Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z klasa w codzie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.08.2010 00:25

Witam w modzie Call of duty zrobiłem coś takiego:
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(klasa_gracza[id] == Plutonowy)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}

public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((klasa_gracza[id] == Plutonowy) && (is_user_connected(id)))
{


}
set_gravitychange(id)
}
}


Wiecie może dlaczego nie działa ta moc? wszystko dobrze sie komplikuje ale nie ma zmiejszonej grawitacji.



Drugi problem jest że chciałem dać moc Rambo dla 2 klasy ale nie działa dałek tak:
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo && klasa_gracza[attacker] == Plutonowy || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}


		case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Plutonowy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}

Użytkownik OnlyDiabloMod edytował ten post 31.08.2010 01:09

  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 31.08.2010 01:56

Drop
public check_class()
{
        for (new id=0; id < 33; id++)
        {
                if((klasa_gracza[id] == Plutonowy) && (is_user_connected(id)))
                {
                                
                        
                }
                set_gravitychange(id)
        }
}

Odrodzenie: set_gravitychange(id)


----------------------------

if((klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == Plutonowy || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15) && maxClip[weapon] != -1)

Użytkownik camilost edytował ten post 31.08.2010 01:57

  • +
  • -
  • 2

#3 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 31.08.2010 03:35

Tak miałem dodane na końcu .sma:

public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((klasa_gracza[id] == Plutonowy) && (is_user_connected(id)))
{


}
set_gravitychange(id)
}
}


  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 31.08.2010 15:35

Napisałem Ci powyżej... Drop (Wyrzuć check_class)

I CODM to nie DbM., i nie ma player_b_gravity[33], stwórz lub usuń z set_gravitychange.

Wystarczy dać w odrodzenie: set_gravitychange(id); pod bronią dla klasy która ma mieć inną grawitację.

Powinno wyglądać tak (Na końcu) nic więcej tylko to w odrodzeniu dać /\ :
public set_gravitychange(id)
{
        if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {
                if(klasa_gracza[id] == Plutonowy)
                        set_user_gravity(id, 0.85)
                if(klasa_gracza[id] == Innaklasa)
                        set_user_gravity(id, 0.75)
                else
                        set_user_gravity(id, 1.0)
        }
}

  • +
  • -
  • 2

#5 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.09.2010 01:40

Ok dzięki a jak dodać tą moc dla itemku?>
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 01.09.2010 09:47

public set_gravitychange(id)
{
        if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {
                if(klasa_gracza[id] == Plutonowy)
                        set_user_gravity(id, 0.85)
                if(klasa_gracza[id] == Innaklasa)
                        set_user_gravity(id, 0.75)
                if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
                        set_user_gravity(id, 0.80) // mozesz tez zrobic, ze losowe (informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) Wiecej nizej ;p
                else
                        set_user_gravity(id, 1.0)
        }
}

Zwykłe:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
        switch(przedmiot)
        {
                case NR.ITEMU:
                {
                        set_gravitychange(id)
                }
        }

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Losowe:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
        switch(przedmiot)
        {
                case NR.ITEMU:
                {
                        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(50,90)
                        set_gravitychange(id)
                }
        }

I wtedy w public set_gravitychange(id), zamiast:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
                        set_user_gravity(id, 0.80)
Dajesz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
                        set_user_gravity(id, 0.informacje_przedmiotu_gracza[id][1])

A w opisie itemu możesz dać LW zamiast liczby (Wyświetla wtedy informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) ;P

PS. Można też użyć random_float(0.5,0.9)
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych