Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Karrypto - zdjęcie

Karrypto

Rejestracja: 16.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.04.2015 19:37
-----

#689688 Pseudo stock na zmiane recoil'a

Napisane przez plx211 w 21.02.2015 16:20

Witam,
Jako że w csgo nie można użyć "m_vecPunchAngle", przygotowałem stocka do zmianny recoil'a w broni (chociaż zbytnio nie ma sensu tego trzymać w stocku :D):
stock SetClientRecoil(client, value){
	new m_Offset=FindSendPropOffs("CWeaponCSBase","m_iRecoilIndex");
	SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), m_Offset, value);
}
"m_iRecoilIndex" zawiera liczbę pocisków wystrzelonych przez broń, która po pewnnym czasie (jak nie strzelamy) jest zerowana.
Cały trick polega na tym aby przy evencie "weapon_fire" (najlepiej pre) wywoływać podanny wyżej kod, dzięki czemu będziemy strzelać non stop z broni tak jak byśmy strzelali danym pociskiem (value)
np. dla value = 0 będziemy nonstop strzelać tak jak byśmy strzelali pierwszym pociskiem.
 
Przepraszam za błędy i "łopatologiczny" opis, ale nie stety nie jestem najlepszym "polonistą" :D
 
 
screen bez zmianny:
http://imgur.com/e9UlRZU
 
screen zmiana z eventem weapon_fire (pre):
http://imgur.com/ieCHtbp
  • +
  • -
  • 6


#692116 Zmiana skina gracza i kilka innych "funkcji"

Napisane przez Linux' w 10.03.2015 11:31

Sprawdzic ile gracz ma zdrowia itp mozesz tak:

GetClientHealth(client)

Co do strzalu w okreslona czesc ciala (noge, hs, tulow itp mozesz to zrobic np tak):

 

Pierw rejestrujesz traceattack

SDKHook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);

Dodajesz public z zmienna sprawdzajaca w jaka czesc ciala dostaje gracz itp.

public Action:TraceAttack(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup)
{
	if(hitgroup == 1)
		headshot[victim] = 1;
	else
		headshot[victim] = 0;

	return Plugin_Continue;
}

I teraz sprawdzasz czy gracz strzelil w hs, i tu wszystko zalezy od tego w jakiej funkcji chcesz sprawdzac strzal. Np w take damage wyglada to tak:

public Action:TakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	
	if(headshot[victim])
	{
		// code
	}
}

A tu masz liste, ktory numer odpowiada za ktora czesc ciala.

/* Parts of body for hits */
#define HIT_GENERIC 0	/* none */
#define HIT_HEAD 1
#define HIT_CHEST 2
#define HIT_STOMACH 3
#define HIT_LEFTARM 4
#define HIT_RIGHTARM 5
#define HIT_LEFTLEG 6
#define HIT_RIGHTLEG 7

  • +
  • -
  • 1


#692134 [ROZWIĄZANE] Funkcja dla graczy ktorzy sa wokol w podanej odleglosci

Napisane przez Linux' w 10.03.2015 14:18

new Float:fOrigin[3];
new Float:iOrigin[3];
GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin);
fOrigin[2] += 10;

for(new i = 1, max = GetMaxClients(); i <= max; ++ i)
{
	if(IsClientInGame(i) && IsPlayerAlive(i) && GetClientTeam(i) != GetClientTeam(client))
	{
		GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin);
		if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 100.0)
		{
			// code
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#201930 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez kozix w 01.01.2011 12:15

Dodam plik silnika coda z przerobionym menu rozdawania punktów jest tak jak na początku ale z "wpakuj wszystko w siłę itp." bez dawania po 10 punktów.



[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#189816 [QTM_CodMod(Nowy)] Dodawanie itemków

Napisane przez Kusek w 19.11.2010 14:39

Siemka, pokażę wam jak dodawać itemki do cod mod (inaczej perki (głupia nazwaz))



No to zaczynamy ;P


W każdym itemku (kod sma) musi zawierać 2 const'y odpowiadające za nazwa i opis itemku np.
new const perk_name[] = "Naboje Pulkownika";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";


na 2 publickach, które sprawdzają czy gracz ma item czy nie będą to

public cod_perk_enabled(id)
public cod_perk_disabled(id)


dam tutaj przykładowy schemat jak powinien wyglądać item

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "NAZWA PERKU";
new const perk_desc[] = "OPIS PERKU";


public plugin_init()
{ //TUTAJ ZOSTAWIAMY TAK JAK JEST,
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
//TUTAJ KOD TY JEST WŁĄCZONY
}

public cod_perk_disabled(id)
{
//TUTAJ KOD GDY JEST WYŁACZONY
}


teraz przejdźmy do przykładu, mój item będzie się nazywał Wiktorios Amenos

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Wiktorios Amenos";
new const perk_desc[] = "Dostajesz 500 hp !";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
//I TUTAJ KOD KTÓRY DODAJE HP, WSZYSTKO JEST Z INC. COD MOD
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+500);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
// A TUTAJ USTAWIAMY NA ODWRÓT CZYLI ODJĄĆ 500 NIE DODAĆ :)
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-500);
}



Dobra podstawy mamy, na dodawanie/odejmowanie hp, kondycji, wytrzymałości, inteligenji itp.


A co jeśli trzeba dodać item z jakąś inną funkcją niż te które są w codmod.inc??


musimy wtedy użyć tego schematu

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "NAZWA PERKU";
new const perk_desc[] = "OPIS PERKU";

new bool:ma_perk[33]; // on nam będzie włączać/wyłączać item

public plugin_init()
{ //TUTAJ ZOSTAWIAMY TAK JAK JEST,
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}[

public nazwa(id)
{
if(!ma_perk[id]){
//tutaj nasz kod, co ma robić item
}
}


w publicku który daje funkcje co ma robić dany item ma być w if(!ma_perk[id])


teraz przykład, mój plugin będzie się zwał Sffitaśny ŁadaŁ

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Sffitaśny ŁadaŁ";
new const perk_desc[] = "Widzisz na radarze swoicj wrogów";

new bool:ma_perk[33]

new const sound_radar[] = "radar.wav";
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel, g_maxplayers;
new radar[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

//tutaj są potrzebne rzeczy aby działał radar
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
g_maxplayers = get_maxplayers();
for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id]=true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=false
}

public plugin_precache()
{
precache_sound(sound_radar);
}
//NIŻEJ WIDZIMY FUNKCJE DO RADARU, JAK WIDZIECIE NA POCZĄTKU DAŁEM if(ma_perk[id])
public radar_scan(id)
{
if(!ma_perk[id])
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;

for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}

for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

teraz wystarczy wrzucić sound do pliku i jazda xD


Myślę że troszkę wam dodałem wiedzy jak robić itemki ^^, oczywiście radar nie sprawdzałem czy działa ^^



Zakaz kopiowania na inne fora, proszę zgłaszać swoje błędy, nie wiem czy owe kody wyżej działają bo pisałem je z palca bez sprawdzania(kompilowanie)


Pozdro Frajer
  • +
  • -
  • 9


#27590 AntiCommerce

Napisane przez R3X w 11.12.2008 23:12

AntiCommerce 1.2a

Cześć, chcę zaprezentować Wam mój plugin. Umieściłem go na forum anglojęzycznym, więc tu podam tylko spolszczony opis itd.
Oryginalny link:http://forums.allied...ead.php?t=79596
Nie załączam źródła, bo projekt jest ciągle rozwijany i problematyczne byłoby publikowanie każdej nowej wersji w wielu miejscach.

Ogólnie rzecz biorąc jest to anty-spam reklamowy.

Opis
To jest filtr do czatu i nicków. Jeśli wiadomość (say, say_team) zawiera adres strony www albo IP serwera, plugin nie pozwala pokazać tego na czacie. Jeśli to nick informuje o obowiązku zmiany nicku lub robi to automatycznie. Ten plugin, oparty na wyrażeniach regularnych, jest bronią przeciwko spamerom.
Jest nieaktywny gdy ma sprawdzać wiadomość/nick admina (jeśli gracz ma immunitet to może reklamować).

Cvar`y:

ac_log 0|1 (default 1)Znaczy, że prowadzone są logi (1) znalezionych reklam lub nie(0). Aby możliwe było tworzenie plików logów należy utworzyć folder 'advert' w katalogu 'amxmodx/logs/'
---------------------
ac_what2search 0|1|2|3 (default 3)Wartość z listy:

* 0 - nic (~plugin wyłączony)
* 1 - szuka tylko IP
* 2 - szuka stron WWW
* 3 - oba (IP i WWW)


---------------------
ac_punish 0|1|2 (default 0)Kara dla spamerów:

* 0 - ostrzeżenie
* 1 - kick
* 2 - ban


---------------------
ac_bantime


#189442 ban za napisanie ip w say

Napisane przez R3X w 17.11.2010 22:06

Dont say ips - Nieoficjalny polski support AMX Mod X lub AntiCommerce - Nieoficjalny polski support AMX Mod X ale wyłącz filtr na WWW (ac_what2search 1)
  • +
  • -
  • 1


#189336 ban za napisanie ip w say

Napisane przez Meelo w 17.11.2010 18:21

Powiedz co Ci tam nie psauje bo to mój plugin i nie chce sma udostępnic.

Twój plugin ?
Don't say IPsv0.1 by JGHG
W tym temacie:http://amxx.pl/dont-ips-nie-banuje-t8076.html
jest .sma tego pluginu :)
  • +
  • -
  • 1


#187896 Przeróbka Vipa (dodanie 3 broni)

Napisane przez daniosik w 12.11.2010 19:49

Nie testowane

EDIT: POPRAWIONE

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#188291 Przeróbka Vipa (dodanie 3 broni)

Napisane przez daniosik w 13.11.2010 17:46

Poprawione.
Graczowi z flagą pokazuje się menu.

Nie patrz na ten 1 Warning, gdyż nie powoduje problemu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#186308 Przenoszenie graczy bez ich uśmiercenia

Napisane przez ReKsiu w 07.11.2010 08:13

teammenu_nokill - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wada :
- Nie możesz przenieść nikogo na speca.
  • +
  • -
  • 1


#48951 Tetris ASCII

Napisane przez Abes Mapper w 13.03.2009 19:33

Tetris ASCII
Autor: Albernaz o Carniceiro Demoniaco




Dołączona grafika
Prosty plugin w dzięki któremu możemy zagrać sobie w Tetrisa :D
Na filmiku jest po angielsku ale ja go spolszczyłem bo dużo tego nie było ;>
(jak by coś było źle to proszę pisać)

Dołączona grafika

Konsola: tetris
Say: tetris

Dołączona grafika
Naciśnij 0 podczas gry aby zamknąć grę i zapauzować ją.

Dołączona grafika
Folder "sound" który znajduje się w pliku "sound.zip" (dowload niżej) należy skopiować do cstrike
Reszte instalujemy standardowo [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]

Dołączona grafika

Dołączona grafikasound.zip

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#180504 [Statystyki WWW do Cod MOD MW] Jak zaintalować

Napisane przez R3X w 16.10.2010 12:18

chmod na folder cod/ daj 600
  • +
  • -
  • 2


#179832 Dawanie przedmiotu graczowi w COD

Napisane przez DarkGL w 14.10.2010 11:48

angielski kurw od kiedy warning to błąd
new arg2[3];
new nazwa[33]
wyjeb
new nazwa[33]
  • +
  • -
  • 3


#175379 1/1 z deagle tylko w HS COD MOD problem

Napisane przez MaDaFaKa w 29.09.2010 15:41

W swoim public'u dodaj na sammym poczatku:
new headshot = read_data(3)

I kodzik:
if(weapon == CSW_deagle && headshot == 1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 51 )
damage = float(health)+50;
}

Nie wiem, czy to zadziała, ale powinno.