Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
OnlyDiabloMod
Rejestracja: 22.06.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.12.2010 23:16
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 141
- Odwiedzin: 5 107
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Styczeń 11, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Łódź
Kontakt
#173882 Szukam Pluginy DeathMatch
Napisane przez kasza w 24.09.2010 20:05
#173710 Plugin typu zdobywania expa, pkt
Napisane przez kasza w 24.09.2010 08:02
#173467 Pytanko COD
Napisane przez Pawex w 22.09.2010 20:51
Nie to nie zadziala.... Kopiuj wklej z diablo moda >_<
A co do HP co 3 sec to lap:
Zrobilem to o nazwie marycha, poniewaz komus juz takie cos robilem i on chcial na maryche, zmien sobie jak chcesz.
Pod:
Dajesz:
W public client_connect(id):
Pod:
To:
W public client_disconnect(id)
Pod:
To:
Robisz:
Edit: Za wczesnie dalem /code
A co do HP co 3 sec to lap:
Zrobilem to o nazwie marycha, poniewaz komus juz takie cos robilem i on chcial na maryche, zmien sobie jak chcesz.
Pod:
#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
Dajesz:
#define ZADANIE_MARYCHA 736 // Liczby nie jestem pewien
W public client_connect(id):
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
W public client_disconnect(id)
Pod:
remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
To:
remove_task(id+ZADANIE_MARYCHA);
Robisz:
public Marycha(id) { id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16) return PLUGIN_CONTINUE; set_task(3.0, "Marycha", id+ZADANIE_MARYCHA); if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new health = get_user_health(id); new new_health = (health+XX<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+XX:maksymalne_zdrowie_gracza[id]; // Gdzie XX Daj tyle ile ma leczyc. set_user_health(id, new_health); return PLUGIN_CONTINUE; }
W DajPrzedmiot: case X: // W miejsce X twoj case !! { set_task(3.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_MARYCHA); }
Edit: Za wczesnie dalem /code
#173480 Pytanko COD
Napisane przez Pawex w 22.09.2010 22:31
|| klasa_gracza[attacker_id]To powinno wygladac tak:
&& klasa_gracza[id]
Ten kod tak ogolnie to nie zadziala... Bo jak ma klase to da bonus, a jak jej nie ma to da bonus, tylko ze bonus bedzie wynosil 0 wiec, bedzie false i nic z tego nie wyjdze...
Zastap to tym:
set_user_health(id, new_health);
Tylko zdefiniuj gdzies wczesniej w bloku instrukcji:
new health = get_user_health(id);
2 Plusiki sie naleza
#172725 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez DarkGL w 19.09.2010 22:17
#172722 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez hardbot w 19.09.2010 22:03
Harsy nie chce nic mówić ale to mój kod , skąd go wytrzasnąłeś (ładnie pozmieniany ale all się opiera na jednej strukturze)
#172681 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez G[o]Q w 19.09.2010 19:50
#172651 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez Kusek w 19.09.2010 17:58
#172647 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez Harsay w 19.09.2010 17:41
Witam.
Trzymajcie gotową podstawę zdobywania doświadczenia i poziomów za pomocą nvault.
Jest to kod z alliedmodders w 90% przerobiony przeze mnie + małe zapożyczenie z cod moda
Cvary:
Trzymajcie gotową podstawę zdobywania doświadczenia i poziomów za pomocą nvault.
Jest to kod z alliedmodders w 90% przerobiony przeze mnie + małe zapożyczenie z cod moda
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #include <colorchat> new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 } new iExp[33] new iLvl[33] new cKill new TypZapisu new g_vault new gSyncMessage; public plugin_init() { register_plugin("exp", "0.1", "Original by Flyen | Edit Harsay") register_event("DeathMsg", "eDeath", "a") cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20") TypZapisu = register_cvar("amx_save_type", "1") // 1 - SteamID // 2 - Nick g_vault = nvault_open("exp") gSyncMessage = CreateHudSyncObj() } public Event_DeathMsg() { new iKiller = read_data(1) new iVictim = read_data(2) if(is_user_alive(iKiller)) { iExp[iKiller] += get_pcvar_num(cKill) ColorChat(iKiller, GREEN, "^x04[Exp]^x01 Otrzymales %s doswiadczenia za zabicie.", cKill) } SprawdzPoziom(iKiller) PokazInformacje(iKiller) } public client_connect(id) { Wczytaj(id) PokazInformacje(id) } public client_disconnect(id) { Zapisz(id) iExp[id] = 0 iLvl[id] = 0 } public Zapisz(id) { new AuthID[35] if(TypZapisu == 1) get_user_authid(id,AuthID,34) else if(TypZapisu == 2) get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID) format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]) nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE } public Wczytaj(id) { new AuthID[35] if(TypZapisu == 1) get_user_authid(id,AuthID,34) else if(TypZapisu == 2) get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID) format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new playerxp[32], playerlevel[32] parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31) iExp[id] = str_to_num(playerxp) iLvl[id] = str_to_num(playerlevel) return PLUGIN_CONTINUE } public SprawdzPoziom(id) { while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]) { ColorChat(id, GREEN, "^x04[Exp]^x01 Awansowales na kolejny poziom!") set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.17, 0, 6.0, 4) show_hudmessage(id, "Awansowales na kolejny poziom!") iLvl[id] += 1 } Zapisz(id) } public PokazInformacje(id) { set_task(0.1, "PokazInformacje", id) if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 2) ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage, "[Poziom: %s]^n[Doswiadczenie: %s]", iLvl[id], iExp[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Cvary:
amx_exp_kill "" // Doswiadczenie za zabicie kogos amx_save_type "" // Typ zapisu 1 - steamid // 2 - Nick
#173357 [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]
Napisane przez DarkGL w 22.09.2010 15:30
#173141 Potrzebuje pluginu
Napisane przez Abes Mapper w 21.09.2010 17:27
Odradzanie tam gdzie padł ale model zostaje i to tylko pomoc żeby zrobić to co ty chcesz.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#pragma semicolon 1
#define VERSION "1.0"
new cvar_on, cvar_time;
new Float: Origin[33][3];
public plugin_init()
{
register_plugin("Respawn at place", VERSION, "Drekes");
cvar_on = register_cvar("amx_respawn_on", "1");
cvar_time = register_cvar("amx_respawn_time", "5.0");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Fwd_Ham_Killed_Pre", 0);
}
public Fwd_Ham_Killed_Pre(victim, attacker, shouldgib)
{
if(get_pcvar_num(cvar_on))
{
if(is_user_connected(victim))
{
entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin[victim]);
Origin[victim][2] += 20.0;
}
set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "Respawn", victim);
}
}
public Respawn(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
entity_set_origin(id, Origin[id]);
}
}
#172756 Szukam kilku pluginów na 4fun
Napisane przez kasza w 20.09.2010 07:44
#134412 Blokowanie napisu +
Napisane przez R3X w 12.05.2010 17:33
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Blok klasa"
#define VERSION "1.01"
#define AUTHOR "R3X"
new gTimeStamp;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /klasa","cmdBlock");
register_cvar("diablo_blok_klasa", "1");
}
public plugin_cfg(){
gTimeStamp = get_systime()+60*get_cvar_num("diablo_blok_klasa");
}
public cmdBlock(id){
new iTime = gTimeStamp - get_systime();
if( iTime > 0){
client_print(id, print_chat, " [Diablo] Komenda dostepna bedzie za %d sekund", iTime);
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#167577 Szukam Blokady Klasy na diablo
Napisane przez Juma w 03.09.2010 12:48
#166416 Problem z klasa w codzie
Napisane przez camilost w 31.08.2010 01:56
Drop
Odrodzenie: set_gravitychange(id)
----------------------------
public check_class() { for (new id=0; id < 33; id++) { if((klasa_gracza[id] == Plutonowy) && (is_user_connected(id))) { } set_gravitychange(id) } }
Odrodzenie: set_gravitychange(id)
----------------------------
if((klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == Plutonowy || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15) && maxClip[weapon] != -1)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: OnlyDiabloMod
- Regulamin