie rzucasz granat, trafisz nim w kogoś to on otrzymuje obrażenia, padnie to frag dla cb.);
Odepchnięcie - Odpycha graczy w danym zasięgu;

(ustawienia takie jak: od jakiego poziomu, moc, obrażenia, czas, zasięg można zmienić w bardzo prosty sposób, informacje w Inne Informacje)


Opis osiągnięć:
Frager: Zabij daną ilość osób;
Staly gracz: Połącz się z serwerem ileś tam razy;
HeadSplasher: Zabij daną ilość osób skacząc mu na głowę;
Pistolero: Zabij daną ilość osób z pistoletu;
Snajper: Zabij daną ilość osób ze snajperki;
Lewelowiec: Osiągnij dany poziom;
RuletkaMyLife: Wygraj coś w ruletce ileś tam razy;
Padacz: Padnij daną ilość razy;
Mistrz survivalu: Przeżyj rundę daną ilość razy;

(ustawienia takie jak: wymagana ilość, nagroda itp. można ustawić w bardzo prosty sposób, informacje poniżej)


Opis dodatków w sklepie (kupujesz je za monety):
Zycie - Dostajesz daną ilość życia;
Odrodzenie - Odradzasz się;
Granat zamrażający - Dostajesz smoke;
Granat wybuchowy - Dostajesz he;
Doświadczenie - Dostajesz daną ilość expa;
Reset uzyc umiejetnosci - Resetujesz wszystkie użycia w danej rundzie, czyli możesz wszystkiego użyć jeszcze raz;

(ustawienia takie jak: ilość życia/expa oraz koszt można ustawić w bardzo prosty sposób, informacje poniżej)


Dołączona grafika
exp_kill (standard: 5) - ilość doświadczenia, jaką dostajemy za zabójstwo;
exp_vip (standard: 5) - ilość dodatkowego doświadczenia, jaką dostaje VIP (czyli np. za zabójstwo exp_kill + exp_vip);
exp_round (standard: 10) - ilość doświadczenia jaką dostaje się za wygranie/przeżycie rundy;
exp_minplayers (standard: 4) - minimalna ilość graczy, aby dostawiać doświadczenie (żeby nie expili w nocy);


Dołączona grafika
/expmod | /xp - Gł. menu;
/shop | /sklep - Sklep;
/skille | /uzyj - Menu użycia umiejętności;
/top15exp - Top15 graczy obecnych na serwerze (top z gunxpmod)
/vips | /vipy - Wyświetla aktualnych vipów na serwerze (oczywiście jak wgrasz dodatkowy plugin vips)

Resztę skrótów można zobaczyć w sma ;d


Dołączona grafika
exp_giveexp <nick/sid> <ilość doświadczenia> - Dodajesz dla danego gracza wpisaną ilość doświadczenia (wymagana flaga A)


Dołączona grafika
Plugin starałem się pisać optymalnie, chodź nie wiem czy mi to wyszło, zmiany jakie chcecie wprowadzić to możecie je zmienić tutaj (początek pluginu).
Do umiejętności:
new const gszValueItems[gItems] = /* Wartosci czyli moc/obrażenia/czas umiejętności */
{
	10, /* Zycie */
	50, /* Armor */
	10, /* Odrodzenie i tak dalej */
	5,
	4,
	2,
	2,
	4,
	4,
	2,
	1,
	3,
	2,
	25,
	10,
	3,
	15,
	20,
	100,
	100,
	50
};
 
new const gszMaxLevelItems[gItems] = /* Maksymalny poziom umiejetnosci */
{
	5, /* Zycie */
	2, /* Armor i tak dalej */
	6,
	5,
	5,
	5,
	5,
	5,
	5,
	6,
	5,
	5,
	4,
	2,
	5,
	5,
	4,
	4,
	4,
	2,
	4
};
 
new const gszReqLevelItems[gItems] = /* Wymagany poziom umiejetnosci */
{
	0, /* Zycie i tak dalej */
	0,
	15,
	20,
	5,
	15,
	30,
	10,
	15,
	40,
	35,
	25,
	30,
	0,
	20,
	0,
	5,
	5,
	25,
	35,
	70
};
Do osiągnięć:
new const gszValueAchievements[gAchievements] = /* Wymagana ilosc czegos */
{
	3000, /* Frager: 3000 fragow */
	1500, /* Staly gracz: 1500 polaczen z serwerem i tak dalej */
	1000,
	500,
	250,
	50,
	1000,
	2000,
	750
	
 
};
 
new const gszPrizeAchievements[gAchievements] = /* Nagroda w postaci monet, na zyczenie moge przerobic na exp */
{
	500, /* Frager: nagroda to 500 monet i tak dalej */
	350,
	475,
	650,
	875,
	1000,
	350,
	750,
	650
	
 
};
W sklepie mało możliwości edytowania ale proszę:
new const gszCostShopItems[gShopItems] = /* Koszt dodatkow (w monetach) */
{
	25, /* Zycie */
	350, /* Odrodzenie i tak dalej */
	35,
	50,
	80,
	150
};
 
new const gszValueShopItems[gShopItems] = /* Wartosci dodatkow, tam gdzie 0 to znaczy ze nie ma tam co edytowac */
{
	50, /* Zycie */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	0, /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
	50, /* Doswiadczenie */
	0 /* nic nie zmieniaj bo to i tak nic nie daje */
};

Jest również możliwość zmiany prefixów (tego co jest w nawiasach), jest to też na początku pluginu, wygląda to tak:
new const gszPrefix[] = "[Experience Mod]";
new const gszPrefixRoulete[] = "[Experience Mod | Ruletka]";
new const gszPrefixShop[] = "[Experience Mod | Sklep]";
new const gszPrefixAchievements[] = "[Experience Mod | Osiagniecia]";

Chcesz aby plugin działał tylko u Ciebie? Wejdz w plugin_init i odblokuj ten tekst (usuwając /* */):
if(!is_allowed_server("Wklej to IP twojego serwera")){
		set_fail_state("Experience Mod v1.15 by funfel only active on IP: Wklej to IP twojego serwera");
		server_cmd("shutdownserver");
	}

Plugin posiada wgrany HeadSplash który został zmodyfikowany przez diablixa.

Zapis danych jest w nVault (data/vault/ExpMod).


Dołączona grafika
Aby experience mod nie kłócił się z hidenseekem, mam specjalny config dla hidenseek by exolent, wystarczy wymienić swój fragment na ten, ponieważ zabieramy wszystkie granaty i tym podobne, bo dostajemy je AUTOMATYCZNIE W PLUGINIE NA POCZĄTKU RUNDY, jeśli nie podmienisz cfg to nie będzie działała umiejętność 2 granat zamrażający!
Oto fragment z cfg:

hns_hiders_knife 1
hns_hiders_alivefrags 1
hns_hiders_grenades 0
hns_hiders_grenades_percent 0
hns_hiders_flashbangs 0
hns_hiders_flashbangs_percent 0
hns_hiders_smokegren 0
hns_hiders_smokegren_percent 0
hns_hiders_armor 0

hns_seekers_grenades 0
hns_seekers_grenades_percent 0
hns_seekers_flashbangs 0
hns_seekers_flashbangs_percent 0
hns_seekers_smokegren 0
hns_seekers_smokegren_percent 0
hns_seekers_armor 0


Vip jest na flagę B (rezerwacja slota).
Dałem dodatkowy plugin który wyświetla aktualnych vipów na serwerze.


Dołączona grafika
fakemeta
engine
hamsandwich
nvault


Dołączona grafika
Plik ExpMod.amxx wrzycamy do addons/amxmodx/plugins;
Plik ExpMod.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting;
Nieobowiązkowo: Plik Vips.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins;
Nieobowiązkowo: Plik Vips.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting;
Plik push.wav wgrywamy do sound;
Wchodzimy do addons/amxmodx/configs i otwieramy plik plugins.ini i dopisujemy tam "ExpMod.amxx debug" (debug na wypadek jak by plugin miał jakieś błędy i nie było crasha.
Nieobowiązkowo: Wchodzimy do addons/amxmodx/configs i otwieramy plik plugins.ini i dopisujemy tam "Vips.amxx debug" (debug na wypadek jak by plugin miał jakieś błędy i nie było crasha.


Dołączona grafika
Główne menu:
Dołączona grafika
Lista umiejętności:
Dołączona grafika
Menu umiejętności: Tytan
Dołączona grafika
Menu umiejętności: Supcio hejdz
Dołączona grafika
Menu użyć umiejętności:
Dołączona grafika
Menu osiągnięć:
Dołączona grafika
Menu sklepu:
Dołączona grafika


Dołączona grafika
ExpMod.amxx oraz .sma w załączniku.
push.wav w załączniku.
Dodatkowo: vips.amxx oraz .sma w załączniku

Changelog:
Dodane screeny oraz konfiguracja do pluginu HideNSeek by Exolent.
Dodanie dodatkowego pluginu Vips który po wpisaniu /vips | /vipy wyświetla vipów na serwerze.
Dodanie wersji expmod_natywy z natywami(natywy to: exp_get_user_exp oraz exp_set_user_exp)

Jeśli chcesz żeby dla bezpieczeństwa doświadczenie zapisywało się co 10 sekund znajdź w expmodzie linię nr 1251 lub w jej okolicach (funckja CheckLevel) dopisz po
[/size][/color]
while(gPlayerExp[id] >= gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]])
			{
				gPlayerLevel[id] ++;
				gPlayerPoints[id] ++;
			
				client_print(id, print_chat, "%s Gratulacje, wlasnie wbiles %d poziom! Twoje punkty: %d", gszPrefix, gPlayerLevel[id], gPlayerPoints[id]);
			}
		
			RefreshLevel(id);
SaveData(id);
Zmieniony kod:
while(gPlayerExp[id] >= gszExperienceTable[gPlayerLevel[id]])
			{
				gPlayerLevel[id] ++;
				gPlayerPoints[id] ++;
			
				client_print(id, print_chat, "%s Gratulacje, wlasnie wbiles %d poziom! Twoje punkty: %d", gszPrefix, gPlayerLevel[id], gPlayerPoints[id]);
			}
		
			RefreshLevel(id);
			
			SaveData(id);


Bugi, pytania oraz problemy można pisać w temacie oraz na prv/steam, nick steam: riki692


[size=5]Inne podobne pluginy:

[color=#C0C0C0]MoneyMod v0.4a by funfel - Nalicza $ zamiast expa, również popularne na hnsy.

Załączone pliki




#229858 Rate - Serwer zcina

Napisane przez stream w 25.03.2011 23:44

host_framerate "0"

sv_maxrate "25000"

sv_minrate "2500"

sv_maxupdaterate "101"

sv_minupdaterate "45"

  • +
  • -
  • 1


#219547 Statystyki same się zresetowały!

Napisane przez Truposz WWL w 26.02.2011 16:46

W amxx.cfg masz cvar csstats_maxsize ustawiasz w nim maksymalną ilość graczy zapisanych po osiągnięciu tel liczby statystyki się resetują.
  • +
  • -
  • 1


#218735 Nie działa Ci roundsound?

Napisane przez Abes Mapper w 24.02.2011 03:44

Krótko opiszę co należy zrobić gdy nie działa roundsound.

  • 1. Sprawdź czy każdy dźwięk jest odtwarzany w CS !
    W tym celu wpisz w konsoli:
    Jeżeli mp3
  • mp3 play sound/misc/muza.mp3
    Jeżeli wav
  • spk misc/muza.wav

Oczywiście ścieżki i nazwy wpisz swoje
Jeżeli nie działa to przekonwertuj pliki jeszcze raz na mp3 lub wav w programie FormatFactory - dużo zajmuje ale jest sprawdzony, znasz o mniejszej wadze - pisz!
Warto przed tym sprawdzić ustawienia głośności MP3

2. Sprawdź miejsce znajdowania się pliku mp3 !
Zwyczajnie można się pomylić i umieścić pliki w złym folderze
3. Sprawdź nazwę pliku mp3 !
Można inaczej nazwać plik niż plugin ma rozpoznać. Mogła się wkraść literówka. Plik może nie być plikiem mp3!
4. Sprawdź logi !
Plugin Alternative End Round Sounds loguje załadowane bądź błędne pliki w addons/amxmodx/logs
5. Sprawdź poprawność pliku z którego plugin wczytuje nazwy!
Może zabraknąć jakiegoś cudzysłowia bądź literki, itd...
6. Sprawdź czy dopisałeś cvar erc_random_precache do amxx.cfg!
Przy pluginie Alternative End Round Sounds trzeba dopisać cvar erc_random_precache do amxx.cfg
Więcej na ten temat w temacie z tym pluginem.
7. Sprawdź czy plugin w ogóle działa!
Plugin najzwyklej może nie działać
8. Sprawdź parametry wav
Musi być MONO
9. Jeżeli na starcie rundy ucina piosenki
Usuń plugin loadingsounds[/list]
  • +
  • -
  • 35


#214850 Wycena

Napisane przez Gufinsky w 11.02.2011 19:20

Raczej diablo, coda to już każdy umie przerobić, bo wszystko jest ładnie w oddzielnych pluginach i dużo poradników.
  • +
  • -
  • 1


#214839 Wycena

Napisane przez Pawlak093 w 11.02.2011 18:57

zależy ile nowych klas, itemków itp.

Myślę, że 20zł to już jest MAX.


#214687 Crash na awp_india

Napisane przez Meelo w 11.02.2011 11:34

piotras, to chyba zależy od hostingu ;> bo ja na hostingach, na których mam serwy mogę bez problemu nadpisać te pliki w czasie gry.
  • +
  • -
  • 1


#214376 Crash na awp_india

Napisane przez bolek_stw w 10.02.2011 10:01

może pobierz mapę z innego źródła ?
  • +
  • -
  • 1


#214465 Crash na awp_india

Napisane przez Adam_ w 10.02.2011 16:33

przeinstaluj mape i powinno być wszystko ok .
  • +
  • -
  • 1