Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
OnlyDiabloMod
Rejestracja: 22.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2010 23:16




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 141
- Odwiedzin: 5 669
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Styczeń 11, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
Kontakt
#173882 Szukam Pluginy DeathMatch
Napisane przez kasza
w 24.09.2010 20:05
#173710 Plugin typu zdobywania expa, pkt
Napisane przez kasza
w 24.09.2010 08:02
#173467 Pytanko COD
Napisane przez Pawex
w 22.09.2010 20:51
A co do HP co 3 sec to lap:
Zrobilem to o nazwie marycha, poniewaz komus juz takie cos robilem i on chcial na maryche, zmien sobie jak chcesz.
Pod:
#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
Dajesz:
#define ZADANIE_MARYCHA 736 // Liczby nie jestem pewien
W public client_connect(id):
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
W public client_disconnect(id)
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
Robisz:
public Marycha(id)
{
id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(3.0, "Marycha", id+ZADANIE_MARYCHA);
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new health = get_user_health(id);
new new_health = (health+XX<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+XX:maksymalne_zdrowie_gracza[id]; // Gdzie XX Daj tyle ile ma leczyc.
set_user_health(id, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W DajPrzedmiot:
case X: // W miejsce X twoj case !!
{
set_task(3.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_MARYCHA);
}Edit: Za wczesnie dalem /code
#173480 Pytanko COD
Napisane przez Pawex
w 22.09.2010 22:31
|| klasa_gracza[attacker_id]To powinno wygladac tak:
&& klasa_gracza[id]
Ten kod tak ogolnie to nie zadziala... Bo jak ma klase to da bonus, a jak jej nie ma to da bonus, tylko ze bonus bedzie wynosil 0 wiec, bedzie false i nic z tego nie wyjdze...
Zastap to tym:
set_user_health(id, new_health);
Tylko zdefiniuj gdzies wczesniej w bloku instrukcji:
new health = get_user_health(id);
2 Plusiki sie naleza
#172725 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez DarkGL
w 19.09.2010 22:17
#172722 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez
hardbot
w 19.09.2010 22:03
#172681 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez G[o]Q
w 19.09.2010 19:50
#172651 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez Kusek
w 19.09.2010 17:58
#172647 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez Harsay
w 19.09.2010 17:41
Trzymajcie gotową podstawę zdobywania doświadczenia i poziomów za pomocą nvault.
Jest to kod z alliedmodders w 90% przerobiony przeze mnie + małe zapożyczenie z cod moda
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>
new const LEVELS[6] = {
0,
200,
400,
800,
1600,
3200
}
new iExp[33]
new iLvl[33]
new cKill
new TypZapisu
new g_vault
new gSyncMessage;
public plugin_init()
{
register_plugin("exp", "0.1", "Original by Flyen | Edit Harsay")
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20")
TypZapisu = register_cvar("amx_save_type", "1") // 1 - SteamID // 2 - Nick
g_vault = nvault_open("exp")
gSyncMessage = CreateHudSyncObj()
}
public Event_DeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1)
new iVictim = read_data(2)
if(is_user_alive(iKiller))
{
iExp[iKiller] += get_pcvar_num(cKill)
ColorChat(iKiller, GREEN, "^x04[Exp]^x01 Otrzymales %s doswiadczenia za zabicie.", cKill)
}
SprawdzPoziom(iKiller)
PokazInformacje(iKiller)
}
public client_connect(id) {
Wczytaj(id)
PokazInformacje(id)
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id)
iExp[id] = 0
iLvl[id] = 0
}
public Zapisz(id)
{
new AuthID[35]
if(TypZapisu == 1)
get_user_authid(id,AuthID,34)
else if(TypZapisu == 2)
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id])
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Wczytaj(id)
{
new AuthID[35]
if(TypZapisu == 1)
get_user_authid(id,AuthID,34)
else if(TypZapisu == 2)
get_user_name(id,AuthID,34)
new vaultkey[64],vaultdata[256]
format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id])
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
new playerxp[32], playerlevel[32]
parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
iExp[id] = str_to_num(playerxp)
iLvl[id] = str_to_num(playerlevel)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public SprawdzPoziom(id) {
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]) {
ColorChat(id, GREEN, "^x04[Exp]^x01 Awansowales na kolejny poziom!")
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.17, 0, 6.0, 4)
show_hudmessage(id, "Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id)
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 2)
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage, "[Poziom: %s]^n[Doswiadczenie: %s]", iLvl[id], iExp[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Cvary:
amx_exp_kill "" // Doswiadczenie za zabicie kogos amx_save_type "" // Typ zapisu 1 - steamid // 2 - Nick
#173357 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez DarkGL
w 22.09.2010 15:30
#173141 Potrzebuje pluginu
Napisane przez Abes Mapper
w 21.09.2010 17:27
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#pragma semicolon 1
#define VERSION "1.0"
new cvar_on, cvar_time;
new Float: Origin[33][3];
public plugin_init()
{
register_plugin("Respawn at place", VERSION, "Drekes");
cvar_on = register_cvar("amx_respawn_on", "1");
cvar_time = register_cvar("amx_respawn_time", "5.0");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Fwd_Ham_Killed_Pre", 0);
}
public Fwd_Ham_Killed_Pre(victim, attacker, shouldgib)
{
if(get_pcvar_num(cvar_on))
{
if(is_user_connected(victim))
{
entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin[victim]);
Origin[victim][2] += 20.0;
}
set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "Respawn", victim);
}
}
public Respawn(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
entity_set_origin(id, Origin[id]);
}
}
#172756 Szukam kilku pluginów na 4fun
Napisane przez kasza
w 20.09.2010 07:44
#134412 Blokowanie napisu +
Napisane przez R3X
w 12.05.2010 17:33
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Blok klasa"
#define VERSION "1.01"
#define AUTHOR "R3X"
new gTimeStamp;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /klasa","cmdBlock");
register_cvar("diablo_blok_klasa", "1");
}
public plugin_cfg(){
gTimeStamp = get_systime()+60*get_cvar_num("diablo_blok_klasa");
}
public cmdBlock(id){
new iTime = gTimeStamp - get_systime();
if( iTime > 0){
client_print(id, print_chat, " [Diablo] Komenda dostepna bedzie za %d sekund", iTime);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#167577 Szukam Blokady Klasy na diablo
Napisane przez Juma
w 03.09.2010 12:48
#166416 Problem z klasa w codzie
Napisane przez camilost
w 31.08.2010 01:56
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((klasa_gracza[id] == Plutonowy) && (is_user_connected(id)))
{
}
set_gravitychange(id)
}
}Odrodzenie: set_gravitychange(id)
----------------------------
if((klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == Plutonowy || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15) && maxClip[weapon] != -1)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: OnlyDiabloMod
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
